- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Charx
senior tag
Csak írt az eladó, hogy a korona vírus miatt lassú a szállítás, persze a megadott csomagszámot már régen kézbesítették. Nem fogadtam el az 1 USD ajánlatot, csak írtam volna rá, de azt nem tudok. A képeket csatoltam, aztán remélem az ali belép és intéznek valamit. Csak most 12 nap a határidő, ez alatt történik valami, mennyire sűrűn figyelgessem?
-
Digitalpimp
senior tag
válasz TheProb #47547 üzenetére
Igen, sokszor változnak az árak egy napon belül is. Meg az sem mindegy, hogy appban, vagy böngészőben nézed. Pl. a múltkor az egyik terméknek az appban volt +szállítási díja, a böngészőben meg nem. Aztán másnap fordítva tapasztaltam. Ugyanezt az árral is eljátsszák, valamikor napközben drágább, aztán estére visszamegy.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
TheProb
veterán
válasz Digitalpimp #47552 üzenetére
Ez így marha érdekes koncepció.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Topikgazda
Tudom néha olan baromságot ír a dispute-ra az eladó hogy rögtön válaszolna rá az ember, de nyomom hogy Reject és nem is érdekel a hülyesége.
Mmi nyakig vagyunk a járványba ők meg nem és még hivatkozik is rá? Az elmúlt napokban 2 mezei küldeményem is meg jött Kínából, a vásárlás napjától számolt 21 és 25 napra, szóval nem lehet kifogás, ha pedig emelkedtek a szállítási költségek akkor írja át a díját.[ Szerkesztve ]
-
Digitalpimp
senior tag
válasz TheProb #47553 üzenetére
Miért? Ugyanez van itthon is. Napjában többször variálnak a webshoppok az árakkal. Örök téma a BB topikban.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Topikgazda
válasz TheProb #47550 üzenetére
Nem néztelek dilettánsnak, csak épp én $-os ár esetén ilyet nem tapasztaltam. Tudtommal nem változik egyik napról a másikra az ár, mert a hirdetésekben az árat nem változtathatja folyamatosan és naponta, adjál már meg linket mert most már tényleg kíváncsi vagyok rá én is. Kívánság listára tettem termékeket hetekkel ezelőtt és ugyan az az ár. Az hogy havonta egyszer esetleg változik vagy akkor ha szállítók emelnek ez oké. Kínai eladókra nem igazán jellemző és ha nem kínai akkor előbb-utóbb fenéken billenti az AliExpress a jutalék csalás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
#47555Digitalpimp: Nem látom az összefüggést. Ez nem elárazás vagy valami. Hanem látszólag adott időablakon belül máshogy számolja a kuponokat a rendszer vagy a franc tudja. Nem láttam még olyat, hogy este nagyobb a kedvezmény, mint nappal. És itt nem az alap ár változik, hanem a kedvezményekkel levont végső.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Topikgazda
válasz TheProb #47557 üzenetére
Nem egészen világos. a termék ára nem változik, akkor oké mert én ezt írtam. Eddig félreértettem amit olvastam. A kedvezmények értéke, vagy a kupon típusok csökkenek? Az érme és select kupon beszámítása az változhat illetve az a kedvezmény is amit az eladó ad. De nem kis értem. ha már megvettem akkor már mindegy hogy azután hogyan néznek ki a kedvezmények. ha nem veszem meg akkor mi haszna nézegetni hogy miként variálódnak a kedvezmények?
-
TheProb
veterán
Attól, hogy megvettem a cuccot vagy sem, még szeretném meglátni a logikát.
Írtam, hogy a kedvezményekkel csökkentett végösszeg változik, de több tíz dollárt.
Arról nem csináltam képernyőmentést, hogy a drágábbik ár hogy állt össze, de az tuti, hogy a store kupon ekkor kevesebb volt, legalább 30 dodóval. Szóval ez már alapból érdekes, szerintem."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
Én se hiszem, hogy naponta tekergetnék. Na mindegy, de mindenesetre érdekes jelenség. Ezentúl figyelni fogom a jövőben is, ha valamit venni akarok.
Amúgy a coin alapú discount és a select coupon milyen relációban vannak egymással?
Azt megfigyeltem még, hogy böngészőből egyáltalán nem vált coin-ból kedvezményt. Viszont appból vált x összeget (ezt sem tudom, hogy mitől függ, hogy mennyi a coin kedvezmény) coin-ból és még mellé vmennyi select-et, de kevesebbet, mint browser-ből.[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Vale_46
csendes tag
Mennyire normális, hogy a 15 napja feladott UW CN tracking számú csomagot semelyik nyomkövető nem látja? Gondolom az ünnep is bezavar, de jóval előtte lett feladva.
-
Nordik
őstag
10.en adtam le egy rendelést, azóta nem adtak fel a csomagot és választ se kapok. Megrendelnem mástól ha úgy van. Ilyenkor töröljem a rendelést és kész? Vissza kapom a pénzt? Vagy várjak az ünnep miatt? Elég bizonytalan.
-
Topikgazda
válasz Nordik #47566 üzenetére
Természetesen nem adták fel, mert 11-17-ig nem dolgoztak. 18-ától szerintem folyamatosan dolgoznak, de mindenki és szerintem a logisztikai cégek, a posta és a vám egy picit túl van terhelve. Türelem, még van néhány nap a feladásra a processing time számlálódat megnézve.
[ Szerkesztve ]
-
zotyesz 1
tag
válasz zotyesz 1 #47461 üzenetére
Tegnap az Ali lezárta a dispute-t (Francia, Telplus) azzal,hogy az eladó beleegyezett a visszatérítésbe, ma meg megjött a számlára a pénz, ez azért is érdekes,mert ma szombat van, a bank zárva van, eddig még ilyen napon soha sehonnan nem futott be számlámra pénz.
[ Szerkesztve ]
-
Wendelke
senior tag
válasz zotyesz 1 #47570 üzenetére
Jó neked!
Illetve V/ tőled is kérdeznék.
Én 12.31-én nyitottam vitát az FRPOCO-val szemben, ugyanaz a sztorim mint neked. De ez még most is folyamatban van, az Ali részben igazat adott, de még "Status:Dispute Escalated – Investigation Pending" ebben a státuszban van.
Utoljára 02.09-én írtam nekik, ha volnának olyan szívesek visszatéríthetnék már a pénzemet. Azóta csend. Ok most ünnepeltek, bár Zotyeszében már döntöttek. Meddig húzódhat ez a hercehurca?
Tudom legyek türelmes, de több mint másfél hónapja nyitottam a vitát.
Köszi!
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
zotyesz 1
tag
válasz Wendelke #47573 üzenetére
Nálam egyértelmű volt, hogy nem jön a csomag, a rendelés napjától (jan 4.) semmit nem mozdult, lásd: HY510033275JF
Másfél hete nyitottam dispute-t, de 1 hétig semmi válasz nem volt, aztán szerdán ismét sürgettem, mert hát pörgött a visszaszámláló is , és mára megoldódott.
Pontosan erről a cégről van szó: TELPLUS France Store
Szerintem nagyonis illett volna már nekik megoldani a problémádat ennyi idő után, mert ahogy látom,Te még tavaly rendelted.
Ali miért csak részben adott igazat? -
Wendelke
senior tag
és zotyesz 1
Igen, erre számítottam az Ünnep miatt, de amikor 01.20-án írtam nekik hogy a csomag megjött, csak nem nekem, szóval kamu a tracking, akkor 26-án válaszoltak, hogy jogos a visszatérítés iránti igényen, de még várnak mindkét oldalról reakciót. Szóval erre írtam,hogy részben igazat adott.
Akkor azt gondoltam, hogy egy hét után valami már lesz, de nem történt semmi. Vártam még pár napot, majd 02.09-én írtam, hogy most már tényleg jó lenne, ha a csaló eladó miatt visszatérítenék a pénzemet.
Szóval azóta megint várom a reakciót, ezért is lepődtem meg azon, hogy Zotyesz ügyében hamarabb , rövidebb idő alatt lett pozitív döntés.
Bár ezt az el nem indult/máshová küldött csomagszám is befolyásolhatja.Török regisztrációt már korábban is említették másik topicban, erősen hasonló "vevőcsalogató" áraik voltak, mint a Francia store-okban, 0 értékeléssel, és friss regisztrációval.
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
féldekás
aktív tag
Sikerült megcsinálnom a jelszócserét, köszönöm a segítséget . Firefox alatt működött, lehet ideje kukázni a chrome-ot, sokan panaszkodnak rá, és nekem is volt már néhányszor gondom vele.
Egy másik kérdésem lenne, de ez valszeg a könyökötökön jön már ki. Jelenleg mi a helyzet azzal a szabályozással, hogy minden termére kell majd áfát fizetni?[ Szerkesztve ]
-
zotyesz 1
tag
válasz Wendelke #47576 üzenetére
A dispute nyitásakor ugyanabban az időben a Message center-ben is írtam az eladónak, ezt írta vissza: "Hi , no worry , it will be refund if confirm lost", vagyis vár a megerősítésre, ezt akkor nem tudtam pontosan hogy értelmezzem, vagyis hogy tőlem vár-e, vagy a GLS-től vár valamilyen megerősítést....de gondolom hogy közben a GLS megerősítette (mert én nem), és így megoldódott, szóval a Te esetedben is az eladó (ha nem csaló) megerősítésre vár a csomagküldőtől (addig is utána kell nekik nyomozni,hogy hol, ki vehette át,vagy ki lophatta el,esetleg ki hamisított) hogy máshol landolt, de utána már csak 1-2 nap és visszakapod a pénzt.
De akármi is történt, ez már túl sokáig húzódik, ha viszont esetleg csaló az eladó, arra az Alinak van gyógyír, főleg ha már a Te javadra döntött.Amikor én rendeltem, ennek a Francia üzletnek nem voltak túl nagy "vevőcsalogató" árai, csak éppen ott akkor volt egy kisebb akció, talán 5-10 euróval olcsóbb a Spanyolhoz képest, de rá 1-2 hetére meg már Spanyolból volt olcsóbb ez a teló.
Mindenesetre mindenkinek ajánlott rendelés előtt odafigyelni az újonnan nyitott Francia és Török storek-ra. -
oba
addikt
7-én adtam le egy rendelést és azóta még mindig csak "packed for picking up" az állapota? Még mindig nem dolgoznak az újév miatt? Vagy elfelejtették? Érdemes lehetne írni miatta az eladónak?
[ Szerkesztve ]
-
Bella80_
tag
Sziasztok!
Tegnap rendeltem Aliról Spanyol raktárból egy Teclast M40 táblagépet, 7 napos szállítást ír, erre most ott van, hogy a szállítási határidő 9 nap? Valaki tapasztalt már ilyet? Még soha nem rendeltem ilyen nagy összegben aliról.
-
Vebber
tag
Aliexpresszen teljesen megszűnt létezni a vásárlói védelem?
Van egy meg nem érkezett csomagom. Vitát nyitottam (100 nap körül járunk), és elutasították azzal, hogy a helyi postán van, holott az utólsó bejegyzés még tavaly decemberi dátummal az, hogy Pesten a posta kicsrélő központban van. A csomag Small packet plus volt, ami eleve nem is nyomkövetett. Hét nap van appealra, ami idő alatt még a Magyar postától sem lehet beszerezni egy igazolást, hogy nincs a helyi postán.
Lehet tenni valamit? -
Topikgazda
válasz Vebber #47589 üzenetére
Mivel U-val kezdődik ez kamu és ugye nem jutott tovább a az NPKK-án a kamu bejegyzés szerint sem így nem lehet a helyi postán. Érvénytelen az hogy megkaptad, a pénz visszajár.
Akár vissza is küldhették.
Ha ilyen előfordul akkor leírom hogy ez nem könyvelt küldemény ezeket az információkat nem a Magyar Posta hanem a a Cainiao programja írogatta be, de onnan, a Kicserélő Központból nem jött tovább ha igaz is lenne a bejegyzés és mellékelem ezt:[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
válasz Angel2014 #47594 üzenetére
Ez ma hozzád biztosan nem fog megérkezni, még kínában van, vagy úton, de még az OLK-ba sem vették nyílvántartásba, és onnan is mire kikerül 2 nap - 2 hét.
Amit ott fent olvasol, az csak egy becsült idő statisztikák alapján. Csak most bekavart a kínai újév.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Nordik
őstag
Közbe válaszolt annyit, hogy a lehető leghamarabb szállítjuk. Van meg 7 napja. Megmondom őszintén inkább megrendelem itthonról drágábban. Nem gondoltam az, hogy feladják majdnem 3 hét.
Van egy másik termek, ugyanúgy Kínából az gyakorlatilag ennyi idő alatt nálam lesz ahogy nézem...
-
Vale_46
csendes tag
-
Xero
nagyúr
Sziasztok!
Ma csak nekem kavatodott meg alin az otp kartya? Ki szeretnek fizetni $0.9-t (termek potlas express szallitas nyomkovetes), de allansoan visszadobja a kartyat. CSC_7200015 hibaval. Kb 1 hete fizettem itt vele utoljara. Mar probaltam torolni es ujra beallitani de semmi. Probaltam asszonyeval de ott is semmi.
Mind a ket kartya otp master gold es sima. Paypal nem jatszik az $1 alatti ar miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- További aktív témák...