Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Andralin

    aktív tag

    válasz V/ #30069 üzenetére

    Hát ez gyorsabb volt, mint vártam!

    Már a dispute elején azt írták, hogy közvetlen az Aliexpress fog döntést hozni az ügyben, nem az eladó, mert alis szállítási mód volt a termékre. És most már jött is az e-mail, hogy megtörtént a döntés, elfogadták a panaszomat, okként "No tracking information"-t írtnak és a teljes összeg visszafizetését ítélték meg. :DD
    Dispute finished. Your refund in progress.

    Plusz vidámság, hogy a jún.12-én másik eladótól ePackettel megrendelt ugyanez a mikrokapcsoló a mai nappal a bp-i Nemzetközi Posta Kicserélő Központba érkezett, remélhetőleg pár nap és is kapom és végre megjavíthatom a vacakoló egeremet. :))

    Hálásan köszönöm a segítséget! :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák