Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MoP_FX 57

    őstag

    válasz uszid94 #49101 üzenetére

    De, megéri. 320Ci (csakis M54B22-vel) némi szerencsével a reálitás azért az árért, amit te írtál. Ha 1,5 millád van, akkor az inkább 1,2-1,3, mert át is kell írni. (a nagy lökettérfogat miatt nem lesz kevés, 100 körül) Biztosítani kell, éves szinten megint nem lesz kevés, mondjuk 100. És kellene egy nulladik szervíz. Legalább olaj, szűrők, gyertyák. Legalább.

    Lássunk pár árnyoldalt: Nem fogja leszakítani az arcodat az erő, hiába papíron 170 ló. (M54B22) Autómatával pláne. Mai mércével nézve kevés a forgatónyomaték, 1,5 TSI/2,0 TDI bőven le fogják nyomni. Megintcsak mai mércével nézve nem ideális a motor karakterisztikája. A nyomatékcsúcs csak 3500 körül érkezik meg, onnan kezd igazán „tolni”, bár ez lehet, hogy kicsit erős kifejezés, viszont szívesen elforog 6500-ig. 4000 és 6000 között van igazán elemében.

    A hangja ezzel szemben álom, selymesen surrog a szívócső befecskendezéses sorhat, az utolsó igaziak egyike. Szívó és kipufogó oldalon egyaránt változó szelepvezérlés. Változó szívócső hossz. Igazi technikai ínyencség ez a motor még 20 év után is. Tényleg egyedül a változó magasságú szelepkiemelés hiányzik a repertoárjából, egyébként fullos. Azóta csak elrontani tudták. ;]

    Folyassuk egy másik negatívummal. Régi sorhat nagy lökettérfogattal, városi (Budapest) dugóban képtelen kultúráltan fogyasztani. 13-14 l sima ügy. (gépkönyv szerint is) Érdemes ezzel megbarátkozni, aztán ha nem ott használod, akkor lehet örülni. Kis sorhat és nagy sorhat között fogyasztásban nincs jelentős eltérés, ellenben az egyik jóval nagyobbat megy, ezért nem szokták annyira ajánlgatni a kis sorhatot.

    Kötelező olvasmány.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák