- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
válasz huskydog17 #31499 üzenetére
Abu azt mondta: amíg egy játékban van dx 11, addig az nem valódi dx 12 játék.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
do3om
addikt
válasz Petykemano #31501 üzenetére
Aztán az összehasonlítgatás is megy a süllyesztőbe mert megszűnik létezni, de majd higgyétek el hogy az a DX12 sokkal jobb
Amúgy nincs semmi baj ezzel, régen sem az volt az elvárás hogy gyorsabb legyen, hanem szebb, láthatóan szebb grafika jöjjön vele. De itt még ez sem jött össze, kellet neki az AMD jövőbelátót ígéreti után menni, az dx fejlesztésénél, mintha nem tudták volna hogy úgy sem jön össz.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
szmörlock007
aktív tag
válasz huskydog17 #31499 üzenetére
Üdv
Mondjuk a frostbite team összekaphatná magát. Bf3-Bf4-nél még legjobb engine volt, de azóta azért mintha leragadtak volna a fejlődésben. Félreértés ne essék, a battlefront 2 is gyönyörű, de jó pár versenytárs beérte őket sztem.
-
#85552128
törölt tag
válasz szmörlock007 #31503 üzenetére
"de jó pár versenytárs beérte őket sztem."
Pl. kik ? Mutass hasonló látvánnyal és optimalizáltsággal rendelkező játékot mint a BF1 vagy SWBF2. Általában csak az egyik szokott másoknak sikerülni, vagy egyik sem...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
A Destiny 2-nek látványban köze nincs ezekhez a játékokhoz, eleve a design is inkább egy mesés/animációs filmre hajaz mintsem a realisztikus grafika felé. ACO majdnem jó, de ott is gondok vannak az optimalizáltsággal és nem csak a 2 DRM miatt, elég erős GPU kell hozzá amúgy is.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz szmörlock007 #31507 üzenetére
Ezért mondom, akármilyenek a játékaik, de az engine magáért beszél még mindig. És ugye ezek még nem is az aktuális fejlesztések...
-
szmörlock007
aktív tag
válasz #85552128 #31508 üzenetére
Üdv
Nekem a játékaik is bejönnek, sőt a battlefield széria a kedvenc multis fps-em a star warsról nem is szólva. Őszintén szólva szerintem a sw:bf2 balhét is feleslegesen fújták fel. Persze nem volt szép húzás, de amit egyes "rajongók" lemveltek az maga a téboly sztem.
-
imi123
őstag
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
cskamacska
addikt
válasz szmörlock007 #31509 üzenetére
Őszintén szólva szerintem a sw:bf2 balhét is feleslegesen fújták fel.
Látod ez a gond, hogy nem lehet mindenki elvakult
BFDICEEA ésSWDisney fanatikus egyszerre, egyébként teljesen rendben lenne.. nos ez: Pay to Boba Fett"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Callisto
őstag
válasz szmörlock007 #31509 üzenetére
A bárányok hallgatnak és megeszik őket...
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
szmörlock007
aktív tag
válasz cskamacska #31512 üzenetére
Nem kötelező megvenni, játékkal is ki lehet oldani. Nem a játékot védem vagy a kiadót és nem volt szép húzás de ez csak azért kapott ilyen nagy vízhangot mert divat lett szidni. A divathaterkedést meg nagyon nem birom. Ugyanez volt a tavalyi cod: infitine warfare-nál is. Bár nem a kedvencem a cod sorozat, sőt egyet nem vettem még meg, de a haterkedés is ami ott ment.........
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz szmörlock007 #31514 üzenetére
Semmi "divathaterkedés" nem volt ennél a játéknál. Sőt, megjelenés előtt pont azok védték foggal-körömmel akiknél végül kiverte a biztosítékot amit csináltak. Az, hogy ebből nagyobb ügy lett a névnek isköszönhető és nagyon is megérdemli már az iparág, hogy kapjanak egy ilyen balhét a nyakukba. Főleg az EA akiknél a többi AAA játékban is általánossá vált a fizetős előny... Túltolták a dolgot, mert az utolsót is leakarták húzni az SW franchiseról, visszájára sült el
[ Szerkesztve ]
-
szmörlock007
aktív tag
válasz #85552128 #31515 üzenetére
Üdv
Én teljes mértékben egyetértek ezzel a hozzászólással de tényleg. Én csak a fejlesztőket sajnálom mert ők kapják a savazás nagyját. Pedig ezt az ea üzletemberei találták ki nem ám a fejlesztők. Ennek ellenére nézd meg a twittert. Az egyik ea stúdiónál dolgozó dizájner (aki mégcsak nem is dolgozott a játékon), mennyi rosszindulató, már-már fenyegető kommentet kapott mert azt mondta, hogy a darth vadert nem olyan sok kioldani, neki is sikerült x óra alatt kioldani bármilyen pénz nélkül.
A felháborodás a játék ezen aspektusa ellen tényleg jogos, de a fejlesztőknek kihányt twitter üzenetek is undorítóak már nem azért mondom. Az ilyen embereket valahogy nem tudom sajnálni. -
#85552128
törölt tag
válasz szmörlock007 #31516 üzenetére
Volt 1-2 idióta fenyegető komment, meg 50k másik ami nem. Tipikus PR próbálják terelni a témát másra. Érdekes módon az "armchair developer" meg az #entitled ami a dolgozóktól pontosabban a community managertől jött azt valahogy nem emlegetik
Szerintem senki nem azokat a fejlesztőket hibáztatja akik tényleg saját kezűleg dolgoztak a játékot, de butaság azt hinni, hogy a Dice fejesek nem sárosak. AngryJoe megkérdezte a multiplayer producert, hogy szerinte jók e a kalkulációk (megközelítőleg 2000$ vagy 4000 játékóra unlockolni mindent) amiket mások csináltak / ha nem akkor szerinte mennyi ideig tarthat és azt felelte, hogy NEM TUDJA - nyilván a multiplayer producer nem tudja, hogy működik a game[ Szerkesztve ]
-
szmörlock007
aktív tag
-
cskamacska
addikt
válasz szmörlock007 #31514 üzenetére
Alapvetően azzal van a gond, hogy benne van ez a fajta RPG fejlődés. Egy veterán játékos jobban ismeri a térképet, jobban tisztában van a játékban használható képességekkel, egyszerűen beleszokott már a játékba, és ez általában elég nagy előny szokott lenni bármelyik multi játékban. Na most erre rakj még olyan képességeket, extra fegyvereket, külön karaktereket, és ami a legdurvább, egyszerű stat növekedést(pl 40% sebzés, erősebb páncél, vagy csak simán ideiglenes sérthetetlenség) ami még azonos játékismeret mellett is utcahossznyi előnyt jelent, no ez az új játékosok életét pokollá teszi. Egészen addig a 30-50 óráig amíg az újoncok is fel nem oldják, vagy.. azon 5 percig amíg meg nem veszik ugyanezt az előnyt, mint a mellékelt videó mutatja.
Első BF reboot játéknál is sok volt a panasz, hogy egyes előrendelői(deluxe?) fegyverek, vagy később feloldható dolgok túl erősek voltak a kezdő felszereléshez képest, de ebben a játékban már a látszatja sincs meg a játékegyensúly megteremtésének, "majd úgyis feloldod"(vagy megveszed ) alapon bedobták a gyeplőt a lovak közé.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Dtomka
veterán
Sok újítást hozhat a decemberi AMD Radeon driver
Az Nvidia is tervezi, hogy a megjelenő drivereibe beépíti ezeket a hasznos funkciókat?
Nem kellene külső programot használni, az adatok kiíratására. -
do3om
addikt
válasz Dtomka #31521 üzenetére
Ha rosszul tudom majd javítanak:
Az AMD-nél sajnos szinte muszájból kell ezt beépítene, mer gondok vannak egyes népszerürü monitorozó programokkal. Sokszor hibákat generál, ahogy nézem mindig az az első ha valami van, hogy szedd le az OSD progit.
Az NV-vél meg nem akad össze a driver vele.Szóval az AMD hibát javít, az NV-től mért várd el ha nincs mit? De persze lehet hasznos lenne ott is csak nekik a profi monitorozok működnek rendesen.
Ha változott a helyzet és már nincs ilyen az AMD driverrel-karikkal javítsatok ki!
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Dtomka
veterán
Ha hiba miatt ha nem, nekem szimpatikus lépés. Lehet ha az AMD-nek beválik akkor követik őket.
Tudom sokad rangú egy program kinézete, de sokkal jobb mint az nvidia meghajtója. Ami nem sokat változott az elmúlt években.
De mostanság én azt veszem észre, hogy az Nvidia driverek problémásak. Lassan lehet kellene egy nvidia driver topicot is létrehozni
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ugyanez igaz az NV-nél is. A 3rd party programok náluk is generálnak hibákat, amelyeket javítgatni kell, lásd a legutolsó GeForce meghajtó erre vonatkozó, mikroakadásokat megszüntető javítása. Nem ez az oka annak, amiért az AMD elmegy ebbe az irányba, hanem az, hogy a DX12/Vulkan programokban az OSD felületek nem igazán működnek, és hiába próbálják ezeket kezelni külsőleg, az eredmény egyszerűen nem jó. Emiatt az AMD inkább integráltan kezdi el kezelni a problémát, mert egyre több programfejlesztő direkt olyan kódokat ír a programba, hogy a 3rd party OSD működését akadályozzák az újabb API-kkal. Viszont a meghajtó mögött ezt nem tudják befolyásolni, így a program oldali mesterséges korlátokat az AMD könnyen ki tudja kerülni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Dtomka
veterán
"A 3rd party programok náluk is generálnak hibákat, " Tapasztaltam!
BF1-ben, nem szokott lefagyni sem hibaüzenetett dobni, ha nincs semmilyen mérőpogi elindítva. Pár hónapja viszont mikor teszteltem 1-2 beállítást és MSI afterburner futott közben akkor dx hibaüzenetet kaptam.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Micro-stuttering occurs in games when GPU monitoring tools are monitoring GPU power (“Power” monitoring enabled). [2016377] - [link]
(#31525) Dtomka: Emiatt nem szeretik a programfejlesztők ezeket az OSD-ket. Az UWP-s megoldás sokkal jobb, mert ott külön rétegen fut, így ha esetleg megpusztul, akkor csak a hozzá tartozó réteg pusztul vele. UWP-ben mindenki azt csinál, amit akar, kárt nem tud okozni egy 3rd party OSD. Maximum lefagy, megdöglik a hozzá tartozó réteg, de ezen kívül minden fut tovább. A Win32 ezzel szemben sokkal sérülékenyebb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
Kijött a negyedéves jelentés:
-
Pipó
őstag
válasz #45185024 #31529 üzenetére
Nem látom AMD-nél a bányászokat. Ha meg benne vannak -így kellene lennie- akkor a gamereknek nem sokat adtak el.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
-
addikt
Ha jól értelmezem akkor vega nélkül is tartani tudták az eladásokat az nvidiaval szemben, aki az Intel kárára nőtt. Ez nem olyan rossz. Persze most a vega custom késéssel érdekes lesz a 4. negyedév..
Játékos szempontból persze nagyon gyér, mert a 80% biztos a bányába ment..
[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
addikt
válasz BenceShearer #31533 üzenetére
Decemberre volt ígérve, így az egyelőre nem késik.
Relive driver tavaly december 8. Reméljük ez is jön akkor.[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Petykemano
veterán
válasz #45185024 #31529 üzenetére
Az a durva, higy ez a teljes pc gpu piac. Ahogy az intel vezeti, pont úgy benne van az AMD eredményében is az apu eladás is. Ez egyébként nem hiszem, hogy borzasztó mennyiség lenne.
Mindenesetre az ábrából sejthető, mennyit vitt az inteltől a ryzenTalálgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
Az AMD azt nyilatkozta, hogy konzervatív álláspontot képvisel ezúttal a bányáaszattal kapcsolatban. Vagyis nem gyártat többet, mint amit akár a gamer piacon is el tudna adni, mert ha egyszercsak összeomlik a bányászpiac, akkor rajta marad a raktárkészlet.
A Hawaii chipekkel ez történt a mítosz szerint. Begyártottak egy csomót, aztán öszeomlott a Litecoin és három évig árulták utána még a 390-390X típusokban. Talán ezért nem lett 384bites Tonga.
Legkevésbé arra lenne szüksége az amdnek, hogy rajtamaradjon egy halom polaris.
Persze utólag könnyű okosnak lenni, de nekik valószínűleg most fontosabb volt a biztos, tervezett készlet értékesítéséből származó bevétel és nyereség, minthogy kockáztassanak többletért.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
Redux.
És majd meglátjuk, milyen jó lesz!! Most még el se tudjuk képzelni!Valószínűleg egyébként csak arról van szó, hogy jön az ngg past path, a wundertreiberes primitive shader, ami nem 2, meg 5, hanem egyenesen 17-szeres!! És pár százalékkal megtolja majd a Vega teljesítményét. Meg a dsbr is, meg a hbm pszeudo channel. Állat. Beértek a fejlesztések. DE ennél sokkalta fontosabb es lényegesebb És BRÉKING, hogy az AMD bárki számára elérhető gpu profilozót épít a driverbe. És innentől kezdve mindenki láthatja majd, hol és miért keletkeznek a szűk keresztmetszetek a teljesítményben. És ettől hány százalékkal lesz gyorsabb?? Ha bekapcsolod, még lassabb lesz, de ha majd a fejlesztők használni kezdik, akár az indiek is, akkor majd kikupálhatják a programkódot. Hurráááá! Erre vártunk!
Aztán persze ezek olyan driveres újítások, amiket még nem látott a világ es majd a Microsoft a következő két évben hozzáigazítja a windowst és ha az azt követő két évben se jönne elő semmi újjal az nvidia (pascal), akkor abból már 5-10%-ot profitálna az AMD architektúrája.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
-FreaK-
veterán
válasz Petykemano #31538 üzenetére
Szörnyen szarkasztikus vagy! Tudhatnád, hogy nem véletlenül Wunderdriver a neve! Akkora löketet fog adni a Vegának, hogy majd kapkodhatunk utána.. mellette benne lesz egy csomó hasznos funkció is, pl. OSD menü, ezek amúgy is sokkal fontosabbak a teljesítménynél..
[ Szerkesztve ]
-
-FreaK-
veterán
válasz Petykemano #31540 üzenetére
Ez egyébként már eszembe jutott nekem is, csak ezzel az a gond, hogy akkor most már hónapok óta vásárolják fel és még mindig nem dobták piacra, ami nekik sem lenne túl előnyös dolog. Ha olyan nagy mennyiséget felvásároltak volna, akkor már kihozták volna a custom kártyákat rég. Az hogy náluk áll a raktár készlet, nekik is csak "veszteség".
Szerintem egyszerűen csak keveset tudnak gyártani belőle, még csak nem is az van, hogy a bányászok felvásárolják mind.
Persze ez csak sötétben tapogatózás
-
addikt
válasz Petykemano #31538 üzenetére
Én nem ígérek semmit.
Nem is várok tőle világmegváltást, de nagyon is kíváncsi vagyok, hogy az összes bekapcsolt funkcióval a legújabb játékok profitálnak-e majd valamit, illetve arra még inkább, hogy milyen hatása lesz majd a fogyasztásra és az UV lehetőségekre.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #31538 üzenetére
A profilozó már be van építve a driverbe, ehhez szükséged van a Developer Panelre, hogy elindítsd a szervizfolyamatot. Utána működik a rendszer nyomkövetést támogató hardvereken. [link] - részletes videó a kipróbáláshoz.
Ha a Microsoft a primitive shadert implementálni akarja, akkor azt az API-ban tehetik meg. De ki kell dobniuk hozzá a vertex, domain és geometry shadert. A hull shadert pedig érdemes compute shaderrel kiváltani. Ez a legacy kompatibilitást eléggé megtörné, amit nem szerencsés eljátszani ilyen sűrűn. Persze nyilván a gpu-driven pipeline rendszerekhez sokkal jobban illik a primitive shader, mint a régebbi problémákra kitalál, de az új problémák kezelésére teljesen használhatatlan shader lépcsők.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cskamacska
addikt
válasz Petykemano #31536 üzenetére
De ezt hozni nem is volt nagy szám, mikor Sandy Bridge óta kis híján minden legyártott Intel prociban van GPU, AMD oldalon meg csak a poénból odavetett desktop, meg a műgyűjtők által is nehezen fellelhető mobil APU modelljeikben lelhető fel, de bármiben amiből szabad szemmel is jól látható mennyiséget adtak el(FX sorozat, Opteronok, meg most a Ryzen), na, azokból pont kihagyták.
Azt is mondhatnánk, a FUTUREISFUSION szekerét igazából az Intel tolta, AMD maximum az ideológiát adta hozzá.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Raymond
félisten
A FuryX-et hazavagta rendesen az a csak 4GB VRAM:
GTX 980 Ti, Late 2017 Revisit! Star Wars Battlefront II, Destiny 2, Wolfenstein II & More!
Sehol nincs a 980Ti-hez kepest.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
smkb
őstag
válasz #45185024 #31529 üzenetére
Höhö, tök vicces. Az agyonszajkózott a PC diszkrét vga piac a halálba lovagol, és csak az apu, csak a konzol, csak a platform mantrának az lett a végeredménye, hogy az NV annyi csak diszkrét gpu-t ad már el, mint 2010-ben a tomboló vga hőskorban összesen diszkrét vga+csipszet igp-t (akkor még futottak ki az utolsó csipszetek) Úgy mindezt, hogy ezek mind szinte közép és felső kategóriás vga-k, magas profit hányaddal. A belépő szint a protfoliójában már csak futottak kategória, nem különösebben fókuszálnak rá. Nem véletlen a majdnem milliárdos profit.
A JPR eredetiben szerepel hogy 30%-al növelte a gpu eladás darabszámát az NV az előző negyedévhez képest. Elég brutál. Mindez a Vegák negyedévében... tényleg olyan, mintha a Vega első teszteredményeket látva, mindenki aki kivárt rohant volna NV vga-t venni.
-
nagyúr
Szerintem ez elég egyértelmű és logikus.
Énis majdnem vettem egyet, miután láttam a Vega fail-t... csak aztán úgy voltam vele most már minek, elég lesz majd a Volta (Ampere? ) jövőre.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
imi123
őstag
"Vega első teszteredményeket látva, mindenki aki kivárt rohant volna NV vga-t venni."Nem várták meg a csodadrivert
Én adtam egy esélyt a Vegának és nem bántam meg.
Összekötöttem a játékot a fűtés szezonnal. Ráadásul adtam Paks 2-nek is létjogosultságot.[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Raymond
félisten
válasz Puma K #31549 üzenetére
Ja, es a kolleganal special fontos az eredeti megnezese mert igy gyorsan eliminalni lehet a mar nem egyszer elofordult estetet:
Pepeeeee: "Olcsobb lett az alma!"
Megnyitom az eredetit es mi all ott? A hir dinnyerol szo es jo eselyel azt irjak dragul.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen