Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szasza62

    csendes tag

    Sziasztok!

    Nem vagyok gyakorlott Aliexpress felhasználó, most rendeltem előszőr innen novemberben 4 dolgot, ebből kettő jött meg csupán.

    Amiért tanácsot kérnék,az a következő:

    2019-11-05 17:23:10 megrendeltem egy 8K-s tv okosítót, véletlenül vettem észre, hogy 2019-11-11 12:33:15-kor valamiért törölték a rendelésem. De még aznap, 2019-11-11 21:57:18-kor újraindították. Sajnos a nyomkövetés szerint 2019-11-16 23:46:34-kor Küldemény előkészítése szállításhoz, s azóta semmit nem tudok róla. A rendelés 4 nap 20 óra múlva lejár. Mivel nincs tapasztalatom, így segítsetek, mit tudok tenni. Annyit olvastam,hogy lehet Open Dispute-t nyitni, ahol jelezhetem a problémát. De itt megoszlanak a vélemények, van aki azt írja lehet a lejárat előtt nyitni, van aki azt írja,csak ha lejárt,akkor. Szerintetek mikor éljek ezzel a lehetőséggel? S pontosan mit csináljak?

    Minden segítséget, tanácsot előre is nagyon köszönök!

Új hozzászólás Aktív témák