Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dragonfx

    veterán

    válasz MPowerPH #16927 üzenetére

    hát ezt másképp látjuk.de sok.mert egy 4 millás autonak ne legyne 600k.s szervízköltsége első körben.
    persze sejtem nem kötelező.
    de akkor már e46ot vegyne ahhoz olcsobb mindne van ebayen utngyártottba minden.e90hez smemi.ha igen az is méregdrága még.
    a futómű is relatív dolog vesz 60k.ért egy ültetős futóművet nem gyárit.lengőkarokat ebayről berendeli, a vas és a gumi mindenhol ugyanaz az anyag.
    fékeknél meg a betét a lényeg azért a tárcsa ritkábban megy szét.

    ja mega kipuogorészt nézze át egy e46 katalizátor tuti nem olcso dolog....
    meg azért egy komplett olajszervíz is megvan avyg 50e ozzá baráti áron...
    meg azért a vezérlésre is nézzünk rá..az egy 50e ugyszintén....
    +4 uj gumi...ez szerintem az elsők közt legfontosabb.uj lappal inditson....

    én ez utobbi 4et előrébb venném min hogy gyári futómű és fékrendszert vegyne alá....

    "Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

Új hozzászólás Aktív témák