Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Shadowbull #19775 üzenetére

    "Dizelekben ez a kerdes nehany komolyabb teljesitmenyu motoron kivul fel sem merul, mert a turbok messze nem lesznek olyan melegek mint a benzineseknel."

    2006 E60 530D, fél éves volt. 20 perc padlógázas szakasz után hirtelen leállítás, majd odakozmált tengely. Persze nem az első ilyen alkalom. E320CDi, Budapest-Siófok szakaszon benzinkút, hirtelen megállít, csatt. Ezt a saját bőrömön tapasztaltam, mert én voltam a marha, aki nem hagyta járni.

    Az autógyártóknak nem érdeke ezt tudatni, nekik ez nem lenne üzlet. A szervizek csak a kötelező javításokból nem tudnák magukat fenntartani. Ha majd a BMW, és a többi márka is azt mondja, hogy 10 év garit ad a turbora, akkor OK. De megvan a magyarázat arra is, hogy miért ér egy kalap kakit a 35i erőforrás. Mert az egyik fő probléma ott is a turbo. Ezek szerint valamit eltoltak arra felé is.

    dragonfx: Hihetetlen, de egyetértünk.

    A CO2 -ről pedig felesleges vitázni, a szén-dioxid az, ami az üvegházhatást kiváltja, így a felmelegedést okozza. Ez meg az autógyártóknak fáj, mert őket is nagyban érinti a folyamatos szigorítás. A japcsi gépeknél volt a legszembetűnőbb a fordulat e téren.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák