- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Remekelek28
őstag
Sziasztok. Ha decemberben vásároltam egy terméket és nem érkezett meg most kaptam visdzatérités,de közben jan 31 én lejárt a kártyám akkor megkapom az új kártyámra? Vsgy jeletni kell vslahova. Nem paypallal lett kifizetve.
-
cof
veterán
válasz Remekelek28 #47751 üzenetére
Megkapod, ha nem váltottál közben bankot is.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #47751 üzenetére
A bankszámlaszámod az változott? Mivel a bankszámlának van kártyája és a kártyás fizetés valójában egy utalás a bankszámládról a kereskedő bankszámlájára. Ha visszaakarja adni a pénzt akkor vissza tudja utalni, hiszen ismert az ahonnan jött, a bankkártya ekkor már teljesen lényegtelen. Nem bankkártyára kerül a pénz, arra csak te tudsz adni pénzt vagy ugye a bankszámláról "szedi".
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Sziasztok. Az hogy lehet, hogy rendeltem valamit China Post Registered Air Mail szállítással, elküldték, kaptam egy RV536817112CN számot. Azt tűnt fel elsőre, hogy amit vele egy időben rendeltem mástól ugyanígy, már ideért ez meg nem. Nézem a nyomkövetőt és Khorgos, meg Kazasztán városnevek vannak benne. Mintha ez nem igazán repülővel jönne. Ilyen mással is történt már? Ez hogy lehet? Ilyet még nem tapasztaltam a rendeléseim során.
[ Szerkesztve ]
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
-
Topikgazda
válasz ferenck #47755 üzenetére
Nyugi, volt benne légi szállítás is, a kiindulási vasútállomásra repülővel vitték.
Előfordul, nem tudsz vele mit kezdeni. Időben nem mindig van különbség, mert mostanában az airmail is lehet több hónap. az elmúlt 2,5 évben azért gyakran előfordult, csak neked nem volt vele szerencséd.
Hozzáteszem hogy normál körülmények közt 18-25 nap volt amit nekem ilyen vasúti módon küldtek.[ Szerkesztve ]
-
C. s.
addikt
Ne haragudj, nem tudtam hamarabb jönni.
Köszi szépen.
Azt honnan tudhatom előre, milyen kezdetű azonosítót fogak rakni arra, amit megrendeltem?A helyzet dióhéjban: egyazon boltból több különféle terméket is rendeltem. Alapértelmezésben mindegyik ingyenesen és nem követett módon volna szállítva, de mivel több ezer Ft-os a végösszeg, szeretném, ha nyomon tudnám követni az útját. A hétvégén írtam az eladónak, hogy megbeszéljem vele a részleteket, és szeretnék biztosra menni a követéssel kapcsolatban, nehogy valami kamu számért fizessek.
A legtöbb termékénél ezek a lehetőségek vannak, valószínűleg ezek közül fog majd ajánlani valamit. A legolcsóbbat szeretném, ami a listáról (egyetlen termékre) a China Post Registered Air Mail. Az rendben van? Persze nagyobb csomag esetén megtörténhet, hogy másik cégnek jobbak az árai.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Amilyen szállítással megvásároltad, most vissza nézve a felsorolásom első tagja helyesen Rx, nem Ex.
Nem akarlak elszomorítani, de bennünket vevőket nem nagyon kell hogy érdekeljen hogy lehet követni vagy nem. A könyvelt küldemény lényege az hogy a feladó tudja követni a kézbesítésig, mert ha elveszne akkor neki kell a szállítóval rendezni a kártérítést, ha valaki azt nyögi be az AliExpressnek hogy nem kapta meg akkor az eladó tudja igazolni, hogy már pedig megkapta a vevő a nyomkövetési információk alapján. Amíg egy postai küldemény nincs kézbesítve addig a feladó tulajdonának tekintendő.
Mindegy hogy van nyomkövetése vagy nincs ha a meghatározott időn belül nem kapod meg a pénzed visszajár.
A képen látod hogy melyikhez van nyomkövetése Tracking oszlopban a pipajel, az hogy kamu szám az nehezen értelmezhető, mert van amikor más csomagjának a számát kaphatod meg és az csak neked lesz kamu, mert valójában igaz, még kézbesítik is azon a számon.
Az első 896,19 Ft kínai posta nyomkövetéses küldemény, a második 1202,06 Ft lehet szintén postai, csak nem kínai posta hanem egy másik ország, holland, belga vagy lehet futár céges szállítás azért van általános neve hogy AliExpress standard shipping, a DHL pedig a futáros DHL
A Chinapost registered air mailbe szerintem bele tudja zsúfolni, de az is lehet hogy elküldi az összest free shippinggel.
Nem tudom mivel szándékozol fizetni, de ha bankkártya és több ezer forintos tétel, akkor $-ra állítva az AliExpresst fizess, mert adott esetben akár a 1202,06 Ft szállítási költségnek megfelelő pénzzel fizetsz többet az AliExpress deviza váltási árfolyama miatt. -
C. s.
addikt
Köszi szépen!
Azt reméltem, hogy egy követett csomag nehezebben kallódik (lopják) el, és ha nem érkezik meg, bizonyítani tudom. Többször olvastam már az Alin a vélemények között, hogy nem térítették meg az elkallódott csomag árát a vevőnek egyes boltok. Ezek szerint ezt nem tudom kivédeni?
„...van amikor más csomagjának a számát kaphatod meg és az csak neked lesz kamu, mert valójában igaz, még kézbesítik is azon a számon.”
Akkor még rosszabbul is járhatok, garantáltan nem kapom vissza az árát. Még csak a kosárban van, nem fizettem ki. Akkor lehet, hogy jobban járnék az ingyenessel.
„Nem tudom mivel szándékozol fizetni, de...”
PayPallal, de nincs hozzárendelve kártya, a bankban szoktunk rátölteni. Ebben az esetben át tudom állítani az Alit? Vagy jobb volna, ha a PP-n előre átváltanám a Ft-ot Dollárra? Az Alin minden bejelentkezéskor átállítom fönt Ft-ra, de fizetéskor automatikusan átáll USD-re.
-
pibácsi
senior tag
2021 július 01-től megszűnik a 22 euró-ig adható ÁFA mentesség a harmadik országból érkező árúkra. Ennek megfelelően minden Aliról rendelt árút is MO-i ÁFA terheli 150 euróig, utána a VÁM, ahogy eddig is volt. Tudtok már valamit, hogyan fog ez lezajlani: a kínai figyeli, hogy magyarba jön-e és ráteszi (bár ez képtelenség), mivel a törvény úgy írja, hogy az ÁFÁT a vevő megfizeti a vételárral együtt az elektronikus felületen , vagy az itteni posta szabja ki és minden kis dologra (pl. pár száz forintos rendelés) a postásnál kell befizetni? Esetleg nekem kell minden darabbal bemenni a NAV-hoz?
Vagy pl. amit júl-01 előtt rendeltem, dehát ugye az kb.augusztusra jön meg, akkor.....? Ez elég zavaros nekem.
Van-e már konkrét megoldás, vagy csak én nem olvastam esetleg itt a topikban?
Üdv. Pibácsi[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pibácsi #47762 üzenetére
Ez ugye eredetileg január 1 volt és már tavaly áprilistól szaladgáltuk ezeket a köröket.
Te nem olvastad, múlt héten aztán 2-3 hete is írtuk, írtam és előtte is foglalkoztunk vele, március van még, júniusra minden ki fog alakulni.
Állandóan azt kérem hogy majd ha aktualitásához érünk akkor agyaljunk rajta. De nincs igazán mit, az import áfát valahogy meg kell fizetni az államnak, majd gondoskodnak róla.
Egy része a dolgoknak már most is megy, csak rá kell engedni a magánszemélyeket, esetleg megoldja az AliExpress, mert be fogják ők szedni az áfát, már van rá élő példa, az eBay és az Amazon
De akkor idézem a linkeket visszafelé haladva
47698
47487
45678
44021
44016[ Szerkesztve ]
-
Ittnemaz
aktív tag
urak
Aliról bevált akkus borotva van ajánlott? max 50$ ha olcsobb nem gond. -
Goose-T
veterán
válasz soldi3r #47765 üzenetére
Szerk.: nem válasz akart lenni.
Gyors kérdés: pont ma értesítettek egy csomagom vámkezeléséről, ami hajszálpontosan 44,80 USD-be került, és pont ugyanennyi a mától érvényben lévő határérték. Akkor ez most vámköteles lesz, vagy nem?
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
pibácsi
senior tag
-
Topikgazda
A te esetedben úgy tudsz némi pénz spórolni hogy fizetés előtt a PayPal egyenlegen $-ra konvertálod és a $ egyenleget teszed meg elsődlegesnek, majd azután fizetsz.
Nem kellene átváltania forintról $-ra, ez valami újabb hülyeségük.
Fontold meg Transferwise vagy Revolut regisztrációt és tőlük bankkártya igénylést és azt PP-hez csatolva vásárolni.[ Szerkesztve ]
-
tomazin
veterán
Ha valaki szeretne alis appban kuponozni, akkor most tud, nem viszik el a botok.
Coins&Coupons->Tasks->Exchange Coins for a store coupon
Eddig 10/79 vagy még a 7/50es is esélytelen volt, most mindkettőből van most este (reggel 9kor töltődik fel)
Érdemes egy 1/8-assal kipróbálni, hogy érvényes-e, mert ezt nem így akarták. -
Sentinel80
aktív tag
Nekem most van egy érdekes esetem. Rendeltem egy telefont, egy olcsóbb félét, majd miután látom, hogy már több napja a feladótól nem indult el, írtam neki - amire az volt a válasza ,,ellopták" a raktárból és ,,lehet" refund ot kell adnia. Eddig ebay eztem, ott van az eladóknak lehetősége paypal al refund ot adni, itt, hogy kártyával fizet az ember nincs. nyitottam dispute ot és ekkor jön a csoda - elindult a küldemény az eladótól. Eladó semmit nem válaszólt persze.
Az aliexpress beállt a várjunk 10 napot a dispute nál, de csak cancel t tudok nyomni ileltve módosítani a dispute okát, se confirm, se semmi opció. Már ugye arra gondolnék, ilyenkor is kéne legyen normális rendszerben valami megerősítés - hasonló mint a normál küldeménynél az order listában.
A másik, azt tapasztalom, hogy már 5-6 napja a nemzetközi posta kicserélőben áll a küldemény - ez normális lenne? eddig mindig 1-2 nap feldolgozták és vagy postára ment vagy vámra.
-
zsolx
tag
Sziasztok, küldött már valaki kínába vissza telefont vagy tabletet? Segítség kellene, ilyenkor kell vámot fizetnem?
-
Topikgazda
Nem beszerzés miért kellene? Ha nem EU országból vásárolsz akkor neked az értékhatár felettiek után import áfát, vámot kell fizetni.
Ha egy kínai Magyarországról rendel akkor az ő szabályaik szerint ott szintén fizet import áfát, vámot.
Amikor te kiküldesz valamit nincs áfa, vám fizetés a te részedről, csak fizeted a szállítás díját.
Ha EU-n kívülre küldesz valamit akkor neked a küldeményhez csatolni kell egy vámárúnyilatkozatot (CN22 vagy CN23) hogy az ottani vámosok tudjanak kezdeni vele valamit, ezeken az okmányokon jelölnöd kell hogy visszaküldött árú, nehogy megvámolják.
Ha jön is vissza csere dolog, akkor a CN23-at kell kitölteni p példányban mert egy példány elmegy a csomaggal, a másikon pedig a Posta leigazolja hogy átvették. Ha az eredeti terméknél fizettél áfát akkor annak a vámolási igazolásával és ezzel tudod igazolni hogy ami visszajön az nem vásárolt, hanem csere és akkor nem kell áfát fizetni rá amikor megérkezik.És próbáld meg csomagolással együtt 500 g alatt tartani, mert 501 g-tól már 10605 Ft lesz a posta díj a 4765 Ft helyett
[ Szerkesztve ]
-
Wendelke
senior tag
Szia V/!
Az alábbiban kérném a segítségedet. FRPOCO store, gondolom emlékszel.
Dispute 12.31-én. Ali 01.26-án írta, hogy jogos lesz a visszatérítésem, de még válaszra várnak mindkét oldalról.
Azóta 02.09. és 02.22-én írtam neki, hogy kérem a visszatérítést, de semmiféle választ nem kaptam. Csak az Eva-n keresztül lehet valamiféle sürgetést kérni?
Köszi!
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
EXIEZ
senior tag
Üdv!
Aliexpressen simán eu-s termékekre nem nagyon lehet keresni, valaki tudja esetleg mi az az URL kiegészítés, amivel ezt meg lehet oldani?
-
Degeczi
nagyúr
Ha egy eladó azt írja, h majd akkor visszatérít ha megadom a Paypal-omat és lezárom a dispute-ot, az gondolom felejtős?
Egyébként is simlisnek tűnik, mert még január közepén pont azért tőle rendeltem, mivel lengyelországi raktárat ígért, de a kapott tracking szám a 17track-en olyan, mint ha Kínában adták volna föl.
A cucc már nem elérhető, de a rendelés adatainál még látszik a lengyel raktár:
-
Sentinel80
aktív tag
válasz Degeczi #47783 üzenetére
Én nem vagyok nagy tapasztalatú, de abban már biztos vagyok, hogy 10-7 eladó trükközik. Olvastam bevett trükk, hogy paypal-al odaadja neked a refund ot, majd cancel t nyom és miután lezártad az ügyet, buktad a pénzed is és a terméket is. Ne zárd le, sőt lökd tovább, a support megvizsgálja és a bankkártyádra kapod vissza a pénzed.
Második trükk az időhúzásos: lezárod a rendelést Confirmed el, majd azt mondja, csak utána ér oda 16 nappal 15. napon már nem nyithatsz semmit. velem pl ezt próbálták meg.
Olyan, mint ami ebay en paypal-al tényleges refund, kártyás tranzakció révén nincs az aliexpressen - emiatt a korrekt eladók azonnal azt mondják nyissál rájuk dispute ot, mert máshogy nem tudják ,,hivatalosan" visszautalni a pénz.
1 éve használom az ali-t, de ebay en 10 év alatt volt ennyi problémám
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sentinel80 #47784 üzenetére
Ezt a trükköt nem igazán alkalmazzák: hogy paypal-al odaadja neked a refund ot, majd cancel t nyom. Eddig aki így küldte nekem mind "nálam hagyta" a pénzt, egyébként is van egy kis indoklási kötelezettsége, mert nem lehet simán visszavonni a PP pénzküldést és mivel általában üzleti fiókok, nem küldhet tévedésből pénzt és a PayPal sem szereti, te viszont elutasíthatod a pénzét.
Nem feltétlen kell elzárkózni ettől a megoldástól. Mivel pár mp alatt látható hogy teljesíti a pénzküldést, lehet és adott esetben ha még nem járt le szállítási védelmi idő lehet újból dispute-t indítani
Ja és itt is van PayPal fizetés, akkor meg mindenképp a PayPal-ra jön a pénz vissza.A másodikként írt trükköt meg nem értem, mire várnál még 16 napot ha leigazoltad a vásárlást? 15 napon belül rendeztesd a problémát.
-
HollyBoni
veterán
válasz Sentinel80 #47784 üzenetére
Én nem vagyok nagy tapasztalatú, de abban már biztos vagyok, hogy 10-7 eladó trükközik.
Bocs de szerintem totál hülyeség ilyeneket terjeszteni. Oké hogy átvertek és szomorú és/vagy ideges vagy, de attól még nem lehet levonni ilyen következtetéseket. Elég nagy hely az Ali meg az eBay is, elég sok termékkel és eladóval. Vagy megvetted az Ali-n lévő összes terméket, és az eladók 70 százaléka trükközött?
Hidd el hogy eBay-en is jó pár embert átvertek már. Az eBay meg az Ali csak egy platform ahol az eladók árulják a termékeket, az hogy azon a platformon átvernek vagy nem, az már az eladón múlik.[ Szerkesztve ]
-
Sentinel80
aktív tag
Az, hogy nem igazán alkalmazzák, az, hogy neked nem volt ilyen problémád, az nem jelenti azt, hogy nem, csak eddig szerencséd volt - bukhatsz a paypal al pénzt is, ha nem USD ben küldi vagy más a paypal beállított pénzneme, mert átváltási költséget is számít a paypal.
Érdemes elolvasni, már aki angolból jó, hogy milyen tanácsokat adnak, nemcsak itt, más fórumokon. Úgy tudom, hogy az igazán korrekt eladó, maga ellen kér dispute ot, hisz hivatalosan nincs más út a refundra.
A 15 napos, én csak időhúzás trükknek nevezem, ennél összetettebb. A következő módon próbálta nekem lenyúlni a szállításból fakadó különbözetet az eladó: aliexpress szállítást kértem, de simán küldte el (lassabb, olcsóbb módon) -> miután jeleztem azt mondta, hogy csak azután tud refund ot adni, ha megnyomom a confirmed-et.
Ekkor nem tudtam, hogy amúgy alapvetően egy eladó az aliexpressen, hivatalosan - a paypal nem hivatalos út - nem tud semmilyen refund ot adni.
Nem rémhír, hanem tanács más fórumokon, hogy paypal-t ha lehet ne fogadjunk el refundra, nem mondok se többet, se kevesebbet.
Ime:
Megnyomtam, írok neki, hogy megnyomtam, mikor várható a refund. Hát az, azt mondta olyan 16-17 nap múlva. Zseniális nemde? Ezután nyitottam a dispute ot, igen, 15 napon belül.
Ilyen egyszerűen vernek át olyat, aki nem ismeri a szabályokat - sok eladót ezért se látni ebay en (3x BAN olták volna). Ebay-en, nehezebb dolguk lenne az ilyen eladóknak, akik ,,csak" aliexpressen vannak.
Az se kerek, amilyen ügyem most van. Azt mondja az eladó ellopták a rendelésem azért nem indult el - majd a dispute nyitás napján elindul ,,valami" . Lehet csak egy dobozt kapok, lehet ilyen szórakozott. Olvastam olyan esetet, amit lezárt az aliexpress, hogy már pedig a vám on van és kész, mert eltelt x idő. Kíváncsi vagyok, hogy mit kapok és, hogy zárul az ügyem, ha valakit érdekel megírom.
[ Szerkesztve ]
-
dmagyar17
csendes tag
Sziasztok, UDXXXXXXXXXNL azonosítójú rendeléseknek mennyire van nyomkövetése? Tudom, hogy POSTNL szállítja, eddig jó tapasztalatom volt velük, relatíve gyorsan és jól nyomkövetve dolgoznak. Bár az eddigi küldeményeim LT kezdetűek voltak, nem UD. Van különbség?
Az UD kezdetű csomagom 1 hónapja "The item is ready for shipment." státuszban van, parcelsapp szerint.
Kösz előre is!U.I.: Tudom, hogy volt közben ünnep, leállás, covid, stb. de nem 200 ft-os küldeményről van szó, szóval azért érdekelne merre járhat.
-
Topikgazda
válasz Sentinel80 #47787 üzenetére
Ez nem igaz: Ekkor nem tudtam, hogy amúgy alapvetően egy eladó az aliexpressen, hivatalosan nem tud semmilyen refund ot adni.
Elküldöm a dispute-t, az eladó elolvassa és elfogadja, akkor az AliExpress visszautalja a pénzt, a dispute elfogadásával lényegében az eladó küldeti vissza. Akkor is van lehetősége ha mondjuk szállítás közben megsemmisül a csomag, vagy ellopják.Ez hülyeség: Úgy tudom, hogy az igazán korrekt eladó, maga ellen kér dispute ot, hisz hivatalosan nincs más út a refundra. Nem kér, mert akkor rosszabb lesz a jutalék alap besorolása, többet kel fizetni, ki lenna az a marha a ki önként fizet többet? A visszatérítés kérése a vevő joga, ha van valami probléma, miért élne vele egy eladó?
-
Topikgazda
válasz dmagyar17 #47788 üzenetére
Semmi értelmes, mivel nem könyvelt küldemény, U a kezdete. Az igazi könyvelt postai küldemény Rx, Ex, Lx kezdetű. Lehet látni az U-s kezdetűeknél logisztikai cég által beírt megérkezést ide, aztán vagy megkapod pár napon belül vagy pár hét, én ezt kamu bejegyzésnek veszem, mivel nekem a Posta azt válaszolta hogy hiába azt látom hogy ők jegyezték be, nem teszik mert nem könyvelt küldemény és hivatalosan nincs is rajta a a könyvelt küldemények szállítólevelén ez az az azonosító, ezt is darabszámra veszik át, mint a nem könyvelt többi küldeményt.
[ Szerkesztve ]
-
Sentinel80
aktív tag
Nem értelek V, pont azt írtam, hogy ali-n csak dispute nyitással tudnak visszatéríteni.
Ebay en ezzel szemben, akkor is, ha nem nyitsz dispute ot, mert eleve paypal-al fizetsz.
Akár rosszabb lesz a jutalék besorolása, akár nem, a pp-vel fennáll a leehetőség, hogy elbukhatod a pénzed. Tessék elolvasni az előző hsz-ben mellékelt linket a paypal forumra , tanulságos. Több esetet is lehet találni google val.
Én mindenesetre a tapasztaltak alapján biztonságosabbnak mondom az ebay-t, ahol nem a kártyámmal fizetek, hanem eleve pp-vel. Vásárolni aliexpressen csak kisebb értékű árút fogok maximum.
-
Topikgazda
válasz Sentinel80 #47791 üzenetére
Ebay en ezzel szemben, akkor is, ha nem nyitsz dispute ot, mert eleve paypal-al fizetsz.
No nem egészen.
Az eBay-en ha van gondod, akkor eBay case-t, return request-et kell nyitni, ha ezen felül PayPal fiókon keresztül fizettél és az eBay-en a vásárlói védelemmel nem oldódott meg az ügyed, akkor lehet PayPal-on dispute indítani.
Novembertől ugyanez a helyzet van az AliExpressen is.
Lényeg az, hogy mindkét helyen a PayPal dispute a második vonal a vásárlói védelemben, ha érvényes az adott vásárlásra, mert van ilyen is.A linked megnéztem egy Sep-10-2018-as bejegyzés és egészen másról van szó, a PayPal visszatartotta a pénzt egy ideig, mert "kezdő eladó" volt és 100 $-ról volt szó, sehol nem írta hogy nem kapta meg és nem kell neki kamu azonosítót megadni.
A kínai eladó nem tud személyes tranzakcióval pénzt küldeni, ez a rész nem használható náluk, pont ez a probléma hogy a pénzt mindig fel kell bruttósítani a tőlünk levont jutalék összegével, ezért a javaslata így értelmetlen. Hiába kérsz olyat amit technikailag nem tud teljesíteni. Szoktam egyébként olvasni ezt a PP fórumot, de sajnos azért sok olyan hozzászólás van amiben a lényeget elhallgatja, nem egészen úgy van szituáció és van ami nem húzható rá mondjuk az EU-s PayPal-ra, vagy egy adott ország PayPal ügyfelére, mert vannak eltérések, mondjuk egy lényeges, magyar fiók esetén a bankszámla nem fizetőeszköz, máshol meg az.
Az eBay-en Paypal regisztráció és nem bankkártya hozzácsatolással fizetni az felesleges luxus, drága a PP árfolyam.
Ha pedig van a PP fiókhoz hozzárendelve bankkártya, akkor ténylegesen azzal fizetsz az eBay-en is.Mivel most már nekünk is lehet több hónapja az AliExpressen PayPal-al fizetni, ez a15 napos AliExpress dispute kikerülése teljesen értelmetlen, ha az AliExpress nem ad neked igazat, még mindig ott hogy a PayPal-on keresztül reklamáld meg, ha valamit figyelmen kívül hagyott az AliExpress reklamációs részlege.
[ Szerkesztve ]
-
pataig
tag
Sziasztok!
Január 28-án rendeltem egy eladótól....Franciából....
Ez a feltétel volt megadva a szállításnál: "Delivered before Feb. 28 or full refund"
Természetesen az eladó Kínából küldte, ami még mindig nem ért ide! Írtam az eladónak, amire nem válaszolt! Indítottam egy disputot (feb. 23-án), mivel február 25-e volt a szállítási dátum utolsó napjának megadva. Már vissza is utalták a pénzt.
A kérdésem, hogy mi van akkor, ha megkapom az árút, mivel Kínából küldte, s a tracking infónál ez áll: 02.13- "HUNGARY Arrival at Destination country"? Azaz vélhetően az országban van, csak nem ért ide? Vagy ez már sosem fog ideérni?
Természetesen bosszant, hogy nem kaptam meg, mert ha tudom, hogy Kínából küldi, akkor tuti nem vásárolok tőle! (Persze választható nála még Spanyol raktár is... gondolom az is KÍNA!) -
#04441088
törölt tag
válasz pataig #47794 üzenetére
Én is át lettem verve mostanában néhány EU raktárról hirdetett cuccal. Az egyik Spanyolországból, a másik Franciaországból jött volna, aztán mégis Hongkong lett mindkettő. Nyitottam mindkettőre dispute-ot, olyan 20%(1000-1200 Ft) refunddal, egy fillért sem kaptam, úgy hogy mindkét eladó írt, hogy 3 dollárt küld csak zárjam le. Lezartam, már 1 dollárt írtak. Aztán nyitottam szépen újra.
Ha rám hallgatsz, akkor így járt.
Remélhetőleg megkapod majd a csomagot. -
gabenz88
csendes tag
Az normális, ha egy február 2-án leadott Alis rendelésem, amit China Post Registered Airmail szállítással kértem, már február 9 óta nem moccan?
Parcelsapp-on a legutolsó bejegyzés február 10-i dátummal:
Küldemény átadása nemzetközi szállításra - Magyar Posta
Ezzel szemben PostalNinja-n azt látom, hogy 9-ei az utolsó bejegyzés, miszerint a Shenzhen International Exchange-be lett szállítva, de utána semmi. Lehet, hogy a csomagom azóta is ott ünnepel valamelyik sarokban, ahova félre lett rakva?
A postalninja-s bejegyzések között szerepel valamiféle biztonsági okokra hivatkozó visszaszállítás is.
A csomag száma egyébként: RE186540921CNCsak azért kérdezem, mert a rendelés után/előtt 1-2 perccel (a külön tranzakció miatt) további rendeléseket is adtam le másik eladóknál ugyanúgy China Post Registered Airmail szállítással, de azok közül az egyiket már pénteken hozta is a postás, a másik pedig a napokban hagyta el Kínát, de ennél viszont semmi mozgás.
Eddig úgy voltam vele, hogy a covid meg a kínai ünnep miatt még nem érték magukat utól a kínai postánál, de akkor valószínűleg egyik csomagomnál se történt volna haladás.
Szerintetek érdemes lenne felvennem a kapcsolatot az eladóval? -
Topikgazda
Higgyétek el nem véletlenül javaslom azt hogy mielőtt bárki EU-s raktárból rendelne tisztázza az eladóval hogy egyáltalán van-e nála és tényleg onnan küldi. Nem Szentírás a raktári készlet mennyiség és a szállítási mód, sajnos vannak eladók akiik miatt muszáj pontosítani. Még így is érhet meglepetés, de talán kisebb az esélye a csalódásnak.
pataig
Van ahol ezt látod HUNGARY Arrival at Destination country de mivel nem ténylegesen könyvelt küldemény ezért nem jelent semmit. Még mindig 7-10 nap a maximum idő amit az NPKK-ban töltenek a küldemények, ha nem kerülnek vámeljárás alá. -
Topikgazda
válasz gabenz88 #47796 üzenetére
Ha elindítják akkor van időszak hogy nem írnak semmit hiszen a nagy konténerbe viszik valahova ami akár több napos, hetes folyamatos utazás.
De emiatt Return, Remarks: Security check returned célszerű írnod, mert lehet hogy visszafelé megy az eladóhoz Shenzenből indult és oda került vissza[ Szerkesztve ]
-
gabenz88
csendes tag
Nem is gondoltam, hogy az eladó többet tud, de az biztos, hogy nálam sokkal jobban tud kínaiul és ha olyan van, akkor rá tud kérdezni a kínai postánál. Elvégre ameddig én át nem veszem, addig a küldemény az ő tulajdona. De egyelőre inkább kivárok.
Más:
Van egy 11.11.-i rendelésem, ami még a mai napig sem ért ide hozzám... Yanwen száma van, szóval mintha nem is lenne neki, de ami fura volt számomra, hogy januárban ismét kaptam Ali-tól egy e-mailt, hogy elindult a csomagom szállítási folyamata, valamint az Ali-s számláló is ettől a januári naptól kezdett el számolni vissza, pedig ezeket a köröket már novemberben is lefutottuk. Gondoltam újra fel lett adva, de a nyomkövetési szám változatlan (bár értelme amúgy se lenne sok), viszont így csak 04.15. után tudok dispute-ot nyitni.
Ez standard procedure az Ali-n?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...