- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferke72
aktív tag
sziasztok!
leírnék egy mobilos tapasztalást. nem kis boltból vettek májusban egy okostelefont, múlt hónap közepéig más használta ekkor vettem meg én. Még bőven garanciális, és első napokban kibukott hogy mikrofon baja van kihangosítva működik jól másként sajnos kukás..
irány a szervíz ahol 1-4 hetet ígértek..(már itt bukik a 15 napos "gumiszabály") elküldték. Két hét után érdeklődtem rá utána már nem igazán tudtam mivel csak mailben voltak elérhetők..
Érdekes módon 09.15 leadott telefon 10.16án megérkezett a szervízből. Már épp azon voltam bemegyek mikor mit ad isten telefonon értesítettek kis türelem mára visszakapják. Délután be is mentem amikor is sajnos ugyanabban az állapotban szoftverezve jött vissza..ugyan ráírtak egy audio javitást aminek nyoma sincs persze, ügyintéző hölgy ennyit mondott rá régen rossz ha az látszik..ne taglaljuk..lényeg máshol is látszódni kellett volna pl gumikereten körben..
hiba ugyanúgy megvolt, ezt utolsó mailjében megjegyezte ő akart segíteni hogy ellenőrizzük..majdnem mondtam neki miért?! pártatlan ismerőst hívtam fel aki megmondja a frankót, bugyborgott és dobozos volt mint előtte. Másnap visszavittem dobozostól, korrekt módon felajánlotta az eladó ami egyébként is kötelessége mivel egy kifutott telefon lévén cserére nem volt lehetőség én pedig nem szerettem volna beszámíttatni semmibe itt.
Hab a tortán a tortúra végére visszautalják számlára vételárat...14!!! napon belül.. majdnem azt mondtam erre tudja mit én is viszek most telefont és 14 nap múlva majd fizetem..
Kérdem én mai világban amikor 4!!! óra alatt át kell utalni bárhova pénzt akkor miért nem teszik meg.
Állítólag tegnap elindították a tranzakciót, és erre a határidőre magyarázat mindenki így csinálja..
Mivel összevissza beszéltek és telefonon se tudtak sem a javítás idején sem most semmi infót adni elérhetetlenségükből fakadóan, és ezzel a határidővel kiverték a biztit nálam be fogom őket panaszolni.
Javítsatok ki ha nincs igazam.Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Automata kávégépek
- Spórolós topik
- Politika
- Futás, futópályák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- OTP Bank topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...