- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
Ahogy írta, nem normális. 1-2 cm lehet benne van, azok elég öreg alkatrészek lehettek, és azok sem az általad említett részek... Rossz alkatrészt raktál be, a lengéscsillapító, meg rugó, ha összeül dobhatod ki, már nem tölti be a funkcióját. De új bmwt alkottáp all-road coupé.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
Csalóka a 2 kép teljesen máshonnan és más szögből van fotózva illetve ez a kerék is kicsi így becsapós azért. Tegyük fel jó rugót vásároltál hozzá ( az össze tud ülni.....) Berakod az új rugót új gátlót új toronycsapágyat az simán emel/emelhet rajta 3-4cm-t. A hasmagasság kérdéssel meg pontosítanék mivel sokan azt veszik alap magasságnak amikor a kocsi már 10-15 éves van benne 150-200-300E Km.... Miközben a gyári magassághoz köze nincs a kocsinak. Mikor pedig kap új gátlót toronycsapágyat stb akkor "visszakerül" a gyári magasságba és mindenki juj de magas lett vagy megemelkedett stb holott a fos magasságból gyári magasságba került vissza..... Egyébként idővel szépen csökken majd a magasság ahogy beül minden és használódik.
(#40202) Möhe
Áhh te magasabban vagy Annyira alacsonyan voltam,hogy a nyomvályús úton mikor fékeztem a lámpához le-le ért az alja a kocsinak néha egy nagyobb fekvőrendőr is odavert ha nem úgy mentél át rajta... De iszonyat összeült a toronycsapágyam a kormány is szorulgatott miatta... Kemény volt tekerni a többihez képest bár engem annyira nem izgatott most lágyabb puhább a kormányzás és nem is akad. Ez ahogy álltam ki egyből fel is tűnt. Nem mértem le de egy 2cm-el biztos magasabb lett aminek jelen pillanatban örülök Többek között ezért is tépte le a padka az első lökösöm mert annyira lent ült az eleje..... Aknára pedig csak deszkával lehetett leállni.... Most pedig kiállok "simán" M5 az jön megy mindenhol.... Bokorugró
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz chess001 #40201 üzenetére
Miért vagy ennyire biztos benne, hogy rossz rugót rendeltem? Nem lehetséges, hogy csak a hátsó rugó van inkább megfáradva?
Sok varáció nem volt a boltokban: M-es (kézi vagy automata), alap futómű (kézi vagy automata)Ezredes Mester,
Konkrétan ezt a rugót rendeltem: [link] Hogyan tudnék megbizonyosodni, hogy tényleg ez való-e bele? A hátsó lengéscsillapító is cserés, pár hét múlva lesz esedékes, érdemes lenne azzal együtt a hátsó rugót is cserélni? Hátha megszűnne ez a szintkülönbség, ahogy CharlieDrop is említette?
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
Beszéltem a másik szerelő haverommal is. Mondta kéne váltóban olajat, meg filtert cserélni. Akkor ez +460 euro lesz a költségvetésemhez. Már 4k euronál tartok, de legalább 0km-es lesz a motor és TIP-TOP.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kenguru99
aktív tag
A következő a gond nálad. A gyárak a felszereltségtől és motoroktól függően nagyon sokfajta rugót alkalmaznak. Ezek között nagyon pici lépcsők vannak, akár csak néhány század milliméter a különbség. ( a rugóacél átmérőjében) Az utángyártóknál ez a fajta kifinomultság nincs. Van egy, esetleg két fajta és kész. Túl erős a rugó az autódba, azért emelte fel az elejét.
Első körben azt javasolnám, hogy fogj egy tolómérőt és mérd meg a új és a régi (ha még megvan) rugóacél átmérőjét. Látatlanban is szinte biztosra mondom, hogy 1-2-3 tízed milliméterrel erősebb az új rugó. -
chess001
aktív tag
válasz kenguru99 #40214 üzenetére
Igen, pont azt akartam írni, hogy a lengéscsillapító nem tehet róla, a rugó a hunyó. Kb. az a gyári max állás, hogy az abroncstól a sárvédő pereme ugyanolyan messze van.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kenguru99
aktív tag
Egy a saját példa. A korábbi autómban eltört az egyik első rugó. Vettem bele 2 bontottat egy ugyanolyan motoros de nem ugyanolyan felszereltségű autóból. 0.2 tízed milliméterrel vastagabbak voltak a bontott rugók és ez elég volt ahhoz, hogy láthatóan megemelkedett az autó.
-
kenguru99
aktív tag
válasz balajti #40182 üzenetére
A sárga címkénél MTF-LT1 , LT2, LT4 lesz nagy valószínűséggel. Ezek jellemzően 75w-80-as olajok, melyeknek rendelkezniük kell a bmw jóváhagyással (MTF-LTx).
Ha a tiéd ATF-es azt passzolom, nem ismerem őket. -
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #40217 üzenetére
És a rugós mit csinál vele? A lengésillapítás a rugóhoz van méretezve a gátló. Ületett, kemény rugó rövidebb erősebb gátló. Gyári magasság, gyári méretű gátló.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #40220 üzenetére
Marmint mivel? Hogy alacsony lesz az auto?
Mert azzal lehet szivni, ellenben utana mintha kicsereltek volna az autod. Persze ehhez ajanlott a gatlok csereje is...A noname rugok, meg a vagott rugok mas kategoria...
De nem ertem a dolgot, 10-12 eves autonal mar csereerettek a gatlok, toronycsapagyak, es a rugok is. A full szett kb. £700 az UK -ban(sarga Koni+ eibach rugok, Lemforder toronycsapagyakkal), ami eleg bagatel, es kapsz egy uj autot.Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #40222 üzenetére
Teljesen igaz. Ha nem akar annyira sportosat, akkor ott a Koni FSD, H&R rugókkal pedig még kicsit keményebb lesz.
Szlalomhoz is használták ezt, de ott az Intraxot istenítik...
Én még nem tudom milyet vegyek, de azt hiszem bilstein (P12 v 16) lesz, az sokan tuningolják itthon.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gsx-rr
veterán
válasz chess001 #40221 üzenetére
Azert van par profi rugos aki ezt siman megoldja.
Es nem veletlenul ,lehet csak rugoszettet venni, 2-3 centit kibir egy jo gatlo.Ezzel nem azt akarom mondani,hogy ez jobb valasztas,mint egy sportfutomu, csak igy pontosan az igenyek szerint beallithato a kivant szint.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #40222 üzenetére
10 évig jártam komplett Weitec szettel. Soha a büdös életben még egyszer. Nyilván van kevésbé agresszív setup, de hétköznapokon nagyon nem vicces, hogy még az autópályán is számolod a hajszál repedéseket a seggeddel.
Ha pedig softosabb cucc kerül be, akkor meg igazán értelme nem sok van, hiszen nem lesz számottevő a változás kanyarokban.
-
MPowerPH
félisten
A szett, amit irtam, kemenyebb mint a gyari M -es futomu, ul is az auto minimalisan, 25 elol, 5 hatul, es piszok jo volt kanyarvadaszni, megszunt az a fogalom, hogy oldaldoles... Conti SC6 -al megfejelve palyanapon sem vallott szegyent.
Ellenben joval komfortosabb volt, sokkal jobban vette a fekvorendoroket is....
Ez a szett amolyan utcai sport, es nalam azt hiszem kozepes beallitason hagyta Ezredes, race modot ki sem probaltam.Egyetlen szivas volt, hogy az auto egyenetlen, koves feluleten leert, es a meredek leallokat sem vette a pluszban hosszu tengelytav miatt.
En ugy vagyok ezzel, hogy vagy legyen sportos, es akkor van benne elmenyfaktor, vagy ha kenyelem kell, akkor vegyen mindenki Citroent hidropneumatikus rugozassal, amig meg lehet, mert mar az sem lesz. Audi, BMW, Merci, Lexus a luxus kategoriaban megnezhetne, mit tud egy olyan. Akkor nem kellene katyukat figyelo kamera, meg minden mesterseges okossag, hogy az auto komfortos maradjon minden korulmeny kozott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #40224 üzenetére
Hogyan oldja meg profin? Ha valaki hozzányúl már más lesz a kirugózás. Ha maga tekeri a kért anyagból oké, de hozottból az gányolás. 2-3 cmt elveszel a gátló mozgásából, akkor más tartományban megy a csillapítás. Normális ember 2-3nál többet nem ültet-de oda már kell a sportos gátló, én 4et ülettem elöl, de az tényleg a "vigyáz padka".
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
A B12 még elég jó áron van kíváncsi vagyok mit tudhat...
A B16 már majd kétszer annyi-az angolok most 21 százalékban akciózzák és akkor már ott van a KW Clubsport...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
válasz chess001 #40229 üzenetére
Kiderül. Több z4 fórumban írtak tapasztalatokat és ez volt aminél még közútra alkalmas komfortot írtak, picit az m futómű alá ültet, viszont annál keményebb, a sok km-es m-esekben is erre váltanak, az ár miatt.
A B16 helyett már kint airride van inkább... a közelítő ár meg az univerzális használat miatt.[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #40230 üzenetére
Igen, nekem most az a fő szempont.
A B12-t biztos elvinném okosításra egyből...E92-re se drága annyiraA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
chess001
aktív tag
Ha nem csak közútra lenne használva. A bilsteineket elég szépen tudják hangolni. A B12 magassága is álltható, a B16-nál gondolom halandó is hozzáfér kicsit az állításához. Nem tudom milyen lehet a weitec, elég kevéssé ismert, gondolom nem véletlenül, ha neked is ilyen a véleményed róla.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
válasz chess001 #40236 üzenetére
Ja úgy... de azzal pont elcseszed az értelmet közútra.
B16-hoz van egy gyári “kulcs” és menetes megoldással tudod allitani egyenként az összeset, igazából menetes a külső fele és két ellenkező menetű anya tartja a magasságot, egyik állít másik rögzít. (YT-on találsz ilyet biztos ahogy állítják)
Nincs róla rossz vélemény, csak túl kemény... ahhoz olyan ut kell, azaz pálya.[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chess001
aktív tag
Éppen az a lényege az okosabb gátlóknak, hogy tudsz rajta tergetni, hogy milyen csillapítása legyen. Nyilván a legpuhább is keményebb, mint a gyári beállítás, de pályára meg fe tudod keményíteni csere nélkül. Nem a magasságállítás benne csak az okosság. Egy komolyabb csomagban még vannak az állítható tornyok is, mert közúton felesleges, hogy az egyik fele legyen csak az abroncsnak használva.
A garázsban is látom, hogy kell állítani magasságot, az E36-ban az van...
Ezek szerint a WEITEC nem állítható, de elvitted volna egy gátlós okosításra, a belsejét szétszedik és puhítanak rajta, persze akkor már a rugó is cseréért kiált.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
válasz chess001 #40241 üzenetére
Nem azért, de ennek mennyire van racionalitás alapja?
Ha valaki pályakocsit akar, akkor azt épít, ha valaki időnként kijár egy pályára annak meg úgy sem az fog számítani és csak kis százalékban fog tekergetni jobbra balra mindent. Legalább is én ezt a gondolatmenetet tartom logikusnak, a saját fejemmel gondolkozva.
Persze ez pénztárca kérdése is... -
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #40243 üzenetére
Azért egy 7-es más. Ott a tömeg, tengelytáv nagyon más viselkedést okoz, más célra készült, abba én se raknék sportfutóművet, ott már a légrugónak is látnék értelmét
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Engem nem vonz a 100% pályautó. Végtelen idővel és pénztárcával talán. Egyrészt nagy a helyigénye, maga a kocsi, szervíz, trailer. Másrészt van egy évi 10-20 órát használt eszközparkod csiliárd forintért.
Évente 5-6szor inkább csargatnám inkább a futóművet és használnám amikor csak jól esik, mert rohadt jó vezetni.
Próbáld ki a kocsid rendes versenygumikkal és meg fogd érteni, hogy nem feltétlenül kell győzni a versenypályán, akkor is rohadt nagy buli.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
STC Speed
őstag
Sziasztok!
Kötelező váltásban tudtok segíteni? Netrisken nézegettem, hogyha váltanék Allianzrol pl Köbére akkor 30 ezer ft ot sporolnék évente.
Van hátrány biztosító és biztosító között, vagy Ti mindig a legolcsóbb verziót választjátok?
Ha egy évre kifizetem, de év közben eladom az autót, akkor a fennmaradt összeget visszafizetik?(allianznál vagyok most 2 éve de már ugy felnyomták a díjat,hogy muszáj váltanom, pedig még bonust is léptem)
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NBA és kosárlabda topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...