- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
BinLaden
tag
válasz vzsolo2225 #6401 üzenetére
37000 lábon megfagyott a hidraulika olaj vagy mifene és ezért leállt a 2-es hajtómű, ahogy süllyedtem úgy nőtt a hőmérséklete
de amúgy szinte észre sem lehetett venni[ Szerkesztve ]
Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
Geryson
addikt
válasz BinLaden #6402 üzenetére
Tényleg! Hát ez biztosan nem az ALT-TAB miatt van, nem inkább valami random hibagenerátor, ami "valósabbá" akarja tenni a repülésed? Soha nem volt még ilyenem, bár egy jó ideje már ablakos-módban játszom, mert az ALT-TAB kombinációt nem szerette a gépem.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
AirBooms
addikt
válasz Geryson #6403 üzenetére
Pedig sajnos talán az egyetlen hibája az FS2004-es PMDG MD-11-nek, hogy ha használod az ALT+TAB kombinációt, tehát többször váltasz teljes képernyőről ablakra és vissza, akkor leállnak a hajtóművek. Nálam is többször előfordult, s másnál is. Nem tudom viszont, hogy ez csak win7 64 bitnél van így, vagy más oprendszer alatt is. Amúgy BinLadennél feltehetően nem ez a probléma történt, mert az ide-oda váltogatásnál mind a három hajtómű leáll. A hidraulika persze ezek után megszűnik, hiszen azt is a hajtóművek energiája működteti. Amúgy egy gyors hajtómű újraindítás segíteni szokott.
-
BinLaden
tag
-
Korcsii
őstag
prog nagyházi témám: check-in system
-
silbak
csendes tag
Üdv Mindenkinek!!!
Látom,hogy profik vagytok ezért szeretnék kérdezni valamit.
FSX-em van és feltettem a Win7 64 ultimate-ot.Mivel csak különlegességekkel szeretek repülni ezért a PMDG MD 11-et igen szeretem.Ezen az uj op. renszeren telepítés közben megáll a művelet és csak lesek mint a moziban.A WIN XP.n semmi baj nem volt vele.Ha tudtok segíteni nagyon szépen megköszönöm.Sziasztok!! -
BinLaden
tag
Én tagnap repültem md11-el budapest- munchent és budapest-tunéziát
mind a két repülésem jól sikerült, de tunézián nagyon nehezen tudtam lerakni a gépet
mert a leszálláshoz nyakatekert útvonalat programoztam felSürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
silbak
csendes tag
válasz cintula187 #6410 üzenetére
Köszönöm a válaszod,valószinű akkor más a probléma.
Üdv.!! -
BinLaden
tag
nemtuggya valaki, hogy a Digital Aviation (fokker) van olyan jó mint a pmdg?
Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
BinLaden
tag
válasz AirBooms #6416 üzenetére
aha értem csak azért kérdezem mert már ki szeretném próbálni az F70/100 fokkert
ha van olyan jó mint a pmdg
gondolom ebben is működnek a gombok, kijelzők, fmc youtube-n láttam róla videókat és szerintem kicsit hasonlít az md 11-hez[ Szerkesztve ]
Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
AirBooms
addikt
válasz BinLaden #6418 üzenetére
Hát, ha csak abban nem hasonlít az MD-11-hez, hogy annak sincs sok köze a többi gép vezetési logikájához... Szerintem teljesen más, már csak a méretei miatt is, meg a feladatköre miatt is - s a vezetése is teljesen más. Az viszont tény, hogy nagyon jó szimuláció, vannak, akik szerint a legjobb FS-re készített gép.
-
BinLaden
tag
válasz AirBooms #6419 üzenetére
hát igen minden gép más és más
a fokker (két hajtómű) kisebb, modernebb (gps) ha jól láttam mint egy md 11
szerintem egy md11 is jó szim, én azzal tanultam meg repülni
és x-hez is van? mert azzal játszok[ Szerkesztve ]
Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
peti800
tag
Van valakinek fs X-e? Ha igen tudna nekem segíteni, felszállás után mért nem akar működni az F-18 fékszárnya?
-
BinLaden
tag
válasz peti800 #6421 üzenetére
én x-el jáccom de nem f18-al repülök
alapból asszem a fékszárny az f6, de próbáltad egérrel is a pilótafülkében??Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
BinLaden
tag
válasz peti800 #6423 üzenetére
nekem joy-al is működik meg f6-al is meg egérrel szerintem mindegy hogy mire van állítva
próbáld ki egérrel is, de valószínű, hogy a géppel van valami bibi
de ez valami kieg acceleration vagy mi??[ Szerkesztve ]
Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
BinLaden
tag
fékszárnyat bármikor lehet használni de jól használni már más kérdés= csak bizonyos sebesség alatt lehet fékszárnyat használni.
nemtom én 22 fokra szoktam állítani legalábbis md11-nél felszállás előtt
, hogy f18-nál kell-e felszállás előtt fékszárnyat állítani?? biztos hogy kell szerintem
de gondolom akkor sem működik nekiSürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
AirBooms
addikt
válasz BinLaden #6420 üzenetére
Ööö, hát a Fokker 70/100-at semmi esetre sem mondanám modernebbnek, mint az MD-11-et... Sőt!
Fékszárny: Az MD-11-nél sem mindig 22 fok a felszálló konfiguráció fékszárny terén. Lehet akár 28 fok is. S más egyéb is. El kellene olvasni a manuált, vagy legalább a gyakorló repülést (Heathrow-Zürich) végigcsinálni a leírtak szerint. Aki ezt nem teszi meg, az nem fog sosem jól repülni, sőt, szinte egyáltalán repülni az MD-11-gyel.
Sok vadászgépnél (pl. F-16) a fékszárny bizonyos sebességekehez automatikusan gazodik, illetve nem tudsz rossz értéket beállítani. Nem tudom, F-18-nál mi a helyzet, s, hogy ez milyen modell a szimulátorban. Lehet, hogy egyszerűen vacak modellt használsz, de lehet, hogy szintén tanulmányozni kellene az F-18 üzemeltetési utasításait.[ Szerkesztve ]
-
BinLaden
tag
válasz AirBooms #6428 üzenetére
én a gps miatt gondoltam, hogy modernebb
akkor sajnos rosszúl gondoltamigenigenigenigenigen kvázi tag lettem
[ Szerkesztve ]
Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
Geryson
addikt
Olyan nem igazán van, hogy nem működik egy bizonyos sebesség felett a fékszárny, de ha valóban túl hamar tolod ki, akkor simán beragadhat. PMDG 747-nél 270 csomó körül van az 1 fokos szögnek a maximális sebessége. Amúgy ezt mutatja is egy piros mezővel a sebességmutatód mellett, legalábbis a Boeingnél.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
-
AirBooms
addikt
válasz BinLaden #6430 üzenetére
Még mindig nem értem, mi az hogy a gps miatt gondoltad? Az MD-11-ben nincs GPS? Hát van, csak éppen integrálva az FMS-be (Flight Manager System), s az egész gép felépítése, műszerezettsége modernebb mint a Fokkeré. Bár egy kicsit hülyeség az összehasonlítás, mert más célra tervezték őket. Az is igaz, hogy a Fokkerben is van FMS, de GPS szinte ma már minden gépben van, a legkisebbtől a legnagyobbig, függetlenül az életkortól. Pl. a legtöbb Tu-154-ben is van már ilyen cucc (utólag beépítve), holott a hatvanas évek végi, hetvenes évek eleji technológiát képviseli.
-
Geryson
addikt
válasz peti800 #6434 üzenetére
Nem értem, milyen utángyártott? Úgy érted, hogy leszimulált, a valós életnek megfelelően? Változó, a Fokker olyan 40 Euro, életem legdrágább gépe a PMDG 747 viszont azt hiszem 80 dollár volt. Én megvettem őket, mert használom (illetve a Fokkere azt hittem, hogy használni fogom). PMDG 747-el és Flight One Cessna 441C2-vel repülök jelenleg felváltva.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
BinLaden
tag
válasz AirBooms #6433 üzenetére
én végigrepültem vzsolo által fordított Heathrow-Zürich pdf tutorialt enélkül nem is ment volna és ott 22 fok a fékszárny felszállás előtt meg másik tutoriálokban is, de látom
ebben a témában nagyon otthon vagy úgyhogy megint tanultam valamitGeryson: ha jól tudom a virtuális malévban a fokker az alapgép ezért szeretnék repülni vele
és mennyibe fájna ez nekem?Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
peti800
tag
Olyan kérdésem lenne még, hogy az oldalkormányt be lehet valahogy úgy állítani, miután használtam, visszamenjen alapállásba? Mert sajna nekem bent marad, aztán gyorsan pötyögöm vissza, erre meg átmegy a másik oldalra. (bocsi ha hülyeséget kérdezek, de inkább nem is szoktam hozzányúlni emiatt )
-
BinLaden
tag
válasz peti800 #6437 üzenetére
nemtom milyen joyod van de olyat vegyél amit tudsz tekerni jobbra balra
és akkor nem lesz többé ilyen problémádSürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
BinLaden
tag
válasz peti800 #6439 üzenetére
maximum számolod hogy hányat nyomtál jobbra akkor ugyanannyit balra és már egyenesben is van a gép
Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
AirBooms
addikt
válasz BinLaden #6436 üzenetére
Hát igen, a PMDG MD-11 a kedvencem, bár már vagy féléve semmivel sem repültem. Szerintem ez egy hibátlan gép, s valóságban is gyönyörű. Valahol félúton van a hagyományos vezérlésű (pl. 747-400) és a fly-by-wire (pl. Airbus-ok) között. Rettenetesen intelligens, de egy-két dologra eléggé háklis masina. Viszont a szimulációja hibátlan és élvezetes. Sok mindenre kell figyelni felszállás előtt, meg leszálláskor, de egy idő után nagyon rá lehet kattanni, s már szinte gyerekjáték az egész.
A fékszárnyállást és még egy-két egyéb felszállási paramétert bonyolult táblázatok alapján lehet meghatározni. Minden függ a pályától, az időjárástól, a tömegtől, a külső hőmérséklettől. Ráadásul már felszállás előtt be lehet állítani a robotot úgy, hogy azonnal a felszállás megkezdése után az előre programozott adatok alapján repüljön (pl. hajtómű teljesítmény, stb.), s innentől kezdve szinte az út végéig rá sem kell nézni semmire (na persze ez így hülyeség). De pl. automatikusan végrehajtja a megfelelő pontokon a különböző magassági szintekre emelkedést, ha eszerint programoztad az FMS-t és a megfelelő módban repülsz vele. Leszállást sem nagyon lehet vele elrontani, mert gondosan ügyel arra, hogy egy bizonyos sebesség alá ne csökkenjen a sebességed, ne ess át. Ha rájössz a logikájára, akkor nagyon bele lehet szeretni. Én a legintelligensebb gépnek tartom azok közül, amelyek még valóban repülőgépnek számítanak, s nem a repülő laptop (copyright by Hypo) kategóriába tartoznak (pl. Airbusok). -
AirBooms
addikt
válasz BinLaden #6443 üzenetére
Hát mindezt egy kicsit nosztalgikus vágyódással írtam, nagyon jó lenne már újra vele repülni. Sajnos jelenleg nincs telepítve a program, az egész FS-t újra kell húznom, ami a kiegészítőkkel együtt nem lesz kis munka - nem tudom, mikor lesz rá egyszerre időm és lelki erőm. Így a segítség is kétséges, mert már most érzem, hogy fejből nem sok mindenre emlékszem.
Addig is egy érdekes oldal linkje. Az éppen repülő MD-11-eket követheted nyomon online az egész világon!Szerk: sőt, a teljes repülési útvonalat is megkapod, amit akár be is lehett szerkeszteni az FS-be.
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz AirBooms #6444 üzenetére
jó oldal géptípus mellett érdemes lehet járatokra is rákeresni...
pár longhaul-t már terveztem segítségével, vagy csak összehasonlítottam... volt már, hogy (nagyrészt) telibe trafáltam, hogy aznap mit fog repülni a gép mondjuk van, hogy már előző nap feltöltik a flightplan-t, de azt szeretik módosítgatni utána (vagy lehet csak egy default?)... csak sajnos pl óceán átrepüléseknél sokszor csak az amerikaiak feletti útvonal marad meg (gondolom felülírják felszállás után?!), így csak csonkok maradnak (rosszabb esetben egy STAR, és kész)... meg úgy egyébként is ez főleg az amerikai kontinenst fedi le igazán, bár javuló tendenciát mutat...
amúgy én is félbehagytam az újratelepítést... 2 sokat repült gép, 2 reptér van csak fent... no meg időjárás/mesh, de az is szerény mennyiségben... igaz nem is repülök
-
macy
addikt
válasz Geryson #6431 üzenetére
Én az FC2-ből indultam ki mondjuk. Ott pl. F-15-nél nem lehet 250 fölött fékszárnyat nyomni. Sőt felszállás után ha elértél bizonyos sebességet automatikusan "csukja" a f.szárnyat. Én nem értek hozzá de van benne logika szerintem. Hangsebesség körül biztos csúnya dolgot tudna művelni. Szóval van némi külömbség egy vadászgép meg egy utasszállító között.
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #6446 üzenetére
Pedig bánhatod kolléga, hogy nem repülsz. Kivittem múlt pénteken egy 747-est KJFK-re, hát ahogy kell 3 gépes final volt, szokásos kellemes péntek kora esti (olyan magyar éjfél körül érkeztem) csúcs 17 érkező géppel az Servinfo szerint feltüntetett órákban, Boston Center utántól végig irányítva, egészen a cargo terminálig. Ráadásul pont 2 induló között szálltam a 22L-re és még "hold short 22R" is volt, előttem húzott fel az egyik 747, ahogy átgurultam, mögöttem nemsokkal a másik 747. A cargo a 22L-hez képest van a legmesszebb, 11 percet taxiztam.
Szóval kicsit paráztam, régen fóniáztam már az USA-ban, de minden OK volt, nagyon jó irányítóim voltak és én is jól belejöttem megint a dumába. Kár, hogy nem voltál, de a suli az első! Szombaton jöttem haza.
Induláskor 13R volt, jópofa volt, hogy a teli rakott 747 is felemelkedik már a pálya fele után, nem tudom kinek tervezték azt a 4 és fél kilométer hosszú futót...
Szombaton kimegyek Chilébe, ha gondolod!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
cintula187
addikt
válasz AirBooms #6444 üzenetére
Ez tényleg jó oldal. Van jopár gépe a UPS-nek meg FEDEX -nek.
Nekem is a kedvenc gépem lett. Nagyon tetszett, amikor végre tutorial nélkül tudtam először cold&dark -ból tudtam életre kelteni a gépet
Viszonylag sok dolgot kell beállítani,de megéri.Nekem viszont az nem tűnik valósághűnek, hogy pl. PMDG 747-hez képest sokkal könnyebben belassul ereszkedéskor a szükséges sebességre, szinte fékszárny használata nélkül-
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen