- Honor 90 - modellalkat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
Hirdetés
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
Első körben DX12-ben 1 compute 1 grafikai várható párhuzamosan. Konzolon ha jól rémlik 2 compute 1 grafikai van. Szóval ez lenne a cél, persze lehet 10 pipeline is, de az már kifekteti a Maxwell2-őt. Az előbbiek nem.
(#8227) HSM: Itt a MIKOR a kérdés. Amire se te, se én, se Abu nem tudja igazából a választ. Márpedig akkor fogja szopatni a Maxwell2-őt a motor, ha sok-sok pipeline van. Ez mikor lesz általánosan 10/10 játéknál? Legyen az FPS, RTS, RPG... nem csak speckó RTS mint a Singularity, vagy a Star Swarm sokezer egységgel. Egyáltalán kell egy FPS-be pl ennyi pipeline és ekkora sávszél?
Szóval 1 év? 2 év? 3 év? Erre nemhogy mi nem tudjuk a választ, de maguk a fejlesztők sem...Másik kérdés pedig, hogy a mostani 150K-s VGA-k mit fognak érni 1-2-3 év múlva? Lehet egy 970 is ugyan úgy papírnehezék lesz, mint a 290X...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen a Thief támogatja PC-n, de csak a legutolsó javítással. A BF4 a PS4-en a pilot projektje volt az async shadernek. Ezután mindegyik PS4-es Frostbite 3 játék megkapta ezt a funkciót. A jövőben ez a funkció platformfüggetlen lesz a Frostbite-tal. A kísérletezés erre vonatkozóan állandó. Az a kérdés mikor kapcsolják be a funkciót.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Hajrá gyerekek,be lehet bizonyítani ki mekkora amds.Itt az idő zsebbe nyúlni,megmenti a céget.Itt az új 980 verő kártya 220ért,ami a jövőben még a Titan X-et is lehagyhatja.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-Solt-
veterán
Nem, de a driver overhead miatt van rá esély, hogy az AMD kártyák nagyobb mértékben gyorsuljanak önmagukhoz képest. IL2-BoS alatt például a 780-m a 4GHz-s 4770K mellett 100%-n tekert, a 290x alig érte el a 90%-t, a 10%-s CPU tuningra pedig 10%-t gyorsult.
www.smart-bus.hu
-
Ren Hoek
veterán
Szerintem inkább az lesz, hogy az első bencheken és pl az AOTS-Star Swarmban iszonyúan megveri a Maxwell 2-őt a GCN (de abból is csak a Hawaii és a Fiji), lehet 4x gyorsabb lesz pl. Egyszerűen a sávszélből és a felépítésből adódóan.
Emiatt minden AMD-s megőrül, köpködik rúgják a zöldeket, verik majd a mellüket.
Aztán jön a kopp, mert a játékok nagyon nagyrészében egyelőre nem gyúrnak rá az erős async-re, inkább arra, hogy mindegyik VGA szépen profitáljon a DX12-ből. Szóval pár kivételen kívül marad az erősorrend.Persze hagyjuk meg az AMD-nek ezt az RTS-es extrém async előnyt, kell is nekik most egy kis siker. Ha még AOTS-ban sem virítanak, akkor tényleg nagyon nagy a baj, és a kutya sem fog hinni innentől a meséknek.
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
Igazából nekem se jön be, csak a benchmark miatt lehet "érdekes".
AOTSde elsőre nekem ebben semmi forradalmi nincs látványra. Sőt kifejezetten igénytelen a grafika. (Ezek a darabos füstök pl...) Egy Supreme Commanderben is láthattunk nagy csatákat, meg Total War játékokban. 30 FPS-re büszkék 4K-ban egy dual 290X-el kicsit vicces.
Szóval ez amolyan AMD tech demo, az igazi játékok majd a félév során valamikor jönnek. Deus Exet várom majd, nemtudom mikor jön ki...de ott szerintem teljesen más terhelést kap majd egy VGA mint itt. Tehát DX12 alatt abszolút a kódtól függ mekkora terhelést kap a GPU/CPU és milyen előnyökkel jár ez.
[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
Egy példát hoztam arra, hogy a driver mennyire "fogja" az izmosabb AMD kártyákat, amiből arra lehet következtetni, hogy dx12 alatt driver híján önmagukhoz képest jobbak lehetnek, arányosan nagyobbat gyorsulhatnak mint az NV kártyák, mivel azokat nem "fogja" annyira a driver jelenleg sem. Nem beszéltem teszt programokról...
www.smart-bus.hu
-
nagyúr
nem tudni. várhatóan jobban fogja gyorsítani, mint az nvidiát. az nvidia drivere megnyit akár 6 szálat is a kernel felé, ami nagyon bekorlátozza, hogy a cpu-t mi másra lehet még befogni a gpu etetésén kívül. ai területen évek óta 0 érdemi fejlődés van, mivel nem tudnak több erőforrást kiosztani neki. amd oldalon ha jól tudom, két szál van. hamarabb is jön a procilimit.
de mint mindig, a puding próbája itt is az evés lesz.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
HSM
félisten
Ez látszott a korábbi tesztekből is, hogy akkoriban a 980 jóval gyorsabb volt. Azóta viszont driveresen elég sokat gyorsultak a Radeonok (főleg most a 15.200-as, azaz másnéven 15.7 driverrel), ezeket látod viszont a friss mérésekből, nem a tesztelők elfogultságát.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Igen, amit leírsz tipikusan elfogyó processzor vagy API/Driver limit.
Leginkább ezen javítottak azóta, amennyire követem. Amúgy magam is észrevettem ezeket, pl. BF4-ben maxgrafikán DX11 módban a sok apró szirszar egyes páláykon sokkal jobban megfektette az AMD-ket, mint az Nv-ket. Mantle-ben ennek máris nyoma sem volt... A monitorozáson is látszott ilyenkor, hogy a VGA terhelése esik vissza, a proci meg szenved.
Nekem 2014 novemberig volt meg az asztali gépem a 290-el, emlékeim szerint valamelyik 14.7 környéki béta driverrel. Nekem nem volt különösebb bajom a teljesítményével amúgy az időnkénti lassabb teljesítmény ellenére sem. Pl. BF4-ben amíg nem volt Mantle, DX11-ben High-ra tettem, és máris ment, mint a huzat, játék közben meg nem látszódott különbség a High és az Ultra beállítás között. Mantle-n meg mehetett aztán Ultra-n...[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem jön demó. Csinálsz egy Stardock accountot, és meg lehet venni a preview-et 50 dollárért. Ehhez lesz majd hozzáférés augusztus 25-én. A média számára a letölthetőséget ma írják jóvá.
(#8963) daveoff: Még nincs jóváírva a letölthetőség. Pár órát még várni kell.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolokat és a PC-ket is teljesen másképp fogják programozni a következő években, mint például ma. A fejlődés lehetősége igen jelentős, mert lassan átírják a motorokat arra, hogy a CPU-ról egyre több feladat a GPU-ra költözzön. A SIGGRAPH-on már egészen érdekes koncepciók kerültek elő, amelyek nagyon aktív projektek. Persze nincsenek még bevetve, mert nincs rá kész az alapul szolgáló motor, de 2016-2017 környékén már látható lesz az eredményük. Ezeket az újításokat majd PC-be is mentik át, ahogy zajlik a GPU-k integrációs folyamata.
(#9025) kovsol: Azért volt. Az Xbox One eredeti API-ja így is sokkal lassabb, mint a PS4 low-level API-ja. Persze más kérdés, hogy a fejlesztők többsége egyiket sem használja. Nem megfelelő az elavult motorstruktúra hozzájuk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Szerintem nem volt kevés...
Rengeteg dolog még mindig nincs PC-n, pl közös memória és cache hozzáférés, stb.
PC-n csomó ilyen lassító dolog van amit át kell hidalni vagy ki kell küszöbölni trükkökkel.
Ráadásul igazán a hardvert még konzolon sem használják ki, jövőre jönnek az igazi nextgen játékok első futárai.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Sheld
senior tag
-
-Solt-
veterán
Kifejezetten érdekel milyen hurrá optimizmusról beszélsz!? Az, hogy az ember nem rúg bele a földönfekvőbe minden félórában, még nem jelent hurrá optimizmust. Sokszor gond, hogy olyanokat láttok bele az ember mondandójába ami nincs ott, majd ezt visszavetítitek ránk.
Idáig sem a konzolok miatt volt visszatartva a PC, ezután sem lesz így szerintem. Részemről én rühellem a hülyegyerekképző dobozt, de ettől még nem érzem úgy, hogy kevés lenne a hardver alattuk. Ráadásul nemcsak grafika van a világon...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Ne viccelj, amíg kulturált a hangnem és a stílus, addig nincs gond a vélemény különbséggel!
Csodát szerintem senki nem vár, az viszont benne van a pakliban a jelenlegi infók alapján, hogy záródik az olló szára, illetve, hogy kap egy kis lendületet a PC... Azt meg úgyis az idő dönti el, hogy ezekből mi valósul meg. Az elvi előnyök az NV fölénye miatt biztos nem fognak teljes mértékben átülni a gyakorlatba, ebben szinte biztos vagyok. Sajnos...
www.smart-bus.hu
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX11.3 már benne van Windows 10-ben. Azért nem esik szó róla, mert nincs még rá normális implementáció. A Microsoft szerint a gyártók a DX12-re koncentráltak, és inkább eltoltak a DX11.3 implementációkat, hogy biztosan legyen DX12 a Windows 10 startra. Az sem biztos, hogy mindenki készít rá teljes implementációt, mert a fejlesztőket egyelőre a DX11.3 nem érdekli, mivel gyakorlatilag csak a typed UAV loads és az FP16 a reálisan kihasználható extra. A Volume Tiled Resources lett volna a lényeges dolog, de elrontotta a Microsoft azzal, hogy nincs a DX11.3-ban normális 3D-s textúraformátum, illetve az ASTC kilövésével a DX12-ben sem. Amire a fejlesztők igényt tartanak azok pedig kimaradtak a DX11.3-ból, mint például az execute indirect.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Laja333
őstag
Akkor ha lesz lehetőséged nézz meg egy 290x-et új branch driverrel. Meg fogsz lepődni.
(#9302) Erdei88
Ezt csípem benentek. Akkor most a 390x nem egy átnevezett, tuningolt 290x?
A Fury Pro meg már megint a 980 ellenfele?
Komolyan nem tudom eldönteni mi alapján döntötök, hogy akkor most mi minek az ellenfele, meg átnevezés-e vagy sem. -
Yllgrim
őstag
Az eddigi hozzaszolasok alapjan kb senkit nem erdekel mit tud technikailag a hardver, egy dolog a lenyeg, menjen mint atom. Ha majd az elkovetkezendo idoben az AMD cuccain lesz ez meg akkor majd mindenki AMD-t vesz (?), mert drivert ir a jatekfejleszto, nem az AMD, ott jol fog menni, oda lesz normalisan optimalizalt VR meg tarsai. mire a konkurencia utoleri oket sok minden megvaltozhat. Ha most benyaltak sokan hogy a zold a jobb, a piros meg szarabb, akkor mibol gondolod hogy ezt nem lehet ujra eljatszani veluk forditva?
sayinpety: probalj meg picit tobbet hozzaszolni ha belefer, reszemrol elmenyszamba mennek az irasaid.
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AotS az iskolapéldája annak, hogy miképp lehet független tesztet készíteni. Dan Baker még viccelődött is a Twitteren arról, hogy onnan tudod, hogy a teszt "fair", ha mindenki más miatt pöccent be rád. [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ren Hoek
veterán
Főleg, hogy az AOTS-on alapul ez a mese...én azon csodálkoztam eddig, hogy a Maxwell2-t nem ette meg 5-6 FPS-re...
Teljesen egyetértek, ha egy szárnyait bontogató 2-3 pipeline Async konzolportnál bevérezne a Maxwell2, akkor lehet mellkast döngetni, hogy AMD nyerte ezt a kört, de durván. Azt eddig is tudtuk, hogy a Maxwell-nek nem tesz jót a durva async... de ha ez kimerül annyiban, hogy az AOTS nem megy rajta olyan jól, hát üsse kő lenyeljük. Más extrém DX12 játék szerintem kanyarban sincs még, mondjuk egy nagy csatás űr RTS nem ilyen fos grafikával mint az AOTS - amiben mondjuk Maxwell2 megy 5 FPS-t, egy Hawaii meg 60-at. Na egy olyanért cserélnék már.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Max annyi történik hogy AMD lehet picit gyorsabb, vagy ugyanolyan gyors lesz async mellet, mint az nv a soros/driver belső mókolós megoldásával.
nV játék alatt meg nV lesz gyorsabb és ennyi.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Garanciás Ryzen 5900x eladó
- Dell Latitude E6330, 13,3" HD Kijelző, I5-3320M, 4GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Dell Latitude E6420, 14" HD+ Kijelző, I5-2540M, 4GB DDR3, 250GB HDD, Nvidia VGA, WIN 10, Számla, Gar
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- Gigabyte Aorus RTX 3070 8gb Emag gari!!!
- XFX SPEEDSTER QICK319 RX 6700 XT BLACK 12G videokártya garanciával
- MSI Thin GF63 12udx 15.6" fullhd 144hz gamer laptop, intel core i5-12450h, 24gb, 512gb ssd, rtx3050
- Vadonatúj bontatlan Logitech G CLOUD "Xbox stb...támogatású" konzol, LEGOLCSÓBBAN 2 év garanciával!
- Eladó GIGABYTE Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G!