- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geryson
addikt
Én sem úgy értettem. Ahogy AirBooms is írja, totál gáz az FSX programozása. Emlékeszem, hogy FS9 alatt amikor megvettem a 8600-os procimat és meghúztam plusz mellé betettem 8800 GTS videókarimat (akkoriban a GTX mellett a legcsúcsabb videókarit), akkor 100 FPS-em volt PMDG-vel, nem kamu, 100! mondjuk kiegészítős repülőtereken ez lement 40-re, de akkor is csúcs volt, nem volt olyan szitum ahol megakadt volna a gép. Jah! Ground, night environment telepítve, meg minden ami létezett fent volt.
Most tartok 20 FPS körül, ami - ahogy írtam is - nekem már éppen elég, de valljuk be tényleg lósz@r sem egy ilyen géphez...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
AirBooms
addikt
válasz gabitoo88 #6652 üzenetére
Gerysonnak van igaza. Mondjuk ezt a témát már néhényszor kiveséztük, de akkor röviden:
Igen, egy hajszálnyival szebb a garfikája, mint az FS9-nek, ezen kívűl a pár dolgoban nem hogy előrelépés, hanem inkább visszalépés történt benne. S nagyon nem ezt vártuk az FS9 2003 év végi megjelenése után 5 évvel... Az a hajszálnyi fejlődés nincs arányban azzal az öt évvel, amit a fejlesztéssel etöltöttek, s a szimulátorosok nem kaptak egy korszerűbb, legalább egy genereációval jobb és szebb programot. Pedig ez csak az elvárható minimum lett volna, inkább 2-3 generációval kellett volna modernebbnek lennie mind grafikailag, mind szolgáltatásokban, szimuláció minőségben. Az meg ezek után pofátlanság, hogy a hardverigénye több nagyságrenddel is megnőtt, szinte a mai legdurvább játékok sem igényelnek olyan komoly vasat, mint az FSX.
Az a gond, hogy az FS9 egy csomó kiegészítővel közelíti az FSX kiegészítős minőségét, a grafikája egyáltalán nem észrevehetően gagyibb hozzá képest, ugyanakkor az FS9 már a kettővel előző generációs procikon és VGA-kon is simán elfut így kiegészítve csodásan, míg az FSX, ha tuningolod a grafikáját, a látványt, s más egyebet, csak még szarabbul döcög egy mai csúcs gépen is.
Szóval én ezek fényében nem gagyiznám le az FS9-et az FSX-hez képest, mert ez utóbbi nagyobb csalódás, szégyen. -
gombcomp
senior tag
Mély tiszteletem a topictagoknak!
Szeretném megkérdezni,hogy ez a TRACKIR4 nevű kütyü nem érdekel e valakit.
Kifejezetten ilyen szimulátorokhoz tervezték
Bocs, a zavarásért!"Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
-
Korcsii
őstag
válasz Korcsii #6663 üzenetére
ez lol, de ha este repülök, akkor az esetek túlnyomó többségében telihold van (vagy majdnem telihold, pl ma)...
EGFF-nél felszállás után megint nem akarta az igazságot a 767-es FMC-je, de utána jól viselkedett, majd a szokásosnak mondható -165 fpm varióval értem földet... előttem valaki egy wilco A320-ast erőltetett le a pálya végére (EGLL 27R A11-12 kijárata környékén), de satufékkel megállt... go around, mi... amúgy jól esett...
-
Korcsii
őstag
megint jön a hideg, vele együtt a köd...
TPS népszerű (bár volt már nagyobb forgalom is ott)...nah vissza megasztár (csak néha azért ránéztem a radarra/app frekire)
ui: itt a lehetőség, lehet lecsapni a 6666. üzire (ne várjunk tovább)
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #6665 üzenetére
Hallod-e, pont a napokban jutott eszembe, hogy mennyire jó, hogy a sz@r idővel bejött a köd! Ma 2x voltam kint Ferihegyen és akkor köd volt 4 körül már, hogy a gépeket felszállás után 20 másodperccel elvesztettem szem elől. Sajnos ellenben most a hétvégén nem tudok repülni, de szeretnék már megint, annyira jók ezek a műszeres megközelítések ilyenkor télen.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
GrooveHero
addikt
Sziasztok. Attól tartok, hogy MD-11-el leszállás után mikor be szeretnék taxizni vmit rosszul csinálok. Lehet, hogy nem kellene a spoilert, meg fékszárnyat visszaállítani, vagy nem tudom. Ugyanis külső nézetből mikor a gép taxi sebességre lassítí és indulnék taxizni, a házsó szárny mindíg kifordul jobbra, vagy ballra, és irányíthatatlan a gép. Tehát olyan, mintha folyamatosan balra, vagy jobbra forgatnám a joystick karját, szinte lehetetlenség taxizni.
Tudja vki hogy miért van ez? Mit csinálok rosszul?
Ja és a magasság állítóval is lenne kis gondom, nem igazán értem, hogy hogyan is kell használni...mármint persze tudom, hogy be kell tekerni...de vki elmondhatná hogy mikor hogyan hova kell állítani..
Ha vki esetleg tud, légysz adjon egy jó kis adatbázist, ahol a legtöbb reptér kifutója, ILS-e, SID-je, STAR-ja megtalálható, mert az IVAO adatbázis rendkívül hiányos, vagy csak én nem tudom kezelni?Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
vzsolo2225
tag
válasz GrooveHero #6667 üzenetére
Szia.
"Lehet, hogy nem kellene a spoilert, meg fékszárnyat visszaállítani" - de vissza kell.
Amire "hátsó szárny" kifejezés alatt gondolsz, az az oldalkormány, és szerintem valami vezérlő beállítási problémád lehet.
"(...)de vki elmondhatná hogy mikor hogyan hova kell állítani" - az a valaki az ATCO, ő mondja meg, hogy a leadott repülési tervednek és az aktuális forgalmi helyzetnek megfelelően milyen magasságon kell repülnöd.
Adatbázisnak pedig ajánlom pl. a Jeppesen chartjait. -
fatal`
titán
válasz vzsolo2225 #6669 üzenetére
Nem a magasságról beszél ő szerintem, hanem a légnyomásról.
Amit pedig transition altitude alatt a helyi értékre, fölötte pedig a standard értékre (29.92 hgIn, hPA-ban most nem jut eszembe ) kell állítani
-
haky
senior tag
Na megint elhalálozások lettek , pedig naponta 2-3x benézek és senki.
[ Szerkesztve ]
Aki másnak retyvetyutyu...
-
Korcsii
őstag
szintén... de én is csak papírrepülőt láttam a héten
-
haky
senior tag
Pro Flight Simulator 2010:
[link]Aki másnak retyvetyutyu...
-
Korcsii
őstag
valamelyik éjjel (hajnalban) csatlakoztam EGPF-ből az egyik KSFO-ból hazafelé (EGLL) tartó magyar BAV-os kollégához... ő is azt mondta, amit Geryson is szokott: ő azért repül longhault, mert közben tud tanulni (jelen pillanat is repül egyébként)... hát nemtudom, én longhaul közben netezés vagy videózásnál bonyolultabb műveletet ritkán tudok csinálni... túl sokszor nézek rá a gépre, forgalomra, és így egyfolytában megszakítva nem nagyon lehet tanulni sztem... programozással ugyan így vagyok... érdekesebb az FS még akkor is, ha kb semmi sem történik...
-
BinLaden
tag
Hali!
Egyre többet hibázik az fsxem, már kétszer előfordult , hogy a robot a pálya mellé tett le pedig megvolt a loc g/s dual land és olyan szépen mellészálltam hogy csak na.
[ Szerkesztve ]
Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
Korcsii
őstag
-
fatal`
titán
válasz Korcsii #6684 üzenetére
Scenery is lehet bugos. Pl. az ISDProject LIRF valamelyik pályája is bugos és a taxiwayre akar vinni az ILS szóval ott inkább Visual Approach mert jobb scenery sajna FS9hez nincs. Van még a lago rome de ahhoz nincs AES. Meg az MK Studios Warsaw is bugos volt, de azt már patchelték.
-
BinLaden
tag
válasz Korcsii #6684 üzenetére
Hali!
reptérkiegészítő nincs, md-11, pl genoa, moszkva, és tegnap este pozsonyba is mellészálltam, szerintem a szisztemmel lesz gond mert még az md-11 load manager is hibát észlel és leáll fuel szelektor 0, ezért mindig kiirja tippként, hogy tankoljak ,de 77 tonna üzemanyagom van gépben sőt még a 747 load manager is hibát észlel és leáll ebből uninstall lesz
load manager hibája miatt most a topcattal próbálkozom[ Szerkesztve ]
Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
-
Korcsii
őstag
és a kis manók (akik pl a hűtőben is kapcsolgatják fel-le a villanyt)?
LIRF szép reptér, szeretem, sokat realtime wizz-eltem oda, meg 2-3x voltam BAV-val is, de FSX-ben sem sokkal rózsásabb a helyzet bár mintha találtam volna valamit reinstall közben, de még nem került fel, az biztos... majd ha megint arra tévedek (eddig össz 6 repteret sikerült felraknom, khm)...
-
cintula187
addikt
Van valami hír, hogy a "coming soon"- ból mikor lesz konkrétum a PMDG 737 NGX-ből? Vagy, hogy az Aerosoft 737 mikor készül el?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
fatal`
titán
válasz cintula187 #6691 üzenetére
Aerosoft nem készít 737et. PMDG meg when it's done. Szerintem az ifly előbb fog kijönni FSXre is Elvileg 2 hét és jön az FS9es SP1 onnantól meg szerintem pár hónap és jön az FSXes verzió is. Arról nem beszélve, hogy fele annyiba kerül mint a PMDG (azt hiszem 55$ az FS9es verzió és +15$ lesz az upgrade FSXre, vagy később az is 55$ gondolom), és ebben benne vannak a BBJ változatok is, PMDGnél pedig, ha jól tudom 90$ lesz a 6-7-8-9.
-
_csocso_
senior tag
Sziasztok! Most készülök beszerezni egy fsx-et. Netalán később online-ban szeretnék, a játékot regisztrálni kell? (GWL - en esetleg, köszi)
https://www.youtube.com/watch?v=teRMe7DA1Lk -ha vki még nem látta volna
-
-
Kosztinho
tag
válasz _csocso_ #6696 üzenetére
Hello,
Mindenképpen. Billentyűzettel szenvedés az egész. Pár ezer forintért lehet már venni valami alap joyt, ami tökéletesen megteszi (arra érdemes figyelni, a függőleges vezérsíkot tudjad vele irányítani, pl. forgatható legyen a kar). Bár vannak itt olyan elvetemültek, akik egérrel játszottak, de arról ők tudnak mesélni, én nem próbáltam soha
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Kosztinho #6697 üzenetére
jelen... végél joy-t
IFR repültem főként, így sokáig kibírtam joy nélkül... kb 3000 ft felett mindig a robot vitte, alatta egérrel (ez alól kivétel pl az emlékezetes ELLX/EGLL-CYVR út visszaútja, ahol felszállás után még FL100-on még én vittem, egérrel, és élveztem, jól repül az a B744 szó se róla)
amíg meg repültem online, megvoltam billentyűzettel is... jó pár küldetést megcsináltam így... kellett egy "center" billentyű, amit azért elég sokszor használtam... végülis csak a 3 tengelyt kell lekódolnod az agyadban, majd eszméletlenül püfölni a billentyűzetet
egérrel ha ráérzel, mehet a dolog... össze vissza rángatod, aztán jólvan billenyűzethez képest sokat egyszerűsödik a dolog, kattintásra fékez, görgővel pedig lehet szabályozni a gázkart, de pl a rudder még mindig 3 billentyűn figyelt (jobb,bal, center)...
joy-jal azért egyszerűbb...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby rádiós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Facebook és Messenger
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
- ÚJ Under Armour HOVR Machina 2 futócipő,sportcipő 44-es méretben eladó
- Teljes Playstation VR szett PS5 adapterrel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen