- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferke72
aktív tag
sziasztok!
leírnék egy mobilos tapasztalást. nem kis boltból vettek májusban egy okostelefont, múlt hónap közepéig más használta ekkor vettem meg én. Még bőven garanciális, és első napokban kibukott hogy mikrofon baja van kihangosítva működik jól másként sajnos kukás..
irány a szervíz ahol 1-4 hetet ígértek..(már itt bukik a 15 napos "gumiszabály") elküldték. Két hét után érdeklődtem rá utána már nem igazán tudtam mivel csak mailben voltak elérhetők..
Érdekes módon 09.15 leadott telefon 10.16án megérkezett a szervízből. Már épp azon voltam bemegyek mikor mit ad isten telefonon értesítettek kis türelem mára visszakapják. Délután be is mentem amikor is sajnos ugyanabban az állapotban szoftverezve jött vissza..ugyan ráírtak egy audio javitást aminek nyoma sincs persze, ügyintéző hölgy ennyit mondott rá régen rossz ha az látszik..ne taglaljuk..lényeg máshol is látszódni kellett volna pl gumikereten körben..
hiba ugyanúgy megvolt, ezt utolsó mailjében megjegyezte ő akart segíteni hogy ellenőrizzük..majdnem mondtam neki miért?! pártatlan ismerőst hívtam fel aki megmondja a frankót, bugyborgott és dobozos volt mint előtte. Másnap visszavittem dobozostól, korrekt módon felajánlotta az eladó ami egyébként is kötelessége mivel egy kifutott telefon lévén cserére nem volt lehetőség én pedig nem szerettem volna beszámíttatni semmibe itt.
Hab a tortán a tortúra végére visszautalják számlára vételárat...14!!! napon belül.. majdnem azt mondtam erre tudja mit én is viszek most telefont és 14 nap múlva majd fizetem..
Kérdem én mai világban amikor 4!!! óra alatt át kell utalni bárhova pénzt akkor miért nem teszik meg.
Állítólag tegnap elindították a tranzakciót, és erre a határidőre magyarázat mindenki így csinálja..
Mivel összevissza beszéltek és telefonon se tudtak sem a javítás idején sem most semmi infót adni elérhetetlenségükből fakadóan, és ezzel a határidővel kiverték a biztit nálam be fogom őket panaszolni.
Javítsatok ki ha nincs igazam.Nem az számít, hogy mennyi időnk van, hanem hogy mit kezdünk vele.