Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pixelking

    tag

    Sziasztok!

    Adott egy Corsair vízhűtés, aminek a pumpája normál üzemi feszültség mellett borzalmas hangot ad. Felvettem a kapcsolatot a Corsair supportal, mert jókat hallottam róluk és azt gondoltam, talán gyorsabb és jobb ügyintézésre számíthatok mint a boltban. Ennek ellenére csak problémába és kötekedésbe ütköztem. :( :O

    Az ügyintéző (Lawrence) először abba kötött bele, a számlán miért egy cég neve szerepel és nem az enyém, most pedig jelen állás szerint az én költségemre kellene kipostáznom a kb 1 kg-os dobozt Hollandiába, hogy kivizsgálják. Ezt minden oldalról példátlannak érzem, mivel a hibajelenségről videót készítettem és a levelezésben sosem vitatták a termék hibásságát.
    Érdeklődnék, más is járt már így, önköltségre kellett volna kipostáznia egy hibás terméket külföldre egy nagy nevű gyártóhoz? (nekem aliexpress-es eladóhoz méltó feelingje van a dolognak, mintsem egy nagy nevű céghez) Ha most indoklással zárom az RMA-t és visszaviszem a boltba, akkor ők le fogják tudni garanciáztatni?

    Köszi előre is a válaszokat :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák