Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szőröscica

    addikt

    Újabb szervizen estünk át Ezredes úrnál, 217 ezer km-nél, a szokásos kifogástalan módon :):
    -olaj- és szűrők cseréje
    -komplett váltóolaj és szűrőcsere gyári ZF cuccokkal
    -hátsó féktárcsa + fékbetét csere
    -kartertömítés csere
    -lambdaszonda csere

    A váltónak nagyon jól jött ez, sokkal puhábban vált mint előtte.

    Sajnos az alapjárati vibrációm megmaradt, kezdünk tanácstalanok lenni, új motor- és váltótartó bakok vannak bent (bár nem tudom, hogy gyári-e, ezt még az előző szerelőm tette bele), kipufogó szépen a helyén, semmilyen cső nem ér sehova, látszólag minden stimmel, és mégsem.

    Ha van valakinek E60-asa M54-es motorral Budapesten, az kérem jelentkezzen, szeretnék venni egy egyszerű alapjárati üléspróbát, és megtapintani a kormányt járó motornál és kis tempójú manőverezésnél, 1 perc erejéig.

Új hozzászólás Aktív témák