- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #37990 üzenetére
Azért ez így nem igaz !!! ( Legalább is ezeknél ) Az M5-el remap előtt mentem egy ~ 1000Km-t remap előtt nem úgy viselkedett ahogy elvárná az ember. Alulról nem ment úgy leforgott és felül se történt úgy semmi extra ment meg mindent de nem volt olyan... Remap után már alsó fordulattartományban élt a motor egyből harapott forgatta a kereket sokkal jobban ment 6000-től belerúgott még egyet és húzott onnan még egy komolyat. Ez nem csak "érzet" hanem sokkal jobban ment teljesen más lett a kocsi és ezt 3 különböző ember is állítja rajtam kívül. remap után már úgy is ment ahogy kell ( mondom előtte se volt szar sőt remaposomnak mondtam ,hogy nekem nem tetszik nem úgy megy szerintem ahogy kéne hiba nem is volt a kocsiba minden rendben az értékekkel ő rengeteg M5-öt csinált ment vele mondja gyárilag ilyen remap után teljesen más lett.... Olyan aminek alapból kellene lennie... ) Z4-nél kicsit nehezebb a kérdés mert alapból nem éreztem gyengének de remap után alsó fordulattartományban érezhetően erősebb lett jobban húzott jobban ment élénkebb jobb gázreakció a felső tartományban meg egyértelműen sokkal jobban megy és ugyan úgy 6000-től húz még egy nagyot. ráadásul a hangja is mélyebb lett ( szerintem jó most nagyon ) felső tartományban 6-7000-nél (kicsit M3 as hang ) Ezt az ember nem bebeszéli magának hanem érezhető változások a kocsin nem csak "érzet" a valóságban is érezhetően jobb mindenhol a kocsi. Egy turbós motornál sokkal többet ki lehet hozni ez tény. Egy turbós motorral nem lehet versenyezni remap terén.
Apám kedves barátunk E70 X5M-jét remapolta. Az ember saját bevallása szerint brutálisan erős lett. Körforgalomból kifelé is forgatja a 4 kereket ha kell. Annyira erős,hogy álló helyből 4 kerék füstölve kaparva indul lámpától a motorosok nem bírnak elmenni neki 200ig brutálisan megy. 2 turbóval könnyebb a tuning az biztos de kell hozzá a hengerszám és a hengerűrtartalom is.... Sokkal több hozható ki egy nagy motorból mint egy felfújt kis szarból :/ Ezért egy eleve nagy motoros szívót is más tuningolni
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