Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csaba_20_

    őstag

    válasz Mr. Teddy #2248 üzenetére

    Azt, hogy kijavítás lesz, vagy kicserélés, a fogyasztó dönti el. A forgalmazó kötelező jótállás alá tartozó terméknél 3 munkanapon belül nem, de egyébként módosíthatja a kicserélésre vonatkozó jótállási igényt kijavításra. Ha a fogyasztó úgy dönt, hogy kötelező jótállás alá tartozó termék esetében 3 munkanapon belül kijavítást kér, akkor a forgalmazónak javítania kell. A fogyasztó egyik jótállási/szavatossági igényéről a másikra bármikor áttérhet. Az áttéréssel okozott kárt köteles a kötelezettnek megtéríteni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett magatartása adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. Ha a fogyasztói igény teljesíthetőségéről a bejelentés pillanatában a forgalamzó nem tud nyilatkozni, akkor legkésőbb 3 munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót az álláspontjáról. Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni.

Új hozzászólás Aktív témák