- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
válasz Mr. Teddy #2248 üzenetére
Azt, hogy kijavítás lesz, vagy kicserélés, a fogyasztó dönti el. A forgalmazó kötelező jótállás alá tartozó terméknél 3 munkanapon belül nem, de egyébként módosíthatja a kicserélésre vonatkozó jótállási igényt kijavításra. Ha a fogyasztó úgy dönt, hogy kötelező jótállás alá tartozó termék esetében 3 munkanapon belül kijavítást kér, akkor a forgalmazónak javítania kell. A fogyasztó egyik jótállási/szavatossági igényéről a másikra bármikor áttérhet. Az áttéréssel okozott kárt köteles a kötelezettnek megtéríteni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett magatartása adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. Ha a fogyasztói igény teljesíthetőségéről a bejelentés pillanatában a forgalamzó nem tud nyilatkozni, akkor legkésőbb 3 munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót az álláspontjáról. Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni.