Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • campernoob

    csendes újonc

    válasz orientcx #34116 üzenetére

    6-8 SB-nél a thermal resist vs. reinforced egy egyszerűen kiszámolható feladvány, pont ezért említettem, a régi és az új számítási módszert. Régen ki lehetet kompenzálni azt az előnyt ami a +30% optimal multiplier jelentett, a jelenlegiben viszont nem. A rakétásokkal továbbra is ugyan az a bajom, hogy ha végigjátszod a "horda módot", akkor van ennek jelentősége, és inkább csak empire CZ-kben,ilyenkor azért messze több pofont kapsz, amikor már fogynak a szövetségesek, nem összehasonlítható azzal, mintha csak kiszemezgeted a javát, mert az csak az első kör. A bi-weave shield elég sokáig kompenzálja az így beszedett sebzést, és az SCB megmaradnak későbbre. Meg mondjuk jellemző rám, hogy amíg a felvett küldik meg nincsenek, addig nem térek vissza az állomásra. Ez a mass-lockos dolog meg csak akkor jelentkezik, és akkor sem mindig, ha felborult az egyensúly, és nem úgy működik, ahogy az normál esetben: mert érthetetlen, hogy néhány kis vadász, hogy tud nagyon hosszú ideig megfogni úgy, hogy 3 km távolságra vannak tőlem, miközben egy Cutter és kísérete 2300 méterről elenged 3-4 boost után. Ez így ellentmond az alap mass-lock szabályoknak, tehát ez vagy egy bug, vagy valamilyen egyéb szabály felülírja az eredeti mass-lock szabályokat.
    "Barbie shieldem" még nincs, de olvasgatva a fórumot úgy néz ki, hogy muszáj lesz beszerezni belőle, ha így két találattal megszabadítanak közel 2 GJ shieldtől.
    A dokkolós témához, csak annyit, hogy egyszerűbb berepülni a postaláda nyíláson, és csak ott levenni a sebességet nullára, akkor a computer igen hamar bedokkol, ahhoz hogy valaki azzal a dokkolási tempóval felvegye a versenyt ahhoz azért elég jó szemű, és ügyes kezű pilótának kell lenni.

Új hozzászólás Aktív témák