- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi Band 6 - hatodik érzék
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- MIUI / HyperOS topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#77646080
törölt tag
válasz rasotamas #19551 üzenetére
Megértem, ha a mostani, konkrét macera miatt így érzel. Ám ez nem jelenti azt, hogy az egész jótállásos rendszer (ui. ez nem garanciális téma) "halál felesleges dolog" volna. A sok negatív visszajelzés ellenére tömegek jutnak vele pozitív végeredményre, csak jellemzően nem ők írnak a fórumokra. A jótállás jó dolog s az sem mellékes, kitől, milyen cégtől kapod. Az már eleve buktató, ha egy közismerten inkorrekt cégtől/eladótól vásárol valaki (ez csak általános példa itt).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen