- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-KP-
addikt
válasz SocketA #26213 üzenetére
nézd ezt már én is átrágtam sokszor. viszont ha egyszer megvan a turbó meg a kettőstömegű csere akkor ismételten jó vagyok sok kilóméterre, sok évre. feltéve, hogy ésszel megyek a kocsival.
múltkor néztem mobilén, és volt jó pár 320/25/30d, ahova oda volt írva hogy zweimessungsschwungrad, turbo quepplung, injektoren wurden gewächselt. kettőstömegű turbó kuplung injektorok stb. cserélve lettek. szerintem ki lehet fogni olyan kocsit, amin a kritikus alkatrészek egy része vagy akár nagy része cserélve volt.
ha elkezdem nyomni a dízelnek vagy benzinesnek szerintem nem 3 liter fogyikülönbség jön ki, hanem jóval több.
ettől független valószínűleg én is benzinest fogok venni. most napi 2*45km a melóhely (6-os főútvonalon), de ha elköltözöm közelebb, vagy akár a melóhellyel egy városba, akkor ez jelentősen lecsökken. onnantól meg felesleges a dízel.
[ Szerkesztve ]