- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#15490560
törölt tag
Ha már szóba került. Szerintetek mikor érdemes a szűrőket cserélni? Én pl múlt nyáron cseréltettem minden (!) folyadékot és minden (!) szűrőt, azóta most volt a második 10 ezres “csak olajcsere”. A harmadik 10 ezresnél telik le az egy év az összes folyadék-szűrő csere óta és akkor ismét cseréltetek majd mindent (1 év és 30 ezer megy a szűrőkbe így és az egyéb folyadékokba, az olaj meg 10 ezrenként cserélve van)! Kevés-sok?
Az iDrive szerint ezalatt 1 olajcserét és 0 szűrőcserét kellett volna csinálni, a fékolaj meg ráért még volna szerinte 2 évet, a váltólaj meg örökre jó. Szerintem meg nem. Ja és van egy eddig minden gond és probléma nélkül 150e feletti futású autóm.