- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
AMD Radeon™ R9 290 / 290X / 390 / 390X téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Enclave
aktív tag
válasz Motion_Blur #2999 üzenetére
A Call of Duty - Ghosts-ot sosem néztem és nem is fogom, viszont a mérésed eredményét nem teljesen értem:
Az első sorban ha jól értem, az adott idő alatt ("Time: 284171ms") került kiszámításra ennyi darab képkocka: "Frames: 19331"
A második tesztben viszont eltérő a képkockaszám: "Frames: 38050" (hogy az ehhez szükséges idő nem egyezik az érthető, hiszen a mért fps értékek is eltérnek)
Ha ugyanazt hasonlítod össze, akkor miért nem egyforma a képkockaszám?
Vagy eltérő teszt (pálya, bejárt útvonal, stb.) van összehasonlítva? (ennek nem látom értelmét, ha nem azonosak a teszt körülményei)
Vagy én értek félre valamit?Semmi sem állandó, csak a változás.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban tilos bármilyen offtopic hozzászólás írása!
Ilyen célra használjátok a Lokál fórumban található offtopicot.
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- MSI GTX 1080 OC AERO
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming