-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #14551 üzenetére
En igazabol ezert nem ertem, hogy lehet gecineppertol autot venni. Ki van vonva a forgalombol, vagy nem lehet kiorobalni, vagy csak a haz korul, vagy maceras probarendszam, szerintem ez nem mindenhol van, hanem a haz korul kiprobalhatod .. elvinni atnezetni vagy nem lehet, mert nem engedi, vagy mert ki van vonva a forgalombol, vagy le kell hozza foglalozni. Meg nyilvan a jo kis nyilt vegu szerzodesek, amivel papiron semmi koze nem lesz az autohoz utana.
Aztan ez meg a jobb, mert kurva sok a telephely nelkuli ugyeskedo "nepper" aki a garazsbol arul, na az alapbol offos. Csak igy meg a hasznaltauto kinalat 80%a kiesik -
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék tőletek szerviz ügyben, ugyanis a család nagy megrökönyödésére a nagyszervizt skoda(jepp) márkaszervízben csináltattam/om(ma megyek érte), egyszerűen azért mert após 18 éve oda viszi a kocsijait, és soha semmi baja nem volt az autóinak(mindegyik 200e+ km-es volt, a mostani jettájában 270e van), mellesleg győrben nem nagyon találtam ismerősökön keresztül.
Amit csináltattam:
- műszaki
- motor és fékolaj csere
- lég, olaj, pollenszűrő
- vezérlés(két db hosszbordás szíj, feszítőgörgők)
- kipufogó legutolsó felfogatási pontjának javítása(lógott már, nem fogta)
- hátsó pufferek
- gyertyák, tömítés és porvédők cseréje amik érintettek
Az alany egy mk5-ös ford fiesta 1.4 benzin, 2004-es, s most érte el a 124e km-ert, ezért kell a ,,nagyszerviz".
Kérdésem csak annyi lenne(hogy picinyke lelkem emiatt ne járjon majd vissza kísérteni), hogy mennyire ,,húztak" le anyagilag ha ezt 175-ért csinálták meg munkadíjjal együtt?
Após jó referencia, mert az autóját jobban szereti mint a lányát, ezért gondoltam, ha neki jó volt nekem is az lesz, csak ugye a másik oldal(az én részem) eléggé szép szavakkal illette az elme állapotomat, meg egyáltalán azt, hogy mi a francnak akarom én javíttatni, mikor semmi baja....
Köszi előre is az infókatGépelés nem az erősségemasdsdk
-
nagyúr
Tudod Te jól miért vettem új autót, ettől az összes problémától megkíméltem magam (és nyakamba vettem másokat, de akkor is ). Mondjuk az ügyeskedő magáneladó se jobb, aki meg hibás autót megkendácsolva ad el, amit -ha nincs szerencséd- vagy Te vagy a bénább átnéző szerelő nem vesz észre, és akkor megint jön a rohangálás meg a kiabálás és a fenyegetőzés...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Én vittem magammal a telepekre "használtautó-szakértőt" (nem szereti ha autószerelőnek hívják ) előzetesen letelefonáltam a nepperekkel, hogy szakival megyek, és szeretnénk kivinni a kocsit kipróbálni forgalomban, még így is két helyen ott helyben derült ki hogy jaaaa hát ki van vonva / vagy épp el van törve az első rugó(!)... kösz hogy kijöhettem, viszlát...
De szerintem ez a "második legjobb" megoldás azután hogy tényleg beviszed szervizbe átnézetni (persze ahhoz 1-2 hétre előre be kell jelentkezni, oda kell juttatni a kocsit, le kell egyeztetni az eladóval, valahol jogos hogy ennyi idő alatt kétszer eladná, és ezért foglalóztat... szóval nehéz ügy ez).
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
-
-
Goose-T
veterán
Én a nagyon sokat szidott AAA-tól vettem a kocsinkat, és egy kis kezdeti szerencsétlenkedés után tök segítőkészek voltak, tettek próbarendszámot a kocsira, és elvittük Fótról az Üllői úti Petrányiba a kocsit, hogy átnézzék tüzetesen. Mindent rendben találtak, megvettem 2016 novemberében, azóta is használom különösebb gond nélkül.
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-
-
jansky1
senior tag
Sajnos a probléma azóta sem oldódott meg, sőt fokozódott azzal, hogy most indításnál olyan hangot ad, mintha járó motorra indítanék rá. Ilyenkor gyújtás le, majd másik indításra gond nélkül, pöccre indul.
Ötlet?
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
-
Mi5u
tag
válasz Hannibhál #14570 üzenetére
Mert az olaj viszkozitása csak egy adat, mellette sok más is befolyásolja a kenőképességet. A Ford ezért nem viszkozitást, hanem gyári specifikációt ad meg.
Az 5W-20 inkább az Ecoboost-ok olaja, és visszafelé ajánlja a Ford minden benzinmotorhoz.
Alternatívaként van az eredetileg ajánlott 5W-30 (WSS M2C913 C). Az esetedben ez is megfelelő.[ Szerkesztve ]
-
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Egy 2013-as Focus kombihoz vetem egy ilyen tolatóradart.
A neten találtam ezt a képet:Ez alapján szeretném az érzékelőket befúrni.
Ha esetleg valakinek ilyen kombija van, és van benne radar, akkor esetleg megtudná mérni a két zölddel jelölt távolságokat?
Bár nem tudom van -e jelentősége 1-2 cm.-nek.Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
Hát nem tudom.... és senkit meg nem bántva...Egy baráti családdal elvoltunk nyaralni, osztrák alpok szerpentin ...stb.
Én és a család S-Max 2.0 dízel, fiam Fiesta 1.4 TDCi és a harmadik (barátom) autója egy fél éves Focus combi 1.0 EcoBost motoros, ráadásul még vonóhorogra is vizsgáztatva, mert van egy kisebb lakókocsijuk is. Ennek az utóbbi autónak a tulaja előtte egy Citroen Picasso 1.6 -t vezetett évekig, de most váltott. A fiestán és ezen a focuson volt egy-egy Thule tetőbox is.
Az a focus amíg nem mentünk el nyaralni, többnyire egy személlyel volt használva, munkába járás. Pécs-Mohács/Pécs-Kaposvár és Pécs-Szekszárd. Meg ritkábban a családdal, 2 gyerek plusz asszony és nem igazán emelkedőkkel rendelkező utakon. Csak jókat mondott a barátom a kis motorról, megy mint állat meg nagyon jól gyorsul meg nem vészes a fogyasztása sem, többre számított.
Na és itt jön be a ...hát én nem is tudom...
Focuson tetőbox, két gyerek és a csomagokkal megpakolva. Rövidre fogva: - jöttek a hegyek, meg a szerpentinek és kezdett elmaradozni a Focus. Többször is be kellett várnunk egy- egy pihenő-parkolónál. Azt mondta a tulaj, hogy ki kell taposni a belét, hogy menjen is, és legyen ereje az emelkedőkön, pedig hát ott a turbó...de ez inkább csak (az előző Picassohoz képest) a haladás látszatának tűnik. Valahogy az 1 literes motor 180 Nm-es nyomatéka mégsem az, mint a fiam Fiestájának a 170 Nm-e. Az enyémről már nem is beszélve. A fiesta, csomagtartója megpakolva és a tetőbox-al a tetején és 2 személlyel gond nélkül ment. Az nem maradozott le.
És igen, a fogyasztás. Itthon a turbós benzines 5,5-6 liter körül szépen elment, de ott a hegyekben alulról közelítette a 10 litert/100 km-en.
Elnézést mindenkitől, ha nem teljesen a topik témába vágott amiket írtam.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
embe
nagyúr
Én most voltam Görögországban. 1,6 tdci, 95 lovas. Ukrán prémium olajjal indultam, majd ugye Makedóniában tankoltam, oda Lukoil, vissza Makpetrol kúton. Pálya, sok hegy, 120-140, megpakolva klíma, határokon a meleg miatt le nem állítva, araszolva ott, 5 alatt volt a fogyasztása. Tetszett a dolog.
-
nagyúr
Nincsenek csodák, én a Punto II-vel voltam nyaralni horvátoknál, volt 1-2 nagyobb emelkedő út közben, ott biza eléggé vissza kellett kapcsolnom (3n ültünk benne színültig pakolva ). 1.2 82LE, de kis löket, kis erő.
Ez az ezres motor 3 hengerrel elég mini, nincs meg a kellő ereje, hiába van odaírva 100LE meg 170nyúlmókus Ráadásul kombi Fóka, dobozzal, tele a családdal, lehetett vagy 1800kg alsó hangon Az a 10 liter nem is sok.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Jenne
őstag
Azt még ki is hagytam, hogy a barátom elmondása szerint, ha bekapcsolta a klímát, főleg ha így meg voltak pakolva, hát bizony azt még plusz megérezte az autó... ... A haladás látszata
Előtte a szitroennyel 5 literes fogyasztás, ha klíma ha nem, ment ahogy kellett, volt erő és erőtartalék benne.
Mondjuk az én fogyasztásom is teljesen elfogadható volt, így megterhelve és hegyi menet sokszor és klíma végig 2.0 literes motor 5,3 literes fogyi. Fiam fisztája meg 4,7 liter. szintén megpakolva, plusz tetőbox. Persze ezek az adatok nem a hazai MOL dízelre értendőek. Osztrák OMV kutakon tankolva.
Volt, hogy csak azért álltunk meg mert a Focusba már tankolni kellett (54 literes tank), mert már nagyon kifogyóban volt belőle a benzin. Mi meg még a fél tanknál (sem) jártunk. Ja kérem... 1 literes motor, nagy fogyasztás. Arányos ez csak fordítottan.
Szóval ezek a picike motorok nem az igaziak valahogyan. Szerintem. Csak a reklámban azok és mint tudjuk, hogy a reklám ereje ....A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #14581 üzenetére
A tengerszint feletti magassag is betesz, ha turbo van es nincs maxra hajtva, akkor tudja valamennyire kompenzalni, wastegate-en kevesebbet enged ki, de az egy literesnel el tudom kepzelni, hogy mivel kis kobcenti, jol meg van fujva alapbol is, ezekre a downsizeolt benzinesekre meg eleg pottom turbokat raknak, lehet nincs tul sok benne amivel kompenzalni tudna.. de nem ertek hozza, ez csak okoskodas
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
Total Quartz 9000 Future NFC 5w30 - 4L ford focus 1.8 zetec motorhoz jo holnap csere lenne
vagy ez talaltam hirtelen nem mennek a regi olajal haza
LIQUI MOLY Special Tec, F, 5W-30, 5l Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D,
-
sparta2
tag
Sziasztok!
Egy kérdés azokhoz, akiknek Titanium felszereltség van! A csomagtérben csak bal oldalon van világítás, vagy mindkét oldalon? Nekem csak a bal oldalon van sajna!
Köszi előre is a válaszokat! -
#31733248
törölt tag
Azért az is igaz, hogy nem az évi egy-két hegymászós útra kell optimalizálni, hanem arra, amire az ember jellemzően használja az autót. Idehaza nagyon kevés ember lakik olyan helyen, ahol komolyabb emelkedők vannak. Érdemes elolvasni a róla szóló tesztet, ott is hasonlókat írnak. Az 1.4-es turbósokkal (Octavia, Golf, Astra, i30) már nincs ilyen gond, mennek szépen.
[ Szerkesztve ]
-
Mi5u
tag
válasz troll81 #14587 üzenetére
Teljesen jó, nyugodtan beleöntheted.
Tudja az ajánlott Ford specifikációt.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
Sziasztok!
Sajnos kissé későn találtam rá erre a topikra, de jobb később, mint soha.
Vettem egy 2006-os 2.0 TDCI kombi fókát, amire hirtelen rálocsoltam némi zsetont feleslegesen, mert balek a volt szerelőm, csak egy turbócsövet kellett volna cseréljek. Cirka 100000Ft többletköltség nem is sok érte, igaz? Na mindegy, a nyakamon maradt részecskeszűrő tisztító folyadék, termosztát, meg egyebek, de nem baj, majd kell később... vagy remélem nem. Elfér a polcon most, az tuti. Örülök, hogy legalább az autó jó már.
Ami kérdésem volna, hogy ez a fajta bluetooth és USB csatlakozó nélküli gyári rádió van benne, de lecserélném egy sima 1din-es rádióra, ami tudja a telefon kihangosítást, viszont fogalmam sincs, hogyan keressek hozzá beépítő keretet. Tudtok ajánlani valami megoldást? Linket, keresőszót, akármit? -
#49155328
törölt tag
Ford 2.0 163 lóerős diesel motor mennyire ajánlott?
Vagy inkább a 140 lóerőset nézzem?
C-max grand 2014es lenne a cél.[ Szerkesztve ]
-
Geri89
aktív tag
válasz SzlobiG #14597 üzenetére
Sőt a 115LE-s 2.0 tdci is ugyan az, ott is csak szoftveres különbség van.. Utólag könnyű aktiválni, nem kell szoftvert sem cserélni az autón, csak be kell állítani, hogy melyik sw-t töltse be az autó.. neten találsz több embert is, aki néhány tízezerért beállítja azt amelyiket akarod..
és ha 115 LE-s vagy 140-es változatot veszel a 163-as helyett, akkor az után fizetsz átírást, adót, biztosítást...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs