Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Karmolka

    újonc

    válasz V/ #24183 üzenetére

    Sziasztok! Új vagyok itt, de pont ott tartok, ahol Zeon.hu.. FULL REFUND-ot kértem egy hibás horgászorsóra április 27-én. Az eladó naponta könyörög, hogy töröljem a Dispute-ot, de a 'hivatalos dispute' felületen nem válaszol, csak üzenetekkel bombáz, pls. dear... A hivatalos megegyezés (estimated time negotiation finished) május 4-én meg kellett volna történjen. Aliexpress nem lép közbe.. Tegnap a Customer service Eva-ja azt írta, hogy megvizsgálnak engem is és az eladót is és közbe fognak lépni, ha szükséges. Arra, hogy mikor, azt hiszem azt írta, hogy legyek türelmes. Nesze semmi.. Soha nem volt dispute-om (70 rendelésem volt már-apróságok), mielőtt nyitottam nálatok olvasgattam.Először message az Eladónak, stb. ahogy kell. Nyilvánvaló, hogy az eladó húzza az időt.(23 USD). Megpróbáltam Expolorer-rel megnyitni, hátha többet látok - ahogy Zeon.hu-nak tanácsoltad, de ugyanazt láttam, mint a Chrome-mal.Várunk...

Új hozzászólás Aktív témák