Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
spileraaa
senior tag
Iponal próbáltam érdeklődni de kaptam kb félig meddig egy sablon szöveget
Tisztelt Ügyfelünk!
A termékének az ügyintézése során a fejleményekről tájékoztatni nem tudjuk.
A terméket beérkezés után garanciális ügyintézés alá vesszük, melynek átfutási ideje általában 15 munkanap, ezen időtartamon belül igyekszünk lehetőségeinkhez képest a leggyorsabban lebonyolítani a termék javítását/cseréjét.
Visszaküldésnél fog kapni értesítést, esetleges kéréseit akkor tudjuk megválaszolni/megvalósítani.
Megértését köszönjük!viszont egyik ismerősöm szerint a 15 napot akkortól kell számolni mikor a futár elvitte igaz ez?
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660