- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz SocketA #26322 üzenetére
Egy vadonatúj kettőstömegű + kuplung = 320 + munkadíj az én A6-osomhoz, ha kéziváltóval lenne. Az automatát meg 300-ból felújíttatom és az újabb 15 évig jó.
És most nem bmw-ről beszélek, hanem általánosságban egy nagyobb motor kuplungozásával + kettőstömegűzésével járó költségekről. Megnézem hol kapsz kettőstömegűt kuplunggal együtt 140 ezerért. Csak a kettöstömegű maga általában 150 ezer +++ tétel.
Én mégegyszer biztos nem ülök vissza kézi váltóba. Nem vagyok meggyőzető. Kavargassa csak a pudingot, akinek 6 @nyja van.
Olajat pedig 70 ezer pénzért cseréltem, nem 150 ezerért, igaz nem propeller szervizben, hanem váltó szervizben.
Egyékbént nincs bmw-m, Isten ments.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Autós topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- E-roller topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...