- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Yettel topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bcl
senior tag
válasz pulutodurumo #29802 üzenetére
Aha, értem!
Köszi, így világos.
Biológus volnék, semmit sem tudok ezekről a dolgokról...
-
fairi
addikt
Ennek utánajártam mikor a postNl azt irja "The consignment has arrived in the country of destination HUNGARY" az a valóságban az jelenti hogy maga a konténer a levelekkel megérkezett és ezt lecsippantja a csomagátvevő.
8:00 magyarázata az lehet, gépnek akkor kell megérkeznie, és azt az időpontot írják be U-s csomagoknál, L és R-nél a valódi érkezés ideje lehet.
ha a gép nem zuhant le akkor valamikor 8-9 között át is vehette a kicserélő a csomagot.Pl itt az én csomagom
LX703979855NL
Ezt írja rá a holland posta
23-05-2019 08:58 The consignment has arrived in the country of destination
ezt írja a magyar posta
Szállítás Egységképző érkeztetése
2019.05.23. | 08:59 Nemzetközi Posta Kicserélö Közp.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Értem én, de a konténerben van jó néhány küldemény, nincs tételesen az oldalán felsorolva a tartalma.
A tied 26-án 06:33-kor került a mi Nemzetközi Kicserélő Központunk kezelésébe és ez számít a postai szempontból feldolgozás kezdetének. Addig utazott.
Ez az időpont szerepel mind az UPU, mind a magyar posta oldalán.
És ez hivatalosan is könyvelt küldemény.
A 23 Máj 2019 08:58 bejegyzés akkor azt mutatja hogy valahol még vár az átvételre, feldolgozásra.
De akár már ma megkapod mert a hajnali szállítással már a kézbesítő postádra érkezett.Egy U-val kezdődő ami 24-én érkezett meg, ehhez hasonlóan akkor 27-én kerül a NKK kezelésébe és akkor holnap kézbesíteni kellene.
-
Inhouse
őstag
-
fairi
addikt
konténernél igazad van, de attól azért sejthető ott van a csomag is.
Kb az egyik kereskedő ezzel szívat most. egy U jelű csomagot valahogy beletette a nemzetközi postahálózatába. Amiatt jelezte hogy csomagom egységcsomagja megérkezett és felbontásra került. ez történt 70 napja. Persze csomag sehol. UR134495263CNnézd meg jobban az én csomagomat. Még mindig nem került a postáshoz.attól az NKK kezelésébe kerül még ülhetnek rajta. Enyém elsőbbségi mégse kapom meg, max jó esetben holnap talán.
-
Topikgazda
válasz Inhouse #29809 üzenetére
A kiegészítés és válasz az értékelésre két különböző dolog, nem egyformán működnek. De akkor ez eredeti kérdést félreértettem.
Ha már adtál értékelést é s azt követően kiegészítést és ahhoz akarsz képet utólag beszúrni azt nem engedi meg, mert az eredeti értékelésnél is úgy van ha kihagyod a képet akkor nem tehetsz utólag hozzá. -
fairi
addikt
válasz Inhouse #29811 üzenetére
jaja, ez amit a kínai kereskedők nagyon szeretnek kihasználni. leokézod 15 nap van reklamációra. és 30 napod hogy megírd a véleményt amit nem lehet szerkeszteni.
ha bajod van a termékkel és kereskedőnek írsz húzni fogja az időt és ígérgetni. ha ügyes még rossz termékre is szerez 5 csillagot, nem lesz refund. Persze igazából nem kell neki semmit küldeni újra.
Persze van lehetőség more feedback, de a csillag marad statisztika oké. -1 ember nem érdekli. -
Tamy
senior tag
Van egy ilyen azonosítójú küldemény: LP00130633597477, amit 03.31-én adtak fel, eddig nem érkezett meg, és ma lejár a védelmi idő. Próbáltam korábban is reklamálni, de ezt mondja az Ali: "Our records show that your order has arrived at the sorting center and is currently in transit. According to our past experience, the majority of the packages will be delivered within the time frame promised by the seller. If your package does not arrive by 2019-05-30 , please open dispute and we will handle this immediately. We appreciate your patience." Viszont még ma sem enged tovább. Várjam meg a holnapi napot, vagy mit kellene tennem?
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Flashy
veterán
válasz zoltannagy #29815 üzenetére
most utalják neki a pénzt. majd finished lesz ez is.
-
Topikgazda
válasz zoltannagy #29815 üzenetére
Lényegtelen, téged nem érint, 15 nap múlva Finished lesz kiírva.
-
Moonwolf
senior tag
Sziasztok!
Letelt a 60 nap, cucc nem érkezett, az eladó meg hosszabbította még 30 nappal és írta hogy ott kell lenni a postán, nem volt ott, többször is néztem, visszaírt hogy adjam meg a paypal számlaszámom és vissza utalja.
A kérdésem az lenne hogy hol található a paypal számlaszám, mert nagyon el van rejtve vagy inkább dispute és kész?A segítséget előre is köszönöm!
Üdv: Moonwolf
[ Szerkesztve ]
=Privát üzenetre illik válaszolni!= \...Az élet értelme nem a létezés, hanem a létezés által megtett út...\
-
Topikgazda
válasz Moonwolf #29820 üzenetére
PayPal azonosítód az az e-mail cím amivel belépsz. Erre tudnak neked pénzt küldeni.
De vedd figyelembe:
A PayPal az érkező pénzből levon 3,4%+90 Ft a jutalékot, ha úgy kapsz pénzt mintha valamit eladtál volna.
Mivel jutalékmentesen nem tudja küldeni (nem lehet a barátnak, családtagnak való küldést választania) ezért azt kell neki megírni, hogy annyival többet küldjön, tehát ha 10 $ volt a dolog, akkor 10,66 $-t.
Ez szoktuk kérni, amikor az AliExpressen kívüli intézést szeretnének az eladók. Ha nem vállalja a jutalék fizetését akkor meg AliExpress dispute. -
Topikgazda
válasz Moonwolf #29823 üzenetére
Mivel nincs e közt és az AliExprress dispute közt semmi összefüggés, indíthatod a dispute-t akkor is ha megkapod a pénzt, mivel ezzel tisztában vannak az eladók is nem valószínű amit írsz.
A pénz elküldése és megkapása pár mp és ha a 15 napos dispute indítási idő elején történik van időd még a más megoldásra.[ Szerkesztve ]
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
Firefox használatakor a "belépést" követően nem történik meg a tényleges belépés, hanem a Firefox "összeomlik"/újraindul.
Van erre megoldás a Firefox keretein belül?Segítségeteket előre is köszönöm.
-
addikt
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Nálam most döntött negatív rekordot az Ali.
Egy március 24-i megrendelésem China Post Ordinary Small Packet Plus szállítással tegnap érkezett meg. A nyomkövetés március 29 óta nem is frissült, már nem is számítottam rá, hogy megérkezik.Amúgy kikísérleteztem egy tuti módszert filléres dolgok rendelésére. Én gyakran rendelgetek elektronikai alkatrészeket, DIY paneleket, 1-2-3 USD értékben. Ha sürgős lenne, akkor megrendelem 3-4 különböző eladótól is egyszerre ugyanazt. Így nagy eséllyel az egyik legalább befut kb. 2 hét alatt. A többi meg jön, amikor jön. Így sokkal olcsóbb, mintha prémium szállítást fizetnék.
-
bikficc11
tag
sziasztok
bocs nem világos a dolog, most akartam épp rendelni telefont.
kérdésem hogy ez a vám-os dolog minden termékre áll vagy véletlenszerű szúróproba dolog és nem általános? -
Danex
addikt
Mit tennétek az esetemben?
Rendeltem egy powerbanket Alin aminek halott a trackingje ápr 19 óta.
Mivel már csak 1-2 nap volt hátra nyitottam dispute-ot, az eladó a dispute mellett privátban is irogat hogy cancel-ezzem a dispute-ot és majd azon kivül megegyezünk.
A legutolsó már ilyen volt.
--------------
Dear, your package may have been lost.Please cancel the dispute. We can arrange a refund for you offline.
And give you another gift
Thank you for your understanding
-------------------Elég nagy boltról van szó (ROCK OfficialFlagship Store)
Megérheti belemenni hátha valami jó sül ki belőle vagy túl nagy a kockázat ,hogy aztán minden szó nélkül elhallgat azt ennyi volt?
-
pulutodurumo
őstag
Legközelebb kérj hosszabbítást, úgy több időd lesz alkudozni. Az a baj, hogyha most újra elküldi, nem lesz rá semmilyen védelem. Én megírnám neki, hogy értem, nem tehet róla hogy a kínai posta elvesztette, de pénz vissza, és megveszed mégegyszer.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
UberMutant
őstag
válasz Impair1980 #29839 üzenetére
keress olyan eladót, aki kínál nyomkövetés nélküli csomagküldést ingyen az adott termékhez.
agy állj rá az 1 centes műanyagbizbszra , azt ingyen viszik -
Topikgazda
válasz Impair1980 #29839 üzenetére
A Free shipping azt jelenti hogy van olyan szállítási módja mint legkisebb értékű és az írja ki a rendszer, de ez természetesen függ attól is hogy mely országba kell küldeni, ennél amit linkeltél Mo-ra nincs, de lehet hogy Ausztriába szállítva van. A Ship to beállítás is számít.
Én amiket az elmúlt 2 hétben vásároltam (10 tétel) mind ingyenes szállítású volt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Impair1980 #29842 üzenetére
Akkor fizesd az App-al, egyébként is olcsóbb lesz egy kicsit, Én ilyen hibát nem vettem észre.
-
addikt
Amikor egy eladó értékelést ad rólam, azt hol tudom megnézni?
Olyan sok fura dolog van itt Ali-n, ami olyan átláthatatlan.
Pl mikor írnak nekem és válaszolok, sokszor új beszélgetés szálban kezdi a beszélgetést és az eredeteti üzenetet már nem is tudom megnézni sehol sem.De legalább nem vagyok ezzel úgy tűnik egyedül, mert korábbi kérdéseimre ti sem tudtok itt mindenre válaszolni. 🤗
-
Topikgazda
válasz fery02 #29844 üzenetére
A Feedback menüben az adott vásárlásnál, mégis hol szeretnéd látni?
My Orders, Manage Feedback, Published Feedback fül és ott a Feedback oszlop Feedback I received: részMessage Center és ott a bejövő üzenet ha rákattintasz látod a vásárlást a Message History részen az Order number: utáni szám egy link a vásárláshoz.
Az üzenetek általában vásárláshoz kötődnek.Mire nem kaptál választ?
Egy Send feliratú gomb az általában valaminek (üzenet, e-mail, űrlap) elküldési lehetősége.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Lenne egy kérdésem. Nem a megrendelt pólót küldte el a kedves kínai bácsi, semmi szükség arra, amit küldött. Írtam neki, hogy küldje el azt amit megrendeltem. Egyelőre alkudozik, de úgyis arr fogunk jutni, hogy ő elküldi a megrendelt pólót, gondolom azt kéri majd, hogy adjam fel a tévesen küldöttet. Egyrészt eléggé nagy pénzkidobás lenne, de majd kitalálok valamit, viszont nem tudom mikor szokás feladni? Ha ő már feladta nekem? Vagy ha megkaptam? Mert tuti nem adom fel előbb, mint ő.
A másik, ha nem jutunk egyezségre, akkor az Ali mit szokott lépni a dispute során egy ilyen problémára? Olyat küldött, amire semmi szükségem, ezért én visszakérném az egész pénzt. Szerencsémre a kb. 50 rendelésemből még nem volt ilyen problémám, így nem tudok erről semmit.
Előre is köszi, ha valaki megosztja a tapasztalatait.
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Kicsit megakadtam Alin. Tudtok nekem segíteni? [Ezt a terméket akarom megrendelni, viszont ugye ott a Bundle-nel írja, hogy Simple vagy Retail. Ugye az egyik a sima, másik az üzleti. Most itt én , mint átlag ember, melyiket válasszam? Mi a különbség a 2 között, tehát én azt miben veszem észre? Mert ugye egyik drágább mint a másik.Csak 1 db-t rendelnék belőle.
Köszönöm.
-
Topikgazda
válasz zeus_2k14 #29847 üzenetére
Milyen legyen a csomagolás (bundle), egyszerű zacskó vagy dobozszerű, lásd az értékeléseknél ahol van kép.
De ezt már kérdezték tőle és válaszolt, ott van alul:
Buyer Questions & Answers
What is the difference simple package from retail package
I have and tough and pupyrka together.
Rigid packaging or pupyrka[ Szerkesztve ]
-
bcl
senior tag
Megjött ÁFA és minden - mentesen!
Kicsit kalandos lett a kézbesítés, mert 30-i dátummal kaptam értesítést, de ezt tegnap reggel találtam meg a postaládában.
...és úgy alakult, hogy pont tegnap nagyon jól jött!30-án éjjel fél 12-kor néztem, akkor még tuti nem volt a postaládánkban az értesítés (jött más, amit vártam, szóval postás volt), tegnap meg nem én, de szülők nézték, és állítólag akkor sem volt még bene. Van néha ilyen, hogy küldeményünk valamelyik szomszéd lépcsőházban köt ki... Esélyes, hogy most is ez volt, és a szomszéd hozta át, és dobta be. Sebaj, az utolsó pillanatban, még a tegnapi indulás előtt, el tudtam érte szaladni a Postára, és már 10 perc múlva használtam is...
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
fecus
őstag
Két terméket vettem egyszerre a mobillal. Amikor a végén rányomtam kiírta, hogy nincs internet. Megrendeltem az asztali gépen is. Két x két rendelésem lett. Egy rendelés árát levették a Transferwise kártyáról. Egy párat visszamondtam. Azok cancelled státuszban vannak. A másik kettő Found Processing. Az mi?
Írogat az egyik eladó, hogy rendeljem meg újra. Írtam neki, hogy dupla rendelés és csak az egyiket kérem.
Mit tudok tenni a rendezés érdekében? Mindent mondjak vissza?[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!