Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Csaba_20_ #2100 üzenetére
Ja, de lehet valamit félreértettél. Már nincs nálam a gép. Az Olympus szervízben leadtam mindennel, és Ők kiállítottak egy cserére jogosító igazolást. Amivel be kell fáradnom oda ahol vettem. És ott "kártalanítanak". A papíron az van, hogy az edigitalt felszólítja az olympus, hogy "Kérjük az ügyfél kártalanítását, csere vagy pénzvisszafizetés útján, Önök felé a rendezés jóváírással történik."
Ez az a dokumentum amiról írták már többször is levelekben, hogy ha ilyet hoz, akkor kicseréljük, vagy raktárkészlet hiányában visszaadjuk a vételárat.
Szal ez a pontos helyzet.