- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolx
tag
Eddig ha a rendelt termék nem érkezett meg időben, dispute után az ali utalta a vételárat.
Eddig, most viszont itt szarakodik velem az eladó hogy várjak már még 25 napot, azután 20, legutóbbi levele szerint 15-öt és majd azután találunk valami megoldást. Ja, 62 nap telt el a rendelés óta.
Ez valami új dolog? -
zsolx
tag
Rendeltem egy kabátot november 11-én. Kaptam trackinget ami november 29-óta nem mozog.
Nyitottam egy dispute-ot, amire ezt válaszolták,
Currently the Purchase Protection of Order 87604457565070 will end on 2018.03.07 17:50.
If your order does not arrive on 2018-03-07 , you can apply for a refund by opening a dispute.
Elmennek ám a [moderálva] a vásárlóvédelmükkel[ Módosította: radi8tor ]
-
zsolx
tag
Szerintetek itt most hogyan tovább?
november 11.-ei vásárlás, decemberben nyitott dispute és most itt állunk.
[kép][ Szerkesztve ]
-
zsolx
tag
Sikerült megtalálnom az Ali egyik legbénább eladóját.
Skmei Skmei Professional Watch Store
China (Guangdong)
Rendeltem két darab órát. Kaptam egyet ami nem olyan mint a megrendelt.
Gratulálok!
Persze azonnal jeleztem neki, erre ő megadta a csomagmegérkezési információt. -
zsolx
tag
Vásároltam egy termékből 2 darabot.
Megérkezett a csomag benne egy darab.
Természetesen írtam neki amire nem reagált, ekkor dispute.
Ennek egy hónapja, az eladó elismerte hogy hibázott és ígéretet tett a visszafizetésre, persze nem történik semmi.a dispute szerint április 4 a Negotiation Finished, de még az előző pontig sem jutottunk el,
Estimated time Mar. 28 2018
AliExpress Steps In
If you and the seller can't come to an agreement, we will step in and help.Áll a történet, fogalmam nincs meddig.
Mit lehet tenni ilyenkor?[ Szerkesztve ]
-
zsolx
tag
Új vásárlóként, fizetés után a következő üzenetet kaptam:
Status: Closed
Reminder: We can't process your order at this time due to potential security reasons. All payments made (except fees and charges made to third parties) will be returned to your account. Please double check if any suspicious activity has occurred and try to place the order again.
Az sms megérkezett a banktól hogy a tranzakció sikeres volt.Mi lehet a gond, talán az hogy a kollégám bankkártyájával lett fizetve, aki régóta vásárol innen?
[ Szerkesztve ]
-
zsolx
tag
Valaki tudna segíteni?
A történet röviden, van egy rendelés 01.04.
Feladva SG postával 01.07.
Nem lehetett disputot nyitni 03.05-ig.
Ma viszont ezt írja rder has been automatically confirmed by the system because no action received from buyer within the buyer protection time.
Most ilyenkor mi van? -
zsolx
tag
A hu_posta valószínűleg elérte teljesítőképessége határait. Sajnos jó pár 50+ -os csomagom áll valahol.
-
zsolx
tag
Sziasztok, kérem segítsen aki tud.
Beleestem a külföldről rendelők legnagyobb buktájába. Aliexpress spanyol raktárból rendeltem egy Teclast M40 tabletet círka 50 eFt-ért.
Sajnos hibás az érintőkijelző, semmire nem reagál.
Természetesen azonnal dispute, töltöttem fel videót, egyértelmű a hiba.
Valószínüleg vissza kell küldenem és itt segítsetek. Milyen postával és annak költségét buktam?
Nagyon el vagyok keseredve.😭
Köszönök minden érdemi hozzászólást. ❤️ -
zsolx
tag
Leírom hogy jártam csak hogy tudja mire számítson aki külföldröl rendelt tabletet.
Teclast M40- et rendeltem spanyol raktárból.
Sajnos az első pillanattól nem ment az érintőképernyő.
Dispute, video bizonyíték, döntés: visszaküldés és visszafizetés. A posta 9000 ft, bebuktam.
Az ideg amit lenyeltem pénzben nem meghatározható. -
zsolx
tag
Sziasztok, küldött már valaki kínába vissza telefont vagy tabletet? Segítség kellene, ilyenkor kell vámot fizetnem?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!