- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Topikgazda
válasz laleeee #47402 üzenetére
A dispute-nál kell töltögetni bizonyítékot, nem a chat robotnak, ha megnézed az előző képedet ott Evidences szöveget olvasol és ott azt írja hogy semmi feltöltve
Felejtsd el a mobil app-ot ilyen ügyintézésre. Nem megfelelő információkat láthatsz.
Böngészős verziónál a Refund & Disputes menüpontnál ehhez a vásárláshoz a Arbitration ID View details linkre kattintva felül a Status: után zöld színnel mi van írva?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laleeee #47404 üzenetére
Az gond hogy pont belesett az ügyintézés az ünnepnapokba, szóval hiába lett 10 délután kézbesítve, nem igazán fog történni semmi egy darabig. Ha nem kapnád vissza a pénzt (a Status valami összeges refundra vált) akkor majd lehet fellebbezni, de persze ha vége az ünnepnek.
-
martonl
senior tag
Appeal-t írtam, meg a chaten is írtam nekik. Erre most megjelent a kártyámon a részleges visszatérítés az egyikre. A dispute alatt még az látszik, hogy "appeal has been raised, wait for 2-5 days". Most ezzel ők elintézettnek tekintik az ügyet és nem reagáltak a fellebbezésre? Tudok még valamit tenni? Azon kívül hogy aliról többet egy szöget se vásárolok.
-
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok! Aliexpressrol eddig 1x rendeltem. Ma leadtam 86 euroert 3 rendelést, kifizettem paypallal. A vámról megfeledkeztem, így mivel nem hozzák ki ugye túl hamar, és az itthoni árak kb. egyeznek a vammal együtt, inkább töröltem (cancel order, kivalasztottam 1 indokot). A rendelest kb. 6 órája adtam le, nyilván nem lett postázva. Így tuti visszakapom a pénzem, nem lesz vele gáz, ugye?
-
Palesztin994
aktív tag
válasz Palesztin994 #47412 üzenetére
Ja és 3-20 napot írtak, de gondolom azért 4-5nap alatt vissza szokták küldeni, nem?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Palesztin994 #47413 üzenetére
Persze visszakapod, de 11-17-ig állami ünnep van szóval nem tudni mikor fog valaki foglalkozni vele.
-
AlexDaywalkr
tag
Sziasztok!
Egy kis megerősítésre lenne szükségem, kérlek segítsetek! Aliespresses rendelésem összege 12.195 Ft, és a track száma LT*******NL végződésű. Ez tudtommal azt jelenti, hogy Hollandiából érkezik. Ma kaptam egy sms-t, hogy ellenőrizzem a vámkezeléssel kapcsolatos teendőimet a posta.hu/vam oldalon. Ha jól értelmezem az összefoglalót, akkor ha írok egy kérelmet melyben hivatkozok az uniós vámjog végrehajtásáról szóló 2017. évi CLII. törvény 162 § (5) bekezdésére, akkor nem kell kifizetnem a 27%-os Áfát ugye? Ezen kívül kell még valamit tennem, vagy elég ez a kérvény?
-
Topikgazda
válasz AlexDaywalkr #47416 üzenetére
Hollandia csak tranzit ország az eredeti indulási hely számít.
Mivel forintban fizettél és ezért egy kicsit többet, de ennek ellenére beleférsz az áfamentes határba, mert az forintban 13329,6 Ft.
Amit az Összefoglalóban olvasol az kell, kell a posta nyomtatványa, mellé a fizetési igazolások és tedd mellé biztonság kedvéért a kérelmet is. -
oba
addikt
Van egy ilyen küldeményem, ami már lassan egy hónapja Liege-ben van a trakcing szerint: [link]
Az eladó azt írta, hogy a tracking szám bemondásával már átvehető a küldemény a postán. Ez csak egy ilyen sablon válasz volt az érdeklődésemre, vagy elképzelhető, hogy tényleg így van?
-
Topikgazda
válasz féldekás #47424 üzenetére
Biztos időszerű amit találtál Posted by EnhancedNatural 3 years ago
Előtte megvolt az e-mail-es fiók azonosítás? Kipróbáltam most, lehet módosítani. Be írtam az újat kiírta hogy milyen formában kell megadni és azt is hogy milyen erős az amit megadok.
Írtad a jelszót vagy vágólap?
De megnézve képedet az a különbség hogy én bizony be vagyok jelentkezve, nálad meg semmi ilyen nem látszik felül a jobb sarokban.
Belépsz, az Account-nál Change Password azután ezek jönnek:Az e-mail.es választása
Ezután az jön ami a te képeden, de felül be vagy lépve.
[ Szerkesztve ]
-
féldekás
aktív tag
Igen, password reset kell, mert múltkor elvesztettem a jelszót módosítás során. Gondoltam gördülékenyen megy majd, de nem, így a jelszókezelőben nem a jó jelszó van.
Vágólapra másoltam a jelszót, de megpróbáltam utána begépelni, és úgy sem fogadja el.
Emailre kapom a resethez szükséges kódot, szóval szerintem megvan az email fiók azonosítás, de ez nem 100%[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Sehol nem vehető át ez még hivatalosan nem került át Hollandiába.
Ha az megtörténik akkor jönnek ezek
- Linehaul Arrival Liege, Belgium Cainiao
- The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed PostNL - Netherlands Post
- Consignment received at the PostNL Acceptance Centre PostNL - Netherlands Post
Felvétel a feladótól Hungarian Post
- The item is at the PostNL sorting center Magyarország Cainiaoés majd még azután a Magyar Posta kézbesítési dolgai
-
Topikgazda
válasz féldekás #47426 üzenetére
Úgy is megcsináltam hogy elfelejtettem, nekem működik. Az elején jön az a csúszkás ellenőrzés majd a kód beírás amikor kiírja hogy Verified akkor a Submit-al jönnek a jelszavas dolgok, azok a képek amelyeket az előbb is linkeltem és onnan a folyamat azonos, a végén viszont ezt írja: Reset successfully, please keep in mind your new password.
Nincs reklám blokkoló bekapcsolva?[ Szerkesztve ]
-
Bobby G.
senior tag
Sziasztok!
Mikor lehet nagyobb akcióra számítani alin? Lemaradtam 1-2 dologról karácsonykor. Ha jól tudom március végén van a szülinapja, de nem tudom ez akciókban jelent-e valamit. -
C. s.
addikt
Sziasztok!
Pár napon belül meg kellene érkeznie egy csomagomnak, mert lejár a védelmi idő. Ahogy itt olvasgattam, azt látom, már nem lehet meghosszabbítanom az időt. Ilyen esetben mi a legbölcsebb döntés? Tudom, hogy a járvány miatt lassabb a szállítás, de nem akarok balek lenni. Kis értékről van szó, de akkor is.
Úgy emlékszem, ez nem követett küldemény: S00000 és 9 számjegy. Ennek ellenére lekérdeztem pár helyen, alapvetően kétféle eredménnyel jártam:
17track, cainiao: 2020-12-10 - Hand over to airline
track24, parcelsapp, postalninja: 02.01.2021 - Arrived at Budapest Ferenc Liszt International airport on 02/01/2021Írjak valamit az eladónak, hogy ő mit lát rajta vagy egyelőre ne firtassam? Ha tényleg nem érkezik meg az utolsó napig, mikor kezdjek disputot? Érdemesebb kivárni az utolsó napot is vele? (Úgy emlékszem, 2 hét áll rendelkezésre a védelem letelte után, majd újra elolvasom az összefoglalót.)
-
Topikgazda
Lejár a védelmi idő és a követő napon dispute a meg nem érkezésre. Amikor elküldöd az eladó kapja meg és valamit reagálni kell neki. Előtte üzenetnek nincs sok értelme, mert arra nem muszáj lépnie.
Most kivételesen legkorábban 18-án indítsd , hiszen az ünnep miatt munkaszünet van. Persze ha aznap jár le akkor 19. -
Topikgazda
Ahogy leírtad az alapján nem igazén mondják meg, mert nincs nyilvántartva, egyébként sem a reptér ami kezeli a küldeméyneket, hiába olvasod azt, de volt már amikor Debrecenben szállt a postai szállítógép és annak is Liszt Ferencet véstek be.
ha bemennél a hivatali kézbesítő részlegre és megkérnéd őket hogy nézzék meg hogy a címed szerinti kézbesítőkörzet fakkjában van-e a nevedre küldemény aminek elfelejtettek irni értesítőt, akkor esetleg megteszik, de megsértődnek. -
kabalababa
tag
Szia V/!
Egy Raspberry Pi 4 rendelésén gondolkodok aliról. "Pi 4 4G-KIT Bundle 6" 23,709.76 + 787,09 HUF = 24496,85Akkor elvileg csak az áfát kellene majd kifizetnem (24496,85 * 1,27) kb. 31110 HUF , vagy mindenképp számítanom kell majd még akkor a vámeljárási költségre is? +3500/7000
-
Topikgazda
válasz kabalababa #47442 üzenetére
A szállító cégnek fizeted a vámeljárási költséget, így ha kell fizetni áfát azt is kell. Ennél nem tudni hogy mit takar AliExpress Standard Shipping, mert akár lehet kedvező szállítás is, de ha nem akkor a posta 3500 Ft-ja jön szóba ha úgy gondolják hogy áfaköteles a dolog amit látnak az átvilágítón.
EU-n belüli eladóknál nincs ennyiért vagy Banggood, Gearbest?Keressél rá, lásd Összefoglaló, 2. Vásárlás folyamata az AliExpressen
Röviden összefoglalva, hogy egy vásárlás folyamata hogyan történik, valamint tipp EU raktáras eladó kereséshez.[ Szerkesztve ]
-
-
AlexDaywalkr
tag
válasz AlexDaywalkr #47429 üzenetére
#47429 V/ erre esetleg tudod a választ? Vagy valaki más?
Előre is köszönöm! -
Topikgazda
válasz AlexDaywalkr #47446 üzenetére
Ilyen nincs hogy nem értesítenek. Ha van telefonszám a csomagon akkor kapsz sms-t, de ettől függetlenül küldik a hivatalos értesítőt, ajánlott levélben az űrlapot. Szóval mindenképp kapsz róla értesítést és ezt látod is nyomkövetésnél, ha van a küldemények könyvelt azonosítója.
20 naptári napig lehet beküldeni a megbízást.
Mivel minden vámolva van ezt látod a bejegyzésekben, de nem minden fizetős vámolásos és azokról nem kapsz értesítőt hanem jön tovább a küldemény. -
Vikusz77
tag
Sziasztok!
Várok egy csomagot, viszont pár napja ránéztem, és a nyomkövetés szerint múlt kedden kézbesítették (LZ615614094CN).
Én nem vettem át, a szomszéd sem vette át, értesítő sem volt.
A postaládába nem fér be.
Bementem az itteni postára pénteken, azt mondták, hogy ez nem hozzájuk tartozik, mivel a bp. 6. számú kézbesítési bázisról érkezett. Adtak egy 30-as számot, de nem veszik fel.
Közben a csomag az aliexpressen „finished” státuszba került.
Gondolom, kéne dispute-ot indítanom az Alin.
OK, de mit jelöljek be?
„did you reive the item”: No,
aztán: „ logistics tracking problem” gondolom,
és aztán, talán ez?: „purchase protection is running out, but the package is still in transit” ez tényszerűleg igaz, de a trackinget megnézve ők azt fogják mondani, hogy: „sikeresen kézbesítve”, nincs itt semmi gond.
Szóval, kicsit patthelyzetnek látom.
De most jut eszembe, ez már paypalos fizetés volt, talán az még később segíthet, ha nem sikerül az aliexpressen a javamra rendezni a dolgot időben.
Bemenni a 6. csomagbázisra nem igazán pálya nekem.
Mit kéne tennem, hogy ne bukjam el a pénzem (12 e Ft)?
Holnap egy másik számon (amit ma kaptam az itteni postán) megpróbálom még elérni a 6. számú posta bázist, de az aliexpressen gondolom addig is meg kéne indítanom a dispute-ot.
Ez a helyzet.
Előre is kösz a tanácsokat! -
Topikgazda
válasz Vikusz77 #47448 üzenetére
A Posta telefonos ügyfélszolgálat tud az adott helyre írni illetve tisztázni a dolgot. Lehet hogy ez nem is te csomagod volt.
Ha te nem a 6.-os hoz tartozol lakcímileg, akkor tényleg más csomagja volt, a probléma az hogy a kézbesítők igazolják a kézbesítést és ez megbízhatatlan.
Ugye ez van: 2021.02.09. | 09:40 Kézbesített Sikeresen kézbesítve Bp. 6. sz. Csomagkézbesítő Bázis azt kell kideríteni hogy melyik kézbesítőnek volt kiadva és az hol járt vele.
Nem kell semmit az AliExpresen, nézd meg a böngészős felületen hogy mi a vásárlásod státusza, lehet hogy még megy a szállítási védelmi időd, a mobil app szokott csalni, de van rá 15 napod, szóval ha kiderül hogy nem a tied volt a csomag akkor máshogy kell intézni[ Szerkesztve ]
-
Vikusz77
tag
Köszönöm!
Ok, holnap hívom őket.
Ez az én csomagom, ez 99%. Volt egy másik ugyanilyen rendelésem ettől az eladótól, az meg is jött pár napja.
Én Dunakeszin lakom, de a kínai csomagok jó része erről a bp. 6. bázisról jön. Szóval ez az én csomagom, ebben nincs tévedés.
Az aliexpressen a vásárlásom státusza: "Finished" gondolom azért, mert a rendszer látja, hogy "sikeresen kézbesítve" lett a csomag. én nem erősítettem meg, hogy megérkezett, automatikusan váltott a "finished" státuszra.
Rámenve a rendelésre és a "view delivery detail"-re:
"Delivered" és kipipálva villog a házikó, mint utolsó állomás, tehát szerintük én ezt átvettem.
Ahogy a posta szerint is.
Szóval ez alapján gondolom el kéne indítanom a dispute-ot, hogy jelezzem, hogy nem érkezett meg a csomag, annak ellenére, hogy a tracking azt mutatja, hogy sikeresen kézbesítve lett.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...