- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz daveoff #5150 üzenetére
A koncepció hasonlít, de a kód eléggé eltérő lehet. Fogsz egy motort abba leportolni egy Vulkan és egy DX12 kódot nem nagy költség. A gond az, hogy azokat külön kell validálni, és egy játékra lekorlátozva a tesztelést ez nem feltétlenül éri meg. A Frostbite-ban biztos benne lesz egy pár API, de ebből szinte biztos, hogy csak egy-kettő lesz PC-n aktiválva.
Nagyon sokan egyébként inkább a Vulkan irányában nézelődnek. Nem csak az EA. Ott a Valve is, illetve aki SteamOS-re hoz játékot biztosan nem DX12-t választ.
A Vulkan előnye még, hogy a Windows 10-ből a WDDM 2.0 újításait ezzel az API-val is lehet használni. Tehát nyugodtan hozzá lehet nyúlni a GPUMMU-hoz és az IOMMU-hoz. Nem kötelező a legacy WDDM funkciókat használni. Persze ilyen esetben a Vulkan megléte mellett is a Windows 10 lesz a minimum igény, de maga az előny amit ad a GPUMMU az sok. Az IOMMU pedig pláne, ott komoly extrákat lehet szerezni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Mire számíthatunk a DX12-től - elkezdtem egy postot írni, aztán ez lett belőle
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
HSM
félisten
Érdekes cikk, köszönjük. Egy fontos dolog viszont nagyon hiányzott viszont nekem az okfejtésből. Az pedig a memória-sávszélesség. Ha nő a GPU kihasználtsága, az azt jelenti, hogy több adatot dolgoz fel adott idő alatt, ami pedig azt vonja maga után, hogy több adattal is kell etetni. Ez pedig nem túl jó kilátás főleg a GTX970/980-as kártyáknak, melyek textúratömörítéses varázslata nem működik "általános" számítások adatainál.
Ha ez szűk keresztmetszetté válik, ott a 290-es Radeon péppé verheti pl. a riválisát. -
őstag
Jó olvasni való, köszi..
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
Televan74
nagyúr
Valószínűleg a 980/970 kártyákat nem a jövőnek építették.Ahogy én sem annak vettem.Az idei játékokat még maximálisan kiszolgálja majd.Azért aki megvette 2 évvel ezelőtt a 290/290X -t és nem akar 1080p felett játszani egyedül a garancia idő miatt kell aggódnia.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
-
nagyúr
Örülök, ha érdekes volt
(#5158) HSM: az ALU:MEM arány nagyon hasonló a két kártya esetén, ezért ebből pár % eltolódás kieshet, de több nemigen - ha többet dolgoznak az ALU-k, akkor a ROP-oknak is több melójuk lesz. Btw. a DCC nem textúratömörítés, nem értem, miért hivatkoznak rá ilyen néven egy csomóan.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Valdez
őstag
Na ez meglepett. Azt gondoltam, hogy a low level api-k jobban kihasználják az összes hardware-t a gépben, de ilyenre álmomban sem gondoltam, hogy különböző gyártók gpu-jai is együtt tudnak működni, még egy Intel igpu is, be tud segíteni egy Titan X-nek.
-
wjbhbdux
veterán
/s
-
do3om
addikt
válasz Televan74 #5166 üzenetére
2 nagyon várt játék nem?
Szinte minden jó az NV kezében van
Remélem nem lesz extra lagos a 7970-emmel(egyes hülyék meg már azt várják hogy mikor jön ki a nyilvánvaló nv játékokhoz dx12, meg manete...... , az lesz ami az NV-nek jó)
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
CsonkaImo
addikt
-
#85552128
törölt tag
válasz CsonkaImo #5168 üzenetére
Attól, hogy bekerült az AMD CHS még nem AMD partner.
AMD kártyához nem adják, nV-hez meg igen...AMD játékok közül ami az éven jelent/jelenik meg: Battlefield Harldine, Star Wars Battlefront.
nV: Dying Light, GTA V, Witcher 3, Arkham KnightLehet, hogy lesz több is, vagy kihagytam valamit, de az év első felében egyetlen egy AMD-s játék jön/jött...
Ha tavaly szeptembertől nézem akkor
AMD-hez: Alien Isolation (hol a mantle ?), Beyond Earth, Dragon Age Inquistion.
nV: FC4, AC: U, Shadow of Mordor, Crew, Lords of Fallen, Borderlands Pre-Sequel.Egyszóval elég szép a felhozatal az nV javára.
[ Szerkesztve ]
-
Televan74
nagyúr
válasz #85552128 #5169 üzenetére
A Witcher3 készítői szerint, ne lesz nagy eltérés a konkurens kártyák között.Azért a GTAV esetében is látszik,hogy néhány feature kikapcsolásával AMD kártyákon is jól fut a játék, közben meg nagy látványbeli különbség nincs a játékban.De ez fordítva is igaz, mert nem hiszem hogy a Battlefront ne futna majd jól az NV top kártyákon.
Láttam videót a GTX960 vs 280X -ről.Azért nem semmi amit még mindig tud a 280X.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #5169 üzenetére
A Rockstar nem akart választani. Mindkét partnerprogramba beállt. Mindkét cégnek joga van reklámozni. Még az Intelébe is be fognak állni, bár azt csak reklámból teszik. A Gaming Evolvedbe azért léphetett be a Rockstar, mert az ott készült játékok optimalizációja nagyon sokszor példás, így az AMD szakemberi gárdáját el akarhatták érni a GTAV-höz. Gondolom azt is láthatják, hogy a TWIMTBP olyan irányba ment el, ami inkább akadályozza a PC-s optimalizálást.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Érdekes mert eszerint a cikk szerint maga az AMD cáfolta, hogy benne lenne: GTA V Is NOT A Gaming Evolved Title
"while the game has Gaming Evolved features, it is not an official Gaming Evolved title"
De még így is három nV-s és egy (az is milyen...) AMD-s játék jön/jött az év első felében.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #5172 üzenetére
Akkor ezt tegyük tisztába. A Gaming Evolved egy komplex csomag. Három opciót kínál a fejlesztőknek. Egyrészt van az optimalizálási segítség, másrészt a reklám, harmadrészt a lehetőség a pénzcsaphoz. A Gaming Evolvedben a segítség az alap. Innen a következő szint a reklám, hogy ha relatíve jó lesz a játék. Ezt értsd például úgy, hogy az AMD-nek joga van a kereskedőláncokkal ilyen akciókra.
A harmadik szint az, amikor a játék hivatalosan Gaming Evolved cím lehet. Ehhez nagyon szigorú minőségi mércét kell megugrani, de cserébe az AMD akár tízmillió dolláros pénzcsapot nyithat ki, amin keresztül a fejlesztőknek lehetősége van kódokat biztosítani, hogy bekerüljön a játék a Never Settle promócióba.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #5174 üzenetére
Teljesen félreértitek az egészet. Az a fontos, hogy a PC-s iparnak jót tegyen egy ilyen partnerprogram. Magát az NV irányát egy Ubisoft programozó bírálta. Andrew Lauritzen is leírta, hogy rossz dolog sok-sok százalékkal lassabb kódot szállítani a saját! felhasználóidnak csak azért, hogy pár százalék előnyöd legyen a konkurenciával szemben. Ez az abszolút mélypont a rossz ötletek tárházában, és sokan ezért tapsikolnak. Persze gondolom, hogy nem tudja az átlag user, hogy ugyanaz a program mehetne sokkal gyorsabban is, de az azért már eléggé feltűnő, hogy az elmúlt egy évben csupa optimalizálatlan TWIMTBP játék érkezett egy csomó jól optimalizált GE játék mellé. Egy idő után nem lehet a fejlesztők nyakába varrni, hogy márpedig ők a hülyék, és nem a zárt konstrukcióval van a gond.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Egon
nagyúr
Egy idő után nem lehet a fejlesztők nyakába varrni, hogy márpedig ők a hülyék, és nem a zárt konstrukcióval van a gond.
