- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz chopin42 #22990 üzenetére
Egy részt az My Alipay, Alipay Settings, SMS verification mobile phone-nál. Ha regisztráltad a kártyádat az Alipay-n.
Be kell állítani ettől függetlenül a biztonsági kérdéseket is a My AliExpress, Account Settings, Edit Settings, Security Information Settings résznél a Set Security QuestionMás részt az Alibaba-n belépve- Itt a jobbra fent a Sign In, az Account és Password az ami az AliExpressen beléptet. (Mivel az Alibaba fő fiókunk)
My Alibaba, My Account
Középen a Linked Mobile: Enter Mobile Number
A megjelenő ablakban az e-mail azonosítást választani, kapsz egy 6 számjegyű kódot e-mailben, azt megadva be tudod írni a telefonszámot, ahogy látod nem kell +36, csak a szolgáltatói azonosító és a telefonszámok.
Küldetni kell egy ellenőrzési sms-t a Request free verification code-ra kattintva, majd azt beírni és Submit.
Az sms-ek ingyen jönnek magyar mobilszámról.Amit még nem próbáltam ki az a mobilszámos belépés (Activate Mobile Number Sign In)
Ha belépsz az Alibaba-ra akkor célszerű az adataidat is pontosítani.Az viszont érdekes, hogy amikor egy "nem védett" fióknál választottam az e-mail cím cserét csak azután lehetett miután kaptam e-mailben megerősítő kódot. Ezt nem tudom miként lehet kicselezni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz chopin42 #22998 üzenetére
Mivel talán próbáld meg az eredeti regisztrációs jelszóval, ne az új AliExpress jelszót írd be oda.
Egyezniük kellene, de esetleg nem futott át a rendszeren még az új.
Eleve nem célszerű az e-mail fiók jelszavát használni olyan helyeken, ahol az e-mail cím az azonosító, ezt jó hogy megcserélted. -
chopin42
őstag
válasz chopin42 #23004 üzenetére
Szóval: az alibaba és aliexpress account NEM egy és ugyanaz. Erre jutottam 2 ügyintézővel történt beszélgetés alatt is. A kérdés tehát adott: a biztonsági kérdés + alipay sms verificationon kívül mivel védhetem az accountom? Ez elég?
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz chopin42 #23005 üzenetére
Update (lejárt a szerkesztés): aliexpressen nincs sms azonosítás. G-mailre beállítottam a két körös azonosítást, saját gépen nem minden alkalommal kell, így már nyugodt vagyok. Elnézést a sok offért.
Ádyka a te eseted miatt kicsit komolyabban vettem a dolgokat...[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Topikgazda
válasz chopin42 #23006 üzenetére
Nem is azt írtam hogy sms belépési azonosítás, hanem azt hogy a profil adat módosításhoz kell sms jóváhagyás, így nem lehet megváltoztatni illetéktelennek a jelszót, az e-mail címet és a biztonsági kérdéseket.
Annyit tegyél már meg légy szíves, hogy lépj be My Aliexpress, Account settings, Edit Settings, a My Personal Information-nál Edit Member Profile ott az Edit és fent az ablak fülnél mi a szöveg? AliExpress vagy Alibaba.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz chopin42 #23008 üzenetére
Az ablak fülre gondoltam.
Lényeg az, hogy felül eddig ott volt az Alibaba azonosítónk is ami ilyesmi: Your Member ID: hu9999999999efsc, ezzel be lehet lépni az Alibaba-ra és az AliExpresse is, mert ehhez van az e-mail cím rendelve. Nekem most is működik így is és eredetileg csak az AliExpressen történt a regisztráció.
így cáfolom azt, hogy két különböző dolog.
Az Összefoglaló regisztrációs leírásban ott van a kép is erről.
De most az AliExpress felületén sehol nem tudom előhozni a Member ID-et. Ez tény.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz chopin42 #23010 üzenetére
Holnap csinálok egy próbát, mert 2017-ben még együtt ment a dolog. Lehet, hogy tényleg változott.Bár sehol nem láttam leírva. Ha már nincs így, akkor kiszedem a leírásból, így jó hogy ez kiderült.
Közben nézegettem a html állományaikat, teljesen megegyezik az a szerkesztő ablak, csak az AliExpressen hiányzik az ID-es keret.
Viszont mindkét account működik mindkét helyen. Nem egyről van szó.
De hidd már el. hogy az Aliexpressen ha e-mail címet vagy jelszót akarok változtatni csak sms kód beírása után tudom megtenni akkor csak van védelem.
Nem belépés a lényeg és nem is azt írtam. A többi említett helyen van belépés védelem is.
Feltörik a fiókot rögtön jelszót vált a hacker, megváltoztatja a postai címet és az e.ami címet, hogy a fiók tulajdonos ne tudjon neki bekavarni. Így az hogy a fiókba be tud lépni de semmi olyat nem tud tenni amiből neki haszna legyen. Vásárol, de én kapom meg ,mert a címet nem tudja átírni, nem sok értelme lenne.A kiindulási problémát ha megnézed pont az volt a gond, hogy ki lett zárva a fiókból, mert simán meg tudod mindent változtatni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz chopin42 #23180 üzenetére
A malájoktól és szingapúriaktól óvakodj, meg Sanghaj-Pudong-tól.
Bár most egy küldeményem hétfő reggel óta a helyi postán vár a szabad ég alatt arra, hogy kinyissák a konténert (ez épp vízhatlan) és kiadják a kézbesítőnek.
Köszönöm a Választási irodának a sürgős levél küldését, még mindig azzal foglalkoznak, a másik levelet meg nem is említem.
Már 3-szor több idő telt el itt az országban, mint az ide szállítása.
De közben eszembe jutott, hogy még tart a kínai újév nálunk is, nyilván azt ünneplik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz chopin42 #37425 üzenetére
A megérkezést igazolod le vele, hogy a szállítási védelemre( nem érkezett meg és full refund) már nincs szükséged.
Ha valami nem érkezik, meg azzal nem lehet probléma.
Ha gondod van, mint most is az csak a megérkezés után derül ki. Így logikus lépésnek tűnik leigazolni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz chopin42 #37431 üzenetére
Nem egészen, mert amikor leigazolod akkor ugye ögtön értékelni is kell (kellene). Ha gond van a megvett dologgal akkor leigazolom hogy megjött és alul az értékelésnél a Cancel választom, hogy tudjam később értékelni a reakcióját is a probléma megoldását figyelembe véve.
A szállítási idő számláló az pörög tovább csak a dispute miatt nem látszik. -
chopin42
őstag
válasz chopin42 #37433 üzenetére
Üdv!
Fejlemények a dologgal kapcsolatban:
Az eladó elutísította a dispute-t, kérte, fogadjam el, mert ilyen olyan 4 dollárt visszautal, meg kedvezményt kapok a boltjában legközelebb
Dear, I am very sorry that the product has some problems.(〒︿〒) In order to protect your rights, how about we refund you 【 4$】and give you some discount and small gifts in your next order, is it ok? could you kindly cancel the dispute? we don't have to deal with via dispute, pls give us a chance(ಥ﹏ಥ)
Mondanom sem kell, reject.
Az ali 5 nap után közbelépett, minden bizonyítékom elfogadta:
AliExpress' Proposal
Proposal:Refund EUR € 3,00
Természetesen elfogadtam.
Ez volt márc. 29-én, azóta semmi nem történt, csak az eladó rinyált egyet, hogy vonjam vissza, 7 dodó engedmény meg a többi rizsa.
Ilyenkor mi a teendő?Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Topikgazda
válasz chopin42 #37637 üzenetére
Az egészségügyi szállítmányok vannak elsőbbségben. Nem mindent tudnak elküldeni még.
Nekem is van olyan aminél ez már másodjára jelent meg egy hét eltéréssel: Küldemény előkészítése szállításhoz.
Nekem van még rá 26 nap, de kérj inkább 14-20 napot a védelemre. Majd csak elfogynak a maszk és lélegeztető berendezés rendelések egy időre, mert újra kell gyártani akkor abban a 2 hétben jönnek a postai dolgok is.[ Szerkesztve ]
-
chopin42
őstag
válasz chopin42 #37772 üzenetére
Üdv! Elindítottam 9-én a dispute-ot. A bizonyítékok közé feltöltöttem az eredeti 04-09 dátumos refundról a képet, illetve a nyomkövetést, ami szerint még Kínát sem hagyta el. Megírtam emellé, hogy a cuccot emiatt meg kellet vennem máshonnan.
Az eladó ennyit írt: "Proposal:Refund EUR € 0,00
Comments:hi,now in special time,please kindly wait more 10 days.Thanks for your understanding."
Természetesen elutasítottam,azóta is ugyanott tart, a csomag.
Ma közbelépett az ali.
Alul ez látszik.
AliExpress' Judgement Details-re kattintva pedig ez.
Ez alapján elbírálták a kérelmem, és jogos? Nekem ez jön le, csak jó lenne a megerősítés.
Köszönöm!
Más: látom többeknek emelik a vásárlóvédelmet, nekem is megesett 2 csomagnál, hogy 30 nap volt a 60-ból, és kaptam újabb 30-at...
Illetve egyet ma adtak fel a 10. napon a 10-ből, ráadásul az 24 euró, így majd bizonyítgathatom a jogszabállyal, kíváncsi vagyok, mikor ér ide...[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz chopin42 #37890 üzenetére
Üdv! A dispute sikeresen lezárult, a pénzt visszakaptam.
Viszont ma nézegettem a parcelsapp követéseket, és ezt találtam: [kép]
Ha kiszállítanák mégis, mi lenne a teendő, ha magamnak és az eladónak sem akarok kárt? (a cuccra már nincs szükségem, mert sürgősen kellett egy másik helyette, még 2 hete,így is felárral a magyar bolt miatt).
Ha nem veszem át, ingyen visszakapja? Vagy az az etikus, ha átveszem, és kifizetem? Ekkor még többet bukok, amit nem akarok, mert nem tehetek a kialakult helyzetről. Esetleg c verzió?
(Vagy így járt az eladó, és többet nem rendelek tőle?)[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Topikgazda
válasz chopin42 #38046 üzenetére
Egy kicsit várni kellett volna még.
Vedd át, írj neki hogy újból kifizetnéd, a visszaküldés mert hogy nem veszed át ismerve a posták működését, majdnem mese kategória, még a futárok azok visszavinnék.
Ha tényleg nem kell akkor itthon eladni valamelyik hirdetési oldalon. -
vandor01
őstag
válasz chopin42 #38395 üzenetére
NEM......
az a helyzet hogy hozzad irtak be a vivien csomagszamat
ez lehet veletlen (49%) is de inkabb direkt (51%)!
csak a korrekt kommunikacio miatt ha ilyent latok azonnal rairok az eladora hogy ez nem enyem kerem adja meg a korrekt TN-t... aztan vagy megadja vagy nem... de mikor lejar a vedelem vagy mikor latszik hogy ki lett szallitva a csomag nalam volt olyan hogy Hawaira kebesitettek valamit de olyan is hogy a szomszed varosba....
de ez esetben Viviennek
mondjuk lehet az LVS... eseten lehet ez nem fog latszodni?
akkor marad a vedelem lejarata.....
szoval inditom a disputot
ha ugy alakul akkor az Ali latja hogy az elado sunnyogot vagy sem....
biztossabb az esely a lovii visszara!Bpost kb 6 honapja vezette be hogy fel kell vinni a teljes nevet cimet es sulyt a csomihoz.... vagy eddig is fel kellett vinni csak nem volt lathato??? na mindegy keszulnek 2021 Januar 1 utani ado-kaszara
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz chopin42 #38426 üzenetére
Nincs értelme, összekeverték a postázóba vagy neked írtak be mást azonosítót. Nálam is előfordult, de én sosem kaptam mást amit megvettem, így a címke másik csomagra ragasztása nem igaz.
Az sem hogy végül megkaptam volna azt amihez tévesen írtak volna be másik számot.
Ebből az a következtetésem hogy el sem lett küldve nekem.
Lehet másnak más tapasztalata, de addig várok ilyennel amíg nem kézbesítik máshol és azután megy dispute, hiszen én nem kaptam meg.[ Szerkesztve ]
-
chopin42
őstag
válasz chopin42 #38424 üzenetére
Visszaírt:
Dear customer, It seems there is a mistake with the tracking NO., sorry for the inconvenience. Your correct tracking number is LT007157011NL
Szóval az új nyomkövetés:
LT007157011NL. Mi ezzel a tapasztalat? 7 napon belül kellett volna feladni, április 4-én rendeltem.
Köszönöm!
Más:
2 cucc is megjött, egyiket március 5-én rendeltem, ,április 27-én hozták meg. (Április 9-ig kellett volna megjönnie, az eladó egy hetet kért, sajna nem tudtam annyit várni, sikeres dispute után mégis ,majd rendezem).
Másik ma jött meg, azt március 10-én rendeltem. Eddig olyan 45-55 nap körüli kiszállítások néznek ki a március eleji rendeléseknek.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
vandor01
őstag
válasz chopin42 #38795 üzenetére
a. lehet atvert majd kiderul
b. minden posta lassu.... az NL az biztos
c. egyeb mas nem ismert akadaly nincs csak a COVID19minden lassan mozog.... itt van pl ez LT003876255NL
marc 23 ota jooon... uton van... majd erkezik....CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Gitáros topic
- Politika
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- OTP Bank topic
- Napelem
- További aktív témák...