- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
Hirdetés
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andralin
aktív tag
válasz Andralin #30144 üzenetére
Fantasztikus!
Írt az eladó, hogy megpróbálta feladni, de a DHL nem vette fel a csomagot EORI szám hiányában!
Mégis mi köze van a kínai DHL-nek ahhoz, hogy van-e európai vámkezeléshez szükséges azonosítóm? Hogy jönnek ahhoz, hogy Kínában ilyet kérjenek?Szerintetek elképzelhető, hogy kamuzik az eladó? Lehet, hogy valamiért nem akarja DHL-el küldeni?
Felajánlotta, hogy fogadjam el, hogy sima alis standard shippinggel küldje. Ha elfogadom, akkor a különbséget hogyan fogom megkapni? Automatikusan, azonnal, vagy majd csak a csomag megérkezte után tudok majd ezügyben dispute-ot indítani?
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Andralin #30152 üzenetére
Pont a különbséggel akar lehúzni valószínűleg, kamu a duma amit tol, érdekes mindenki más fel tudja adni EORI szám nélkül?! Valószínűleg tudja mivel lehet "csőbehúzni" a népet...
Dispute és adja vissza a teljes árat az ilyennel én már nem egyezkednék.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
bulek
tag
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék! Egyik barátom regisztrált az Alira, majd rendelt is led lámpákat! A fizetés meg is történt. Aztán nézte az emailjet, ahol ott volt a regisztrációt visszaigazoló email. Gyors visszaigazolta, viszont a vásárlásról nem kapott semmilyen értesítést! A rendelések közt nincs a rendelt termék!
Mi ilyenkor a teendő? Magától visszakapja a pénzt vagy meg kell reklamálni? -
internetezoo
senior tag
Csomagom 64 napja úton. Kettő napja írtam az eladónak, azóta se olvasta el. Várjak vagy "Open dispute"?
-
Topikgazda
válasz internetezoo #30159 üzenetére
Ha lejárt a szállítási védelmi időd ami általában 60 nap akkor a rendszer zárja a vásárlást és onnantól van 15 napod dispute-t nyitni. Ha most 64 nap akkor esetleg már nem járt le? Awaiting delivery alatt a számláló.
-
Dani040917
újonc
Sziasztok az egyik rendelt termėkem vámolják hol találom az alin a fizetėsi rendelęsi vissza igazolást vagy mit küldjek el a vámhivatalnak hogy elfogadják?
-
sloja
tag
válasz Dani040917 #30161 üzenetére
Szia, a rendelés részleteinél a financial (pénzügyi) fület nyisd meg.
-
sloja
tag
válasz Dani040917 #30163 üzenetére
-
Topikgazda
válasz Dani040917 #30161 üzenetére
Ha gondolod segíthet ha megnézed az Összefoglaló, 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai részt.
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap ahogy javasoltátok kezdeményeztem a megrendelés törlését, indokként azt válaszottam ki, hogy "Seller can't ship the order with the selected shipping method."Mellette még válaszoltam az utolsó üzenetére, leírtam, hogy nonszensznek tartom, hogy a kínai DHL EORI számot követeljen feladáshoz, az a szám az EU-s vámhatóságoknak szükséges csak, semmi köze hozzá a kínai DHL-nek feladás oldalon. És hogy akkor így nem kérem a megrendelést, leírtam azt is, hogy törölni fogom és megrendelem majd másik szálítási módszerrel.
Erre reggel jött az értesítés, hogy a törlési kérelmem visszautasításra került.
Indoklás: Reasons for Rejection: Dear Friend, Please choose other reason. Best regards.Valamint az alábbi üzenetet küldte még az eladó. Szerintetek most hogyan tovább? Muszáj akkor elfogadnom a felajálott megoldást? Mit tegyek most, ti mit tennétek?
Dear Friend,
We really hope to do business with esteemed your.
But if we send without EORI, the DHL refuse to send it in China. So we have no idea about that rules.
Yes, just your country Customs need it, so if parcel reached in your way, and you cannot provide the number, they will return it or ruin it, it will create high cost.
We hope to send by ePacket for you and it cost USD4.34.
After you receiving the parcel, I will refund you USD12.50 to you by PayPal.
Do you agree?
Waiting for your news.
Best regards -
Topikgazda
válasz Andralin #30166 üzenetére
Több lehetőséged van.
Átírod arra hogy nincs rá szükséged, neked ez nem lesz igazából hátrány.
Elfogadod a másik szállítási módot.
Az ePacket is biztonságos, még eddig soha nem veszett el, de nem olyan gyors mint a DHL.Viszont ha PayPal-ra küldi a pénzt, akkor írd meg neki hogy mivel tőled a pénzből jutalékot vonnak (ők nem tudnak baráti módon küldeni) így vegye ezt figyelembe: To receive 12,50 USD, a payment of 13,25 USD should be sent. Tehát neki 13,25 USD kell indítania.
Javaslatom, hogy módosítsd az okot és feljetsd el ezt az eladót.
Mivel nem néz utána a dolgoknak ennek nem biztos hogy érdemes lenne az alábbit még elküldeni.
És még annyit hogy ha megtette volna és felhívja telefonon a DHL China-át akkor esetleg megerősítették volna hogy nem úgy működik a folyamat ahogy ő gondolja.
Az sem igaz hogy magánszemély vásárlása, importja esetén visszaküldenék hiszen a DHL bázis területén dolgozó magyar vámosok ismerik az EU-s jogszabályokat. -
Dani040917
újonc
Szia már olvasgattam ròla már csak ez az egy dokumentumról kėne a kėp amin rajta van a termėk megnevezėse meg hogy fizettem a vám valami rendelėdi vagy fizetėsi visszaigazolást kėr .
De ėn nem talál sehol amit az előző hozászólo küldöt ezt a financial opciot
Ha megkėrhetlek segitenėl hogy tudok erre rámenni mert már csak ez kellene -
Topikgazda
válasz Dani040917 #30171 üzenetére
Böngészős verzió. Belépsz, My Orders, jobb oldalon az Orders listában megkeresed az adott vásárlást, ott, ennél a résznél:
Order ID: 103242840123934 View Detail link, amegjelenő képernyőn az Oder fül az aktuális, az van szürke alapon, mellette a Financial fül.
Ezt a vásárlás részletes nézetet célszerű megjegyezned, mert itt tudod nézni a nyomkövetést, mennyi van hátra a szállítási védelemből és itt lehet a dispute-t indítani, ha gond van.
A mobil app-ot ilyesmire nem használom.[ Szerkesztve ]
-
Andralin
aktív tag
Megfogadtam a javaslatod és másodszor is kértem a törlést.
Második próbálkozásra szerencsére elfogadta az eladó és kaptam értesítést, hogy törölve lett a megrendelésem, vissza fogom kapni a pénzem.
Hálásan köszönöm ismét a segítséget!
Jó, hogy van itt egy ilyen tapasztalt fórumtárs, aki az ilyen dolgokban tud tanácsot adni! -
prandris
tag
válasz pulutodurumo #30128 üzenetére
Sajnos az üzenetváltás elég egyoldalú, nem válaszol két napja. A tracking változatlan (RB753041655SG)
-
Topikgazda
válasz Dani040917 #30175 üzenetére
Igen, de tedd még mellé a banki kártyás fizetési igazolást is.
-
Topikgazda
válasz Dani040917 #30177 üzenetére
Már egy másik topikban is futom a köröket, a ténylegesen kifizetett összeg az amit igazolni kell, a bankod a kártyával elutalt papírja az lesz a hivatalos fizetési igazolás. Van a Financial fülön hogy kártyával fizettél X összeget, a banki papírral igazolod ezt, amin szintén ott az X összeg.
Nem egy papírt küldesz be[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Sziasztok.
Az oldalon feljebb írtam, hogy az eladó nem akarja küldeni a terméket, amit kifizettem, mert közben ran out of stock és küldené inkább kínából vagy nyomjak cancelt.
Persze a termék ugyanúgy elérhető volt továbbra is ugyanaokkal a feltételekkel is..
Jelentettem a terméket, írtam a chaten nekik többször.
Ma délután járt volna le az idő, amin belül elküldheti, de hajnalban jöttt az értesítés, hogy my item has been shipped.Hát kíváncsi leszek.
Úgy tűnik, mégiscsak volt készleten...
De elég nagyot csalódtam most. Ha megjön és rendben lesz minden, akkor is megy neki az értékelés.."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
DJ. Ru$y
félisten
-
-
atala
addikt
Üdv!
Lejárt a bankkártyám. Az Alipay-nél nem látom, hogy lehetne módosítani. Általában csak a lejárat dátuma, és a három jegyű kód változik.
Újként kell felvinni az újat, és a régit törölni?[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
-
Topikgazda
Nem értem. Ha visszakaptad a 3,65$-t akkor rendben van. Ha még is kell akkor itt megveheted újból Add to cart, adhatsz értékelést a vásárlási folyamatra Leave feedback, vagy az Order amount melletti kuka ikonra kattintva törlöd.
A nyomkövetést nézegetni szerintem értelmetlen, Track Order.
A nyomkövetős szállítást és megszakítható, ha megsérül a csomag és nem viszi tovább a logisztika, az ottani vám nem engedi ki, vagy másik nyomkövetisiszámmal lesz elküldve nem azzal amit elsőnek beírt.
Ha ilyet látok hogy Shipment cancelled akkor rákérdezek az eladóra hogy akkor mikor és milyen számmal fogja újra küldeni vagy egyáltalán elküldi-e.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Én ilyenkor azért szoktam értékelni az eladó hozzáállását, mert van amikor nem tehet róla.Illetve ha nehézkes a hozzáállása akkor azért is érdemes jelezni.
Volt már úgy hogy normál szállítás volt, visszaküldték neki és önként gyorsabb postával küldte hogy a kiesett 2 hét megtérüljön. Mindenképp érdemes rákérdezni, ne rögtön a pénz visszaszerzéssel indítani.[ Szerkesztve ]
-
Silious
tag
Sziasztok!
Az alábbi ügybe lenne szükségem egy kis segítségre.
Volt egy rendelésem, ami sajnos nem nagyon akart megjönni, így a védelmi időn belül nyitottam egy dispute-t.
Az eladó továbbra is halogatott, majd előkerült egy tracking number, amiben annyi látszik, hogy május 16.-án megérkezett Magyarországra, és ennyi.
Méretileg nem nagy, értéke is bőven vám határ alatt van, így nem hinném, hogy oda bekerült.
Az eladó már a dispute alatt nem nagyon volt segítőkész, és mivel 4 napig nem válaszolt, kértem az ali segítségét.
Sajnos mivel tracking szám van, így ők azt látják, hogy az országba van a csomag, így refundot nem adnak.
Két lehetőségem lett így ha jól értelmezem (ilyet még nem csináltam, szerencsére nem volt ilyen problémám eddig)
Melyikkel járok jobban?
[kép] -
Topikgazda
válasz Silious #30194 üzenetére
Az eladó javaslatra nem nyomtál a Reject-re? Azután van Aliexpress döntés. Így valójában sorrend hiba van, nem két lehetőség.
Az hogy megérkezett egy nem nemzetközi postai nyomkövetési számnál nem jelent semmit, hiszen itt a Magyar Posta nem könyveli, így ezt nem ők írták be. Valótlan a bejegyzés, kamu nyomkövetés. Elveszett.
Azt is beírni, hogy érdeklődtél a Postahivatalba, de nem találtak nevedre szóló küldeményt
Ne menj be, biztos nincs ott. Kivéve ha elfelejtettek értesítőt vinni ha mérete miatt nem kézbesíthető postaládába.A másiknál meg arra írták hogy nem valós, az hogy még szállítás alatt van. Ha megnézed az Összefoglalóban a dispute részt akkor nem ezt az okot kell választani.
Reject és indoklás az amit fent írtam. Persze ilyenkor a nem nyomkövetést is célszerű egy képpel igazolni, amelyen ott van egy hivatalos MP nem talált semmit.Eleve a "nyomkövetési számnak" szerepelni kell a vásárlásnál, nem szokták üresen hagyni amikor szállításra jelölik, az nem kerül csak úgy elő.
[ Szerkesztve ]
-
Silious
tag
Köszönöm!
Igen, az furán írtam, hogy előkerült, csak bezavart, hogy mikor megnyitottam a dispute-t első sorba ott volt, de dátum szerint már amúgy is ott volt.
Rendszeresen rendelek inkább ebay, így heti egy alkalommal így is kell mennem a postára (nem hoznak már ki szinte semmit) azzal nincs gond, ezt írtam is az eladónak.
Akkor most az aliexpress döntésére (felső) reject, és írjam meg a tényeket úgymond? -
D@ny7
aktív tag
Sziasztok!
Alipay esetén van lehetőség bankkártya adatok megadása nélkül, feltölteni pénzt (utalással), mint pl paypal-nál?
Összefoglalóban nem találtam, illetve neten is csak bankártya adatok megadásával találtam leírást.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- SörcsaPH!
- Politika
- Formula-1
- iPhone topik
- Akár 368 TB-nyi NVMe SSD-t is pakolhatunk a Western Digital "kofferébe"
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- E-roller topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...