Kivéve, ha az adott játék konzolon is sz*rul fut, amihez az nV-nek (és a GameWorks-nek) nyilván semmi köze - annál inkább a fejlesztőknek... Márpedig volt ilyenre példa tavaly - amin általában elegánsan átsiklottál, pedig többször is linkeltem...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem írtam, hogy nincs erre példa. Nyilván az AC: Unity egy elbaszott program. Hülyeség volt azt hinni, hogy egy olyan komplex játékhoz a konzolon is elég lesz a magas szintű elérésé. Nem, nem elég. De ettől még számos más játék van, amivel gondok vannak. És az egyik legfontosabb dolog, hogy ezzel a fejlesztők bizalmát is elvesztik. Lehet építeni stratégiát arra, hogy a felhasználók 90%-a idióta és sose jön rá, hogy át vannak ejtve. Rengeteg cég (és kormány) ebből él meg. Sőt, ha a hatékonyságot nézem, akkor ez a jó stratégia. De stratégiát építeni arra, hogy maguk a programfejlesztők is birkák egy rendkívül arrogáns dolog, és nem csodálom, hogy a top fejlesztők körében ez népszerűtlen. Én mint felhasználó utálom, ha egy cég hülyének néz, hát még ha programfejlesztő lennék...
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Pedig van erre teljesen logikus magyarázat, bár igaz, hogy ebben Jensen nem a sátán
Kész effekteket valaki azért vesz, mert valamilyen okból nem akarja őket házon belül megírni - jellemzően azért, mert nem akar megfizetni egy olyan teamet, aki képes erre jó minőségben. Ennek a "sóherságnak" aztán lehet számos oka, de az eredménye nyilván az, hogy a fejlesztői team alacsonyabb kompetenciákkal működik. Azaz be van építeve, hogy eleve a gyengébb programozói teamekkel felszerelt cégek fordulnak a GameWorks felé, és ez egészen nyugodtan lehet oka a gyengébb minőségnek. Nem mondom, hogy a GameWorks-szel nincs gond, de óriási túlzás egyedül / elsősorban annak a nyakába varni az elmúlt év fiaskóit.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a GameWorks-szel van a baj önmagában. Bizonyos szempontból megmagyarázható, hogy van egy olyan réteg, ahol ez előny. Le is írtad melyik. A probléma forrása itt az alternatíva hiánya. A GameWorks lefedi a célzott réteget, de mi van a másik réteggel, ahol van pénz, szaktudás, erőforrás, stb. Számukra az NV nem kínál semmit, pedig hiba azt hinni, hogy ők olyan isteni képességekkel rendelkező szakemberek, akik pusztán a VGA vizuális látványától tudják, hogy a rajta lévő szilícium hogyan működik. Az is hiba, hogy számukra a GameWorks nem kínál olyan konstrukciót, hogy a forráskódot szabadon, korlátok nélkül át lehessen írni.
Az NV-nek a piacra levetített hipotézise a probléma. Az a feltételezés, hogy itt bizony minden fejlesztő birka, így az lesz a legjobb, ha kikötjük őket.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz CsonkaImo #5178 üzenetére
Az AC: Unity-n kívül nem jut más óriási gondokkal küszködő játék eszembe, de az konzolon is problémás volt. FC4 jól fut, Shadow of Mordor szintén egy 260X-el is... A Dying Lightnál is a legnagyobb probléma az alapon túl magasra engedett látótávval volt, amit ugye később csökkentettek is.
Viszont a Dragon Age: Inquisition megjelenésekor emlékszem, hogy míg én 100+ órát zavartalanul tudtam játszani addig az EA fórumokon agyvérzést kaptak az AMD tulajok mert se Mantle se DX11 alatt nem működött náluk tökéletesen a játék... Azóta persze egy patch miatt volt nV-vel is gond, de szinte azonnal javítva lett. És ez elég gyakori probléma a Frostbite játékokkal mindkét oldalon...[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
Mi meg a felhasználók azt tartjuk felháborítónak,hogy a fejlesztő van a középpontba helyezve,és nem a vásárló aki ennek az egésznek a költségét állja,és akin a végén lecsapódik az egész.Bennünket nem érdekel az,hogy mi zajlik a színfalak mögött,bennünket az érdekel hogy a pénzünkért minél többet kapjunk,mindkét oldalról.Ezt már többször is leírtam,így a low level kapcsán.Persze lehet ignorálni azt aki a végszámlát állja,de csak rövid ideig mert az a piac rovására megy.Fogalmazhatok úgy is,hogy lehet más meló után nézni,illetve lehet más terméket is gyártani ha a kutya nem lesz vevő a jelenlegi felhozatalra.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont ez a lényeg, hogy most nem kapjátok meg azt, amit kellene. És ebben vezető szerepe van annak, hogy a fejlesztők nincsenek a középpontban, vagy rosszabb esetben az adott partnerprogram inkább akadályozza az optimalizálást.
A másik dolog, hogy a végtermék három rendszertől függ. Magától a programtól, az API-tól és a gyártóktól. Eddig a gyártók és a szabványalkotók diktáltak, és oda jutottunk, hogy mindenki szerint rossz a rendszer. Az új modellben a fejlesztők diktálnak, mert a korábbi irányról már bebizonyosodott, hogy nem működik. Van esély rá egyébként, hogy az új modell sem fog működni, de választani kellett a biztosan nem működő és a lehet, hogy működő ösvény között. Utóbbi mellett szol, hogy konzolon működik, és egyelőre nem úgy tűnik, hogy akadálya lenne a PC-s működésnek.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Egon
nagyúr
Ebben mondjuk van igazság.
Engem az érdekelne igazán, hogy a G80-as időkhöz képest miért változott meg az nV hozzáállása gyökeresen... Ilyet általában akkor tesz egy cég, ha komoly oka van rá (mondjuk ha a konkurencia profitál a fejlesztéseiből...).[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
TTomax
nagyúr
Én nem ugy látom mintha konzolon működne,és nem vagyok benne biztos hogy a low levelel járó többletmunkát majd most a fejlesztők elvégzik,amikor alapvető problémákkal küszködő játékokat adnak el mai napig,és igazából ez nem a fejlesztők hanem a kiadók sara.Ez pedig nem hinném hogy változna,kicsit pesszimistábban látom a világot,attól félek ez az egész ki fog merülni egy szép "körbemutogatással" ami eddig is megvolt,csak eddig a hw gyártó volt a középpontban,most meg a fejlesztő...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
Amiket hibaként aposztrofálsz, azok szimplán az nVidia piac- és partnerpolitikájának elemei. Az egy dolog, hogy Neked vagy néhány high-end fejlesztőnek ez nem tetszik, de ettől még nem lesz objektív "hiba". "Hiba" akkor lesz, amikor a konkurencia ennek köszönhetően elkezdi letarolni a piacot. Ha ez nem történik meg, akkor a piacnak nincs komoly igénye arra a nyitottságra, amit az AMD képvisel.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Locutus
veterán
És akkor miért nem tett neki jót eddig?
Én valahogy a csupa optimalizálatlan nv játékot se látom, meg a csupa tökéletes amd-set se.Ellenben akkor azt mondod, hogy a GTA5, ami ugye minden más játéknál szebb, jobb, rendkívül jól skálázódik, és amúgy problémamentesen fut nvidián (sokkal jobban mint amd-n), lehetne még jobb is? Mennyivel, miben? 5%? 10%? Ki mondja ezt meg?
Azt a sok elméleti, meg fejlesztői szemszögű dolgot meg lehet érteni, meg el lehet fogadni amiket mondasz, csak épp nem érnek fabatkát se, ha a végeredmény egész mást mutat. Hány éve is hirdeti az AMD a világmegváltást a GCN-el? Eljött-e már, a userek szemszögéből? Egyáltalán hol vannak az AMD új kártyái? Én semmi mást nem látok, mint a töketlenkedést, meg a ragaszkodást a hangzatos elméletekhez, még akkor is, ha a piac rég rájuk cáfolt...
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
TTomax
nagyúr
válasz CsonkaImo #5190 üzenetére
Igen az kb 20%,miközben a 290X annyit fogyaszt mint a TitanX-em... mennyivel legyen gyorsabb,50el?Ugy megy a 290X mint az " agyonbutított " 970... miközben majd a dupláját kajálja... na az a kőkemény...meg az,hogy a 970 alá kell árazni egy olyan terméket aminek az előállítása kb a kétszerese...de hát a lényeg az,hogy az user jól jár,rövidtávon.. a cég közben csődbe megy,de az nem érdekes...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Egon
nagyúr
Csak éppen nem mindössze két változó van a történetben. Itt van még a fogyasztás, no meg a driverkérdés (még ha utóbbi egyesek szerint leginkább hitvita csak).
A másik oldalon pedig ott van a többlet-tudás (leginkább elméletben)."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mi köze a konkurenciának ahhoz, hogy az NV kínáljon egy olyan alternatívát a TWIMTBP partnerprogramba, amely segíti a tehetős, pénzes és komoly tudással rendelkező szakemberek munkáját? Egyáltalán mi az, ami miatt rájuk az NV mostohán néz? Ők is ugyanazt teszik, amit egy indie, csak alkotni akarnak valami egyedi technikát, így saját pénzből, saját erőforrásból megépítik maguknak. Ha valaki nem így gondolkodna, akkor ma nem létezne a Crysis, a Ryse, vagy sok egyéb AAA játék, amelyek a maguk területén valami egyedit alkottak (most a játékélményt hagyjuk, szorítkozzunk a technológiára). Egyetlen reális okot nem tudok mondani, ami miatt a jövőben meg kellene akadályozni a PC-s grafikai innovációt a fejlesztők munkájának korlátozásával. És amíg erre nem lesz reális ok, addig ez „hiba”.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-Solt-
veterán
Ha a fogyasztást a hő miatt mondod, akkor van legalább 3 olyan 290X verzió normál áron, aminek nincs gond a hűtésével... ha az áramfogyasztás miatt mondod, akkor kétlem, hogy felhasználói szokásoktól függően az az évi pár ezer forint érdemben számítana...
A driver kérdés hitvita, hogy a te szavaiddal éljek, és ezt tapasztalatból tudom. Mindkettővel vannak gondok! Csak két példa az elmúlt pár napos "szívásomból" a 780-l...
- Win7, DP kábel, hidegen nem ad képet a 780, áramtalanítanom kell, és csak utána megy. 8.1-n semmi gond.
- Crysis 1, ha nem készítek egyedi felbontás profilt, nem megy a 60Hz 1080p-n... pedig ez NV logós játék.Tudnám még ezeket sorolni az elmúlt 2 évből, csak amíg NV oldalon erre a júzerek úgy reagálnak, hogy semmi gond, megoldjuk, addig ugyanezért a másik oldalon megy az "őrjöngés"!
www.smart-bus.hu
-
TTomax
nagyúr
Az igen,amikor a Crysis 1 HDMI bugot DX10alatt az nV driver rovására írják... és még egy google keresést se indított... [link]
Know DX10 bug...
(#5198) -Solt-
Detto... Köszönd meg az MSnek...DX10 feature...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
CsonkaImo
addikt
Régóta csődbe megy már az AMD. Ez kb. annyira unalmas mint a rossz driverek. 20% különbség van az árak között is. Meg az eltelt idő a két kártya megjelenése között is kb. ennyi. Illetve a 290X debütálásakor halomba álltak a készletek, abszolút semmi nyereség az egész szérián.
-
#85552128
törölt tag
válasz CsonkaImo #5197 üzenetére
Én mondjuk nem egy ex-290X usertől olvastam már a 970/980 topikban, hogy 970-re (!) váltva simábban futnak a játékok és nincs annyi mikrolag a kevesebb VRAM ellenére sem, összességében pedig a két kártya nagyon közel van egymáshoz (valamiben egyik, valamiben a másik jobb).
Mivel kevesebbet fogyaszt nincs gond a hőtermeléssel sem így szinte bármely verzió megvehető (van 100k környékén, akciókban alatt is) míg a 290x 115k-tól kezdődik...Azt már csak mellékesen említem meg, hogy a 3 ventis megoldások (Tri-Xi, Vapor) általában 30,5 cm hosszúak és elég sokunknak max 29-30 cm-es vagy kisebb kártya fér be a gépházba...
(#5200) Televan Egyiken a coil whine másikon a venti fog akkor hangoskodni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya