- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibtype
csendes tag
Sziasztok!
Alábbi esetben szeretnék tanácsot kérni:
Adott egy Macbook Air, tavaly novemberben vettem a Telekomtól. A gép szeptember végén tönkrement, egyszerűen nem kapcsolt be. Október 7-én bevittem a Telekom egyik üzletébe, hogy küldjék el szervizbe. Az ügyintéző, amikor vette át, azt mondta, hogy csak egy régebbi típus alapján tudja felküldeni ( a legelső, core2duo-s procival ). Mondtam, hogy nem, az úgy nem oké. Akkor sajnos várnom kell, amíg a rendszerbe felviszik az új cikkszámot. Mondom nagyon jó, de mégis mennyi idő? Hát kb egy hét. Végül október 14-én sikerült nekik felküldeni. Vártam türelmesen, de két hét múlva már kezdtem kicsit ideges lenni. Bementem újra a T-pontba. Csak jelzem, egy ilyen út 120 km oda-vissza kocsival, mert a közelben lévő partner üzletből elhajtottak, hogy oda ne vigyem, mert biztos nem csinálnak vele semmit ( Nesze neked ügyfélélmény... ) Kérdeztem, mi a helyzet, hát nem lát semmit a rendszerben. Fasza. Egy hét múlva újra mentem (120 km ) , akkor már kiderült, hogy az Almáriumnál van a gép. ( Róluk inkább most nem írok semmit, az utolsó hely, ahová bármit is vinnék szervizelni. ). A telekomos srác jó fej volt, megadta a számát, hogy ne kelljen beszaladgálnom, érdeklődhetek nála, hogy mi a helyzet, illetve ő is hív, ha tud valami új infót. Ennyiben maradtunk. Ma felhívtam, a gép még mindig ugyanúgy áll, azaz sehogy. Ma van 18-a, ami már inkább 19, ilyen későn este, macbookom nincs, de a számlát fizetnem kell, mert egyébként jön az ejnye-bejnye, meg a büntetés.
Cserekészüléket persze nem kaptam, az nem volna reális egy "piacvezető" cégnél, akiktől vettem egy "prémium" terméket, minden szolgáltatás tőlük van ( otthoni, mobil ), illetve az elmúlt 14 év alatt kifizettem nekik kb 15 millió forintot számlákra.
Valami ötlet? Él még az a törvény, hogy elállhatok a vásárlástól? Adják vissza, amit eddig kifizettem, töröljék a kötbért, a hűségidőt és helloszia. Vagy esetleg kérhetem a teljes vételárat, és fizetem tovább a részleteket? Vagy egy új gép?
Akárhonnan is számolom, a 30 napból már erősen kicsúsztunk.Ha valaki tud érdemi választ, kérem ossza meg velem.
Elnézést, amiért ilyen hosszú lett a történet, a segítséget pedig előre is köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- HBO Max & OD topic
- Milyen routert?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ldave: New Game Blitz - 2024
- Milyen légkondit a lakásba?
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...