Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Papa-Het

    aktív tag

    válasz H.Ezredes #58582 üzenetére

    Először is, köszi a válaszokat! Vízpumpát direkt kérdeztem tőle, arra azt mondta nem volt még cserélve... nem túl pozitív, mert ezek hajlamosak túlmelegedni mert szar a hűtésük. Mivel légrugós a hátsója, nála az sem volt cserélve. Motornak szép, egészséges hangja volt, és a váltó is pontos volt és a futóműnek sem volt semmi hangja. Lehet ha megemeltük volna akkor lett volna meglepi egyébként, nem tudom. Belülről nem tűnt annyira lefingottnak, de az tény hogy koszos volt kívül belül és elég elhanyagolt benyomást keltett.

    Alapvetően jó autó benyomást tett rám annak ellenére, hogy lefingott és retkes volt. Tulaj is normális, habár nagy dumás, de rendes. Ja igen, a trafók Hüco gyártmányúak. Én az életemben nem hallottam róla de lehet ez az én kevés tudásom miatt van. Az viszont külön tetszett hogy a memóriás ülés emlékezett a beállításra. :)

    Még egy 528i-t tervezek megnézni, viszont az Győr alatt van... ha az is lefingott, akkor parkoló pályára teszem a BMW projektet egy időre. [link] Beszéltem már az eladóval. Ott hordta a környékre egy sráchoz aki BMW szerelő és vele javíttatta ha volt valami gondja. Ez csak 6 henger, talán könnyebb szerelni vagy egyszerűbb technika mint a vényóc. Nyilván motorerőben ég és föld a kettő, de fenntarthatóságban talán racionálisabb a 28i mint a 40i vagy akár alkatrész tekintetében is. Korábban már kérdeztem, de lehet nem ebben a fórumban: tegyük fel hogy én komfort ülést szeretnék bele ami elektromos állítású. Simán plug and play, vagy programozni kell a kocsit hozzá? Ha jól tudom e60-nál programozós, de ezekkel mi a helyzet? Mániám a komfort ülés...

Új hozzászólás Aktív témák