Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Kipróbálunk valami újat, az iPhone-os kolléga kinyitható Androidra vált
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Itthon is lesz Pixel telefon!
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V2 - origami
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
Nem teljesen tiszta, mit is szeretne most?
Lejárt az idő ez ok, nem tudja ennek keretein belül újraküldeni?
Mit látok, és mit kéne tennem? Adjak le új megrendelést? Hogyan, fizetés nélkül?Dear friend, the protection period has passed, and I cannot deliver the goods again. You see, you place an order in our store, and I will send the one I lost last time to you. Is that ok?
Nem nyitok ügyet, kértem, küldje újra. 1.5US$ az egész..
[ Szerkesztve ]
havri
-
K.Andras.Vfx
tag
Nálam is eljátszotta párszor ezt a postás, szerencsére ott volt a telefonszámom a csomagon, és csörög a telefon:
"Itt van egy csomagja épp most küldenénk vissza a féladónak, esetleg be tudna jönni érte."
Bementem és mondom a nőnek, hogy ugyan hogyan lehetséges az, hogy soha nincs értesítő lap meg semmi?!... És akkor mondta, hogy ebben az esetben jelezni kell a menedzsernek, és helyre teszik a "kézbesítő" postást...
Engem amúgy kifejezetten nem szeretett az a postás mert nem adok borravalót, de mire adnék, fizettem a szolgáltatásért vagyis a szállításért amikor megrendeltem az árut, miért kéne még külön fizetnem a postásnak is?! Geciség vagy nem geciség de én nem adok borravalót egy olyan szolgáltatásért amiért egyszer már fizettem.
Szóval azt hitte a gyökér, hogy majd jól kibaszik velem és visszaküldeti az árumat merthogy nem lett átvéve.
Nem jött össze neki, és át is helyezték mert azóta más postás jár!
-
Fauno
tag
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy csak az app-ban tudok kérdezni egy termékről (a többi vásárlótól) vagy PC-n böngészőn keresztül is (ha igen, hol keressem) ? -
Inhouse
őstag
Az egyik megérkezett termékemnél a "Finished" helyett "Fund Processing " olvasható. Mindent ugyanúgy csináltam, mint a többinél. Mit jelent ez?
A web-es fizetési gond megoldódott. Az ebben a hónapban lejáró kártya helyett lett új, azt megadva megint megy. Egyébként kérte is, már nem is jelezte a régit. Az Alipay-en ott volt a régi még.Üdv Inhouse
-
Inhouse
őstag
Köszi. Közben át akartam írni az Alipay-en a kártyám az újra, be is léptem az Aliexpressről, de a kártyaadatok végén kéri a jelszót, meg az újat. Rá kellett jönnöm, hogy nem írtam fel amit megadtam a telefonos regisztrációnál, amikor nem ment csak onnan a fizetés. Most már rémlik, hogy 6 jegyű számot kellett megadni, és akkor logikus is volt, amit megadtam, most meg nem emlékszem. Megkerestem a jelszó helyreállítást, de az pont csak kínai, nincs a tetején a nyelv választási lehetőség, mint a többinél. Próbáltam a fordítóval kisakkozni, kaptam is egy 6 jegyű kódot, beírtam, kipipálta, aztán a tovább gombnál nem megy tovább... 3-szor lehet próbálni rossz jelszóval, aztán letilt 3 órára, már túl vagyok rajta. Most még nem gond, egy darabig remélem most menni fog a weben. Bár írtad, hogy a telefonoshoz sem kellene, de valamiért csak úgy sikerült az is.
A másik gond, hogy hiába nyomom a webesen, hogy mentse a kártyát, újra kéri az adatait.[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
Inhouse
őstag
Köszi. Ezek már meg voltak, a webes fizetésnél kérte a kártya adatokat, megadtam, utána már az alipay-en is törlődött. Viszont nem tudom menteni az Aliexpressen a kártyát, hogy ne kelljen minden alkalommal megadni. Az Alipay-en meg nem tudok újat felvinni, hiába vagyok belépve az accountomba, a felvitelnél a kártya adatok alatt jelszót kér és új jelszót... Az elfelejtett jelszós rész pedig csak kínaiul van, nem sikerült. Igazából az Alipay nem is akkora gáz most, hogy újra működik a webes vásárlás. De ott meg jó lenne menteni az új kártyaadatokat, de hiába kattintok a mentésre.
Üdv Inhouse
-
domojko
senior tag
Üdv! Márciusban rendeltem 3 terméket egy eladótól, amiket elvileg egy csomagban feladott. Mai napig nem érkezett meg a csomag. Ezt jeleztem neki.
Erre a válasz:We have received your message and we will get back to you as soon as possible.
If you have not received the package, please check your order shipment method, and reply “C1” or “C2” or “C3” to get fast answer.
C1: Cainiao Super Economy; Yanwen Economic Air Mail
China Post Ordinary Small Packet Plus
C2:AliExpress Saver Shipping
AliExpress Standard Shipping
C3:China Post Registered Air Mail
Correos Economy
ePacket
Other information please reply “C4” or “C5”
C4:product problem
C5:Manual customer serviceMi a teendőm?
Tracking number: LP00129361666270
-
beci
őstag
válasz pulutodurumo #29521 üzenetére
Koszonom,akkor felejtős.😊
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
SkiDev
senior tag
Sziasztok! Az egyik disputera ezt reagálta az eladó. Ilyenkor mit érdemes tenni? Szabad engedni neki?
[ Szerkesztve ]
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256
-
zoltannagy
aktív tag
Sziasztok!
Ha hamarabb szeretném megkapni a terméket látom, hogy vannak extra díjak a szállításhoz.
Szerintetek ezek közül, melyik a legmegbízhatóbb?
China Post Air Mail nagyon ki van emelve és árban sem sokkal több.
Vagy van pl: még az Aliexpress Standard Shipping.
Vagy nem érdemes pár dollárral többet fizetni a szállításért?
Tapasztalatokra lennék kíváncsi, köszönöm előre is! -
Topikgazda
válasz zoltannagy #29524 üzenetére
Mindegyik szállítás megbízható, de egyiknél sem garantált a 100 %-os kézbesítés. 99% a futáros szállítás, mind biztonságilag, mind gyorsaság szempontjából.
Az általad említettek közül ha ténylegesen is regisztrált (ajánlott, biztosítva az elvesztésre) a China Post Air Mail akkor az biztonságosabb, de időben nincs különbség, 14-60 nap lehet.[ Szerkesztve ]
-
zoltannagy
aktív tag
-
Topikgazda
válasz zoltannagy #29526 üzenetére
Úgy 1700 küldeményt alapul véve az átlag 24 nap, minimum 8 nap volt a maximum 114 nap. Nem igazán volt különbség hogy milyen módon szállítva
-
fairi
addikt
válasz zoltannagy #29526 üzenetére
ha biztosra mész registered airmail lesz a nyerő. Az se tökéletes, nincs garantálva hogy 14 napon belül megkapod, de annál lehet tudni hogy elveszett és hol van. ha hazánkban ér akkor még a posta is hajlandó vele foglalkozni.
Free vagyis a nem könyvelt sima levélküldemények meg nekem simán nem akarnak megérkezni. Nekem 9 ilyenből 3 nem akar előkerülni. Kettő szinte biztos elveszett, és a 3. is gyanúsan késik. Kb mindháromra van tippem miért nem kerül elő.
Ajánlottakkal nem volt bajom a 6 darabból az egyik 31. nap jött meg, többi 15 napon belül. -
fairi
addikt
válasz zoltannagy #29529 üzenetére
China Post Ordinary Small Packet Plus-re gondolsz, ez a sima levél.
China Post Registered Air Mail ez a jobb ajánlott, magyar posta is adatbázisba veszi
értékesebb dolgot az alin is ajánlott szokott lenni, és ingyenesen adják azoknál a valódi nyomövetést. (free jelenthet akár ajánlott küldeményt is)Ám kisebb értékű dolgoknál, vagyis legtöbbször 6-7 dollár alatt sima levélként adják fel. kb nem elsőbbsége, nem ajánlott és posta is igy kezeli.
még a sima levélméretű az nem baj, postás bedobja csekkjeiddel de ha nagyobb akkor cédulát kell hagyni. Itt vagy becsületesen megteszi vagy gondol egyet megy tovább, és sose tudod meg jött csomagod.
Külön postánál utánakérdeztem mi van ha csomagom jött de értesitőt elfelejtette a postás. Kb a válasz: pech sose kapod meg. Túlterhelt ügyintéző nem fogja áttúrni az egész csomaggyűjteményt.
Ebaynél nem tudom mennyire kötelező a normális tracking. Alin nem. egyik csomagoknak nem volt működő trackingje (Kinán belül se), aggódtam is érte de az megjött baj nélkül. -
tahepa
senior tag
-
Topikgazda
Egy új információ. Üzleti modellt vált az AliExpress, cél az Amazonnal való konkurálás
Ez nem is gond, de ahonnan megjelenhetnek az új kereskedők, azon országok közül némelyikkel nekem vannak fenntartásaim megbízhatóság szempontjából.
Az üzleti modell megváltoztatásának köszönhetően az idei évtől kezdve más országok kiskereskedői is kínálhatják portékájukat az AliExpress platformján szerte a világon. Elsőként négy ország, Oroszország, Törökország, Olaszország és Spanyolország kis- és középvállalkozásainak képviselői regisztrálhattak és kezdhették meg termékeik értékesítését. -
HornedReaper
senior tag
Oroszok ide eddig sem nagyon szállítottak Alin
Keress kínai shopokhoz kuponokért
-
janni969
csendes tag
Sziasztok!
Találtatok már Olasz és Spanyol (estleg Török és Orosz üzleteket)?
Hogyan lehet ezeket keresni?
köszönöm! -
Topikgazda
válasz janni969 #29539 üzenetére
Úgyis működik hogy beírod amit keresel majd a leválogatás utám kiválasztod a Ship from szűrőnél:
Illetve még ez a módszer:
Azt keresheted hogy mely országból kerül szállításra. Ebben és ebben a hsz-ekben volt róla szó
Beírod a keresendő szót, mondjuk tablet
Erre lesz a böngésző címsorában egy ilyen:
https://www.aliexpress.com/af/tablet.html?SearchText=tablet&d=y&initiative_id=SB_20190509085104&origin=n&catId=0&isViewCP=y&jump=afsa végére beírod azt hogy mely országból érdekel mondjuk Franciaország
Akkor ez lenne a forma:
https://www.aliexpress.com/af/tablet.html?SearchText=tablet&d=y&initiative_id=SB_20190509085104&origin=n&catId=0&isViewCP=y&jump=afs&shipFromCountry=frmajd ENTER gomb
török = &shipFromCountry=tr
orosz = &shipFromCountry=ru - lenne de még nem találja meg
spanyol = &shipFromCountry=es
francia = &shipFromCountry=fr
olasz = &shipFromCountry=it
cseh = &shipFromCountry=cz
lengyel = &shipFromCountry=pl
német = &shipFromCountry=de[ Szerkesztve ]
-
frenk1
aktív tag
mit jelent ez ?
For security reasons this process can not be continued.To make sure your transaction is secure, please provide us with documentation by clicking My Appeal for further verification.
Nem enged fizetni kártyával. Mit tegyek ?
-
Ixion77
őstag
válasz frenk1 #29542 üzenetére
Néha teljesen hülye hibaüzeneteket küld az Aliexpress. Nekem mostanában napokig azt mondta egy feedback-re, hogy "Server busy, try again". Aztán rájöttem, hogy ha kiszedem az URL címet a feedbackból amit beleírtam, akkor máris nem lesz elfoglalt a szerver...
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Norby86
őstag
Sziasztok! A minap írtam a problémámmal kapcsolatban miszerint az eladó át akar verni, nem hajlandó a refundot kifizetni bőven most már 70 nap után sem. Szóval a vitát ujra nyitottam mert még időben voltam és most megint írt hogy kb könyörüljek meg rajta mert duplán kell visszafizetnie a refundot vagy mi és pár nap türelmet kérnek. Persze hülye lennék elfogadni főleg hogy a címsorban ott van hogy no return, no refund.
Kérdésem hogy most azonnal nyomjak rá a reject gombra vagy várjam ki a hátralévő 4 órát a dispute-ból?
-Norbi-
-
Topikgazda
Tisztelt hozzászólók!
Mindenkinek a figyelmébe ajánlom az alábbiakat és kérem betartani.
(Különösen az aláhúzással kiemelteket)Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF)
III. Moderáció
10. Különösen tiltott a Felhasználói Tartalomban:
1. Bármely beavatkozás, mely hátrányosan változtatja meg a Szolgáltatás megjelenését, illetve akadályozza annak rendeltetésszerű használatát, zavarja a többi Felhasználót (például: mértéktelen hangulatjel használat, óriási méretű képek, kártékony programkódok, felesleges üres sorok, túlburjánzó díszítések és sorminták, folytonos nagybetűs írásmód, illetve a jóérzést zavaró, agresszív, kötekedő, hangulatkeltő, sértő, vulgáris, személyeskedő tartalom).
2. Jogszabálysértés (vagy arra buzdítás), például rágalmazás, becsületsértés, kegyeletsértés, közösség elleni izgatás, rémhírterjesztés, közveszéllyel fenyegetés, önkényuralmi jelképek használata, nemzeti jelképek megsértése.
3. Etnikai, faji, vallási, nemzeti, nemzetiségi, nemi, politikai hovatartozás sértése.
4. A kiskorúak fejlődésére káros tartalmak (a 2010. évi CLXXXV. törvény III-IV-V-VI kategóriájába sorolható: erőszak, szexualitás stb.).
5. „Flood” (illetve „keresztpostázás”): ugyanazon vagy nagyon hasonló tartalom egy helyen többször vagy több helyen.
6. „Cyberbullying”: fenyegetés, zaklatás, támadás.
7. „Flame”: erőteljes érzelmi töltetű, indulatokat gerjesztő, lejárató, elfogadható érv nélküli, valami ellen hangoló tartalom.
8. „Trollkodás”: téma- és közösségromboló provokáció. -
kircsi28
aktív tag
Sziasztok! Nem tudom jó helyen járok, de azért megkérdezem.
Pár hete volt az alin Lepin Hoonigan Ford Mustang ami eltűnt az összes árustól, lehet olyat valahogy még talalálni valahogy?
ezt keresemKöszi
-
Gézengúz
addikt
Beleférek még vele az áfa és vámmentességbe igaz,
pláne a 2 dolcsis kuponnal?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz