- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
twollah1976
őstag
Idokozben irtam es kaptam egy emailt az iPON-tol, hogy merre halad a Xiaomi Mi A2 szervizelese.
A level:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Elnézést kérünk az elhúzódó ügyintézés miatt.
A terméket korábban átadtuk a beszállítónak (bevizsgálás alatt van a beszállítónál elérhető online rendszer szerint), sajnos még nem rendezte.
A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve amennyiben lehetséges a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.
A nehezen, vagy hosszas teszteléssel jelentkező hibák detektálása vagy a szerviz/beszállító külföldön lévő telephelye is megnövelheti az ügyintézési időt.Írtunk Nekik felvilágosítást kérve, hogy hol és miért akadt meg az ügyintézés.
Amint információt kapunk, vagy az ügyintézés időközben lezárul, email-ben azonnal értesítjük Önt.
Köszönjük megértését és türelmét!"Kollega azt mondta, hogy o mar az asztalt verte volna a szervizben, hogy egy honap alatt nem kepesek megjavitani a telefont.
Azt is emlitette, hogy 30 utan csere keszuleket kellett volna biztositaniuk.
Ezen kivul megemlitette, hogy nyugodtan kerhetnek cserekeszuleket vagy azt, hogy adjak vissza a penzem a telefonjukat meg kenjek a hajukra.Most azon agyalok, hogy hogyan fogalmazzam meg normalis hangnemben a levelet, hogy cserekeszulek vagy penz vissza es ha erre mailfordultaval nem ajanlanak fel ugyan olyan tipusu telefont vagy azt, hogy akkor visszaadjak a penzem akkor az egesz veluk folytatott levelezest es a javitasrol szolo papirt elkuldom az illetekes fogyaszto vedoknek.
Valaki tudnak segiteni, hogy mely Ptk paragrafusokat kell emlitenem a szervizelessel kapcsolatban, hogy egy kicsit a fejukhoz kapjanak az iPONnal?
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen