Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BornToBePuli

    aktív tag

    válasz LuckyL #17880 üzenetére

    Kedves LuckyL!

    Telefonról írtam és nem fejtettem ki, de látom te kitaláltad a sztorit.

    Lényeg, hogy a MediaMarkt közel két hétig készítette össze a csomagot. Ezzel semmi problémám nem volt, mert írta is az oldal. A rendelés összekészítése ideje alatt, jeleztem nekik, hogy az egyik termékre nem lenne szükségem. Az ügyfélszolgálat nem válaszolt rögtön, hanem kb. két nap múlva, de az ügyfélszolgálat válaszának megérkezése előtti napon kaptam az e-mailt, hogy csomagfeladás történt, onnan még pár nap volt amíg megérkezett az átvételi helyre.

    Lényeg, hogy az ügyfélszolgálat jelezte, hogy ne vegyem át. Ennyit arról, hogy az "ilyenek" miatt emelkedik a szállítási költséged.

    Az a javaslatom számodra, hogy időnként gondolkodj vagy kérdezz mielőtt hozzászólsz egy-egy témához. Tapasztaltam, hogy sokszor előfordul, hogy csacsiságokat írsz, degradálóan válaszolgatsz stb. stb. Szerintem erre semmi szükség. Nem hozzád írtam a hozzászólást, illetve a magasabb szállítási költségedet miért az én ingyenes szállítási költségem okozná. Persze tudom, hogy a kereskedőnek biztosan pénzbe kerül kiküldeni az adott helyre.

    Read only felhasználó

Új hozzászólás Aktív témák