- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- iOS alkalmazások
- Redmi 13C - C-terv
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz orosziem81 #22528 üzenetére
Cégnél volt egy mk7 Fiesta Van, amit én is használtam. 1.4 TDCI (KVJA motorkód) DPF Euro 5 70 lóerővel, 200k fölöti futással lett eladva. Első évjáratokban talán lehetett kapni DPF nélkülit is belőle, ezügyben pontos infót nem tudok sajnos mondani. Általában 35 liter körül tudtam bele tankolni, szóval pesszimista a kijelzés, de ennek megfelelően nem melegszik meg a gázolaj és szépen tud regenerálni, kevésbé okoz gondot az alacsony üzemanyagszint. Hátsó dobfék hidegben, első indulásnál néha nyekkent némileg. Határozottabb elindulásnál néha talán a lendkereket lehetett hallani, de nem volt teljesen egyértelmű a probléma. Kormánymű vagy gömbcsuklók érzékenyebbek, kezdett kialakulni némi kopogás. Műszerfal kétféle volt, egyik fajtán nincs hőmérséklet kijelzés, ha az zavar. Kivitelből adódóan hosszúak voltak az ajtók, azt nem kedveltem, parkolóban könnyebb kiszállni 5 ajtósból, illetve az övekért nem kell annyira hátranyúlni (én ezt alul kitámasztottam, elvégre 2 személyes volt). Acélfelnik (Fordnál általában) vékonyabbak talán, gumisnak kellett kalapálni kátyú miatt, 195/50R15 abroncsokon futott (14" jobb lett volna). Apróság, de szerettem az olyan változatot a korabeli Fordoknál, ahol volt a fényszóró kapcsolónak Auto állása, akkor nem kell kapcsolgatni, és nem kell a menetfénnyel sem szívni. Volt egy melósabb példány, ahol nehezen mozgó váltókarral találkoztam, mondjuk az csak pár apróság (jobb esetben elég kenni). Végül pedig ami nagyon gyakori, hogy a műszerfal két oldalán az ajtóra menő kis légbefúvó rostély kiesik - ezt orvoslandó egy fekete fejű kisebb csavar felfelé behajtva egyrészt nem feltűnő (megbújik a rácsok között, csak ügyesen kell fúrni a helyét), másrészt bontóig kibírja onnantól kezdve
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- EAFC 24
- bambano: Bambanő háza tája
- SkyShowtime
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen