- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
AMD FX processzorok topikja
- AM3+ tokozás
- Nyolc, hat, vagy négy mag
- DDR3-1866 RAM támogatás
- Szorzózármentes modellek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Askformore
senior tag
válasz Plasticbomb #69598 üzenetére
Star Wars Battlefront, és Rise of the Tomb Raider DX12-ben.. A Star Wars még 4k-ban is játszható maxon, kb 40 fps, a Tomb Raidert csak full HD-ban próbáltam, ott a mélységéllességet és a mozgáselmosást kikapcsolva,minden mást bekapcsolva és maxra tolva, kis élsimítás (azt hiszem FXAA), magas textúraminőség mellett fix 60fps-t ad V-Sync-kel. Anélkül 80 körül van a max.
Régebbi játékoknál már furcsa a helyzet, pl a Blurnál vagy a Rocket League-nél a proci kb 30%-on megy, a VGA meg 60-on, néha 0-át is kiír (?), és úgy 57-60fps, szintén FullHD.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem témába vágó beszélgetésekhez keressétek fel a (nemcsak) FX-tulajdonosok bazi nagy OFFolós topicját, vagy az AMD offtopikot!