Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    válasz harry #22211 üzenetére

    igen a mágnest hallottad, az húzza be a fogaskoszorúra az önindító fogaskerekét amikor a két fogaskerék összeért akkor meg ad áramot az önindítónak.
    Ez az érintkező szokott tönkremenni, így kattan ugyan a mágnes de az önindító nem kap áramot.Tolás után miért lett jó?Passz, nem tudom.
    Amíg nem csinálja rendszeresen én nem foglalkoznék vele.

    Vezérműszíj cserére nekem is valami 250+ árajánlat jött először :D
    Felhívtam a figyelmüket a motorcraft szervizakcióra így csökkent az ár 120 körülire.
    Ez után megbeszéltem velük, hogy a hosszbordás szíjakat nem kell cserélni így lett 99,900.
    Az előzetes ajánlatban nem volt benne a szelepfedél tömítés és a főtengelyszimering de valószínű folyhatott mert olajos is volt a motor a vezérműszíj burkolatánál.
    A számlán rajta van, hogy ezeket beépítettélk de benne volt a 99,900-ban minden.
    (mondjuk kompenzálták a törött bizbaszokat amit eltörtek :D )

Új hozzászólás Aktív témák