- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPeter87 #26240 üzenetére
e46-nál nem hiszem, hogy más is változik, de passzolom, talán a gázreakció is jobb lesz
X, hát igen. Ha automatád van, akkor tökön bakon elmész vele.
Voltam a Drivingcampben téli vezetéstechnikai tréningen, a csoportomban volt egy A4 Quattro, az igen, mintha kb sínen ment vola, aztán jött az e46, már bolondbiztos. A rántópadon egy kis kormánymozdulat után ment egyenesen. A kőrpályán, ahol félig jégen, félig vizes úton kellett menni, kb padlógázon mentem, a többit elintézte az elektronika. Egyedül ott kezdte kitúrni az orrát, mikor a jeges lejtő alján kanyarodni kellett 40-nel, na itt kitolta, mikor 70-nel jöttem le....Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!