- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bucihost
senior tag
Ezt csak úgy itthagyom
-
Rendo84
senior tag
Tudnátok esetleg segíteni, hogy E60-hoz való hűtőrács maszk létezik egyáltalán? Ha igen, hol tudnék ilyet beszerezni? [link]
Esetleg olyan hűtőrács, aminek a lamellái állíthatóak?
Téli időszakban volna hasznos nekem.
Ilyen régi Lada-s kartonpapíros módszert nem szívesen használnék.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Rendo84 #58804 üzenetére
Hello.
Ha jól működik a hűtőrendszer minden eleme nem kellene gondot okozzon egy modern autónak a hideg idő. Amit írtak ebben a hírdetésben szerintem megkérdőjelezhető mivel a legjobb a motornak ha rövid ideig járatják hidegen alapjáraton (kb. 1-2 perc) és utána menet közben melegítik fel óvatos vezetéssel üzemmelegre mivel így sokkal hamarabb eléri az üzemi hőfokot és kevésbé szennyezi a környezetet. -
Rendo84
senior tag
válasz Chris0321 #58805 üzenetére
Az 1.4-es Fabia-m mínuszokban kb 10-15 perc alatt éri el a 90C fokot, míg a BMW körülbelül 30 perc. Ezek az értékek nyilván mint írtam is kinti minuszos időjárásnál tapasztaltam. Értem én hogy nagyobb motor nagyobb rendszer, de ezt sokallom és szeretnék időt nyerni ha ilyesmi módszerrel megoldható. Jól működik a hűtési rendszer mióta ki lettek cserélve a termosztátok, ki is monitoroztam a hőfokot a titkos menüből és így ezért tudom ilyen pontosan. Illetve pontosan így szoktam közlekedni, ahogy te is tanácsoltad.
[ Szerkesztve ]
-
Rendo84
senior tag
válasz CharlieDrop #58809 üzenetére
M47 D20 204D4, 1995 ccm
Ami annyira nem tetszik még azaz EGR termosztát 70 C fokos nyitási értéke. Jobban örülnék ha 80-85 C lenne, de biztos nem véletlen találták így ki.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #58811 üzenetére
Ha nem tévedek az EGR is hátráltat nem? Ki kell ütni a francba de amúgy igen, valami nem stimmel, hogy ilyen lassan melegszik.
-
CharlieDrop
veterán
-
Gézengúz
addikt
válasz molnarpeter #58815 üzenetére
Nekem már megjött, 1500 helyett 1700W, próba volt, nagyon jó, csak a beépítés csúszik. Wifis konnektorral párosítva, kényelmes lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #58817 üzenetére
E60-ban is? Ott már csak elektromos rásegités volt motorindulás után, nem?
E39-ben persze sokban volt, pláne olyan is ami átalakítható volt indulás előtti programozott fűtésnek. -
Rendo84
senior tag
válasz molnarpeter #58815 üzenetére
Sajnos nincs ilyenre lehetőségem.
Ma +5 C fokban jöttem dolgozni délután és kb 20 perc környéke volt, míg elérte az üzemi hőfokot.CharlieDrop: Fő termosztát és EGR termoszát ki lett cserékve. Utóbbi rossz is volt egyébként mert folyamatosan nyitott állapotban volt. Emiatt csak 60-65C ment fel. (EGR szelep nekem amúgy nem játszik, le van dugózva és ki van ütve szoftveresen.)
A kiegészítő fűtést hogyan kell ellenőrizni enenk a működését? Már ha nekem egyáltalán van ilyen?whitezo88: Szerintem jól tévedsz, mert 70 C és 90 C között mintha még lassabb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz Rendo84 #58819 üzenetére
Nekem kb 5 perc mire már tolja a meleget. Reggel hagyom járni 1 percig kb a kocsit, hogy felépüljön az olajnyomás, utánna meló előtt még elmegyek a pékségbe, ami kb 5 km-re van. Mire odaérek, már tolja a meleget. Szerintem sincs valami rendbe nálad.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz whitezo88 #58821 üzenetére
Hát lövésem sincs hány fok, nem néztem még kijelezve a "titkos" menün keresztül, de ennyi idő alatt a jobb oldali barázdált hőfokjelző kb félig szokott lenni. Ahogy megfigyeltem, ha automatán van, ekkor kezd el fújni a venti.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Chris0321
addikt
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #58826 üzenetére
Kiegészítő is lehet elektromos vagy benzines/dízel
-
aero.
veterán
válasz CharlieDrop #58829 üzenetére
Én az elektromos fűtésrásegítőről beszéltem.
Lehet -20 fokos is a hűtővízed, attól bent még meleget fúj, amint az felmelegszik.[ Szerkesztve ]
-
Rendo84
senior tag
Most reggel ismét kitettem a vízhőfok mérést és a belső fűtést szándékosan csak 85 C körül indítottam el. Ekkor hirtelen leesett 75 C-ra. Kb 1-2 perc kellett míg visszatornázza magát 85C-ra.
Nem tudom nekem egyáltalán van-e elektromos fűtésrásegítőm, de határozottan hideget fúj az utastérben, míg a 30-40 C fokot el nem éri a vízhőfok. Nekem ez a tapasztalatom.A kiegészítő fűtésre volna tippetek, hogyan ellenőrizzem?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #58829 üzenetére
Létezik olyan is, ami a befújt levegőt melegíti. Simán fűtőszál, hajszárító elv.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz molnarpeter #58833 üzenetére
Tisztában vagyok vele, köszi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Papa-Het
aktív tag
Újabb agyzsibbasztó kérdésem lenne. A sima 150 lovas M52B20 mennyire erőlködik egy 5-ös kombi alatt automata váltóval rajta? Vagy máshogy kérdezem, mennyi lenne jó döntés ezzel a motorral az e39 kombi de akár a sima szedánról is szó este, de jelenleg kombiról van.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Papa-Het #58836 üzenetére
Hát, az M52B20 egy e36 alatt sem túl virgonc.
Igazából ott mégis azért értékelhető a mutatvány, mert rövid a váltó alatta.
Nos akkor gondolj bele, hogy egy e39 alatt milyen.
Végül is, ha nem számít a fogyasztás és csak A-B autónak kell, akkor el lehet vele járni és rendben van
Oda egy 23i az amire azt mondom már közlekedőedény+
Többi már efölött jön.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz Papa-Het #58836 üzenetére
ha manual lenne meg ok. de auto-val szerintem nem. e39 eseten kb ugy alakul a dinamika, h 23i auto megy ugy mint egy 20i manual es is tovabb... kombi eseten meg meg ugy se a jo +80 kilo okan
nekem a sedan, manual 28i 1470 kilo 15 liter benyaval.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Papa-Het
aktív tag
válasz CharlieDrop #58837 üzenetére
Ezek szerint nagyon lomha. Abszolút nem versenyautónak kell. Nyugodt autózással vigyen el egyikből a másikba ahogy írtad is. Nyilván, ha előzni kell akkor oldja meg valahogy :-) Próbálgatnék ugye projektnek, hobbinak keresgetni e39-et benzinesben, de elég gyér a kínálat. Most kettő kiszemelt van, egy 20i kombi, illetve egy 23i szedán. Utóbbi elég jól felszerelt eltekintve a kurblis hátsó ablakoktól... komfort ülések, napfénytető, kis "navi" (ami vagy működik vagy nem...), M-es kormány + futómű, ez is automata (ami nekem nem gond, sőt). 28i-ből nagyon kevés van ami megüti nálam az ingerküszöböt hogy megnézzem egyáltalán.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Papa-Het #58839 üzenetére
Szerintem Navi mint olyan felejtős 2006 előttről. Mindegy is, hogy van, vagy nincs.
Próbáld ki, azt mondom, nekem 23i volt, automata, de e36 teljes más kávéház, városban 9-11, országúton 8, pályán 10 liter.
Ugye az 2.5-ös motor, a 20i csak két liter, és az a baj, hogy kevés a nyomatéka, a 2.5-nek azért több.
De tényleg azt kell mondjam próbáld ki, mindenkinek különbözőek a preferenciái...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Papa-Het
aktív tag
válasz CharlieDrop #58840 üzenetére
Jó, akkor kis TV? Nyilván semmi értelme sincs... plusz 1 dolog ami elromolhat. Mind a kettő tervben van. Tetőablak mennyire beázós? E60-nál típushiba, és itt?
[ Szerkesztve ]
-
Papa-Het
aktív tag
válasz CharlieDrop #58842 üzenetére
Küldtem privátot.
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #58848 üzenetére
Nagyon változó, pl mai mérce, Győr 13x km, 70% töltöttségbe került lemenni, 110-es tempomattal.
Visszafelé nagyjából ugyanez a táv 140km (mentem a városba közben azért ~20km-t napközben) 82% töltöttség. Bruti szél volt haza végig, ez jelentett +10%-ot.
Nekem is nagy arculcsapás volt, de ennyit számít.
(32 perc volt a töltés időm, 21,8kw zsetonba ez 3.200 Ft)
Na meglestem pontosan, 295km mai futás 16,4kw/100km átlaggal teljesítettem. 28,5kw körül van egy teljes töltés.
Otthoni töltés akkor kb 26,58kw (maradt meg 13% körül) ez összegben ~1000 Ft.
Szóval 300km durván két teljes töltés, 4200 pénz. Kb “3,5”l-es benzin fogyasztás autópályán. Ez a legmagasabb, városban 230km-t is elmész, egy töltéssel, azaz kettő töltés már 450 km táv is lehet.
Ugyhogy nem pályára való, de még ott is sokkal gazdaságosabb mint bármi más.
(lesz időm bekötök otthon egy fogyasztás mérőt a töltő konnektor elé, úgy teljesen képben leszek km/költség fronton.
Minél többet tudsz, otthoni árammal menni annál olcsóbb.
Aztán van a másik Aldi/Lidl ingyen töltés tarhálás, az egy megint másik műfaj.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Lexus, Toyota topik
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mobil flották
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 4
- Vezetékes FÜLhallgatók
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest