- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz SocketA #26327 üzenetére
Csak ezt ne nagyon reklámozd más autós fórumon, mert körbenevetnek.
A legtöbb autóhoz egy kettőstömegű 150+ezres tétel. Igen, csak a kettőstömegű.Egyébként az automata a motor szempontjából is sokkal kímélőbb, nem engedi gyilkolni, még akkor sem, ha a júzer azt akarná. Aki automatát vesz, nyilván számol a kiadásokkal is, amik egy 10 éves viszonylatban egyáltalán nem biztos, hogy egy kettőstömegű + kuplungos mutatványt árban utolérnek.
De ha mégis, azt a kényelmet amit egy automata tud, egy kéziváltó sosem fogja visszaadni. Össze sem hasonlítható a kettő, kár is róla vitázni.Egyébként az én autóm idén lesz 15 éves, még bontatlan a váltó benne, megkapta a rendszeres olajcserét és a mai napig vajpuhán, gyönyörűen vált, probléma nélkül. Havi 4-5 ezer km-t megyek, tehát még azt se mondhatom, hogy azért nem halt meg alattam, mert keveset megyek.
[ Szerkesztve ]