Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nfsu17

    veterán

    válasz sparta2 #21732 üzenetére

    Sajnos én is azon az állásponton vagyok, hogy nem szabadna csökkenie.
    Ezt több autónk igazolja, az is, ami már másnál van és 20 éves és tavaly kérdeztem rá pont emiatt nála, hogy "a vized nem fogy"? "Nem"
    A 28e km-t futott mazdánkban is a minimum fölött van és sosem töltött rá senki.
    Vagy kifelé (környezet), vagy befelé (motor) megy el a víz. Mindegy, hogy 1 literről beszélünk, vagy 1dl-ről. Egy zárt rendszer azért zárt, mert nincs rajta "rés". :D
    Ha zárt a rendszer, akkor hova párolog el a víz? Mert még azt szokták mondani, hogy valamennyi elpárolog. Kupaknál még el szokott menni valamennyi, ha már öregecske a kupak, de annak is van nyoma.

    A cikkben is írják:

    "Bármilyen okból is kezdett el fogyni a hűtőfolyadék – például a vízpumpa vagy a csövek tömítetlensége, a hűtő sérülése vagy a hengerfejtömítés károsodása is szóba jöhet – folyamatos fogyás esetén a többszöri folyadékpótlás nem akadályozza meg a következménykárok kialakulását. Ha csökken a folyadékszint, esetleg levegő vagy gáz jut a hűtőrendszerbe, már nem biztosított a megfelelő hűtés. Kellő időben történő beavatkozással – a folyadékveszteséget okozó alkatrész javításával, cseréjével – a sorozatos túlmelegedés nem történik meg, és a további károsodás, amely akár a motor cseréjét is szükségessé teheti, az esetek többségében megelőzhető."

    Biztos azt gondoljátok, hogy hergelni akarok mindenkit, meg fölösleges ez az egész para, amit csinálok, valahol igazatok is van, a legtöbben xarnak bele (nem Ti, más tulajok, akik csak A-ból B-be használnak egy közlekedőedényt)....ott a garancia, úgyis megcsinálják, 5 év múlva meg kit érdekel, hogy a másik tulajnál lesz-e baja.

    Simán lehet, hogy 50e km-ig el lehet menni gond nélkül töltikézve.
    Aztán a vége az lesz, mint Csabának, hogy a motor kuka.

    BaLee

    Ezért nem illet volna pénzt kérni. Erre hibakódot szerintem nem is dobna gép.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák