- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
adamkk
csendes tag
Egyebkent kovezzetek meg, de nagyon begyorsult a kinai es a magyar posta is. Tracking nelkuli levelcsomagom 11 nap utan nalam volt, most egy trackinges pedig mar belfoldi feldolgozason van 13 nap utan.
-
Sinisi
senior tag
Állítottam rajta. Szerintem most már engedi a megnézését. Ez nem alis, de azonos fajta volt mind. Az a poén, hogy nem egy cégtől rendeltem. Mivel a lakhelyem szerint is volt egy olyan bolt ami jó áron adta vettem tőlük egy tartalékot, de már csak jó sokár lett kipróbálva, ezért nem találtam meg a blokkját .
-
Topikgazda
válasz Sinisi #17656 üzenetére
Értem, de akkor ez nem ide tartozik tapasztalat szempontjából és továbbra is egyértelmű számomra, hogy az egyenárammal működő led más technológia, mint egy váltóárammal működő fényforrás.
Váltóáram és a LED közé egyenirányító és áramkorlátozó áramkört kell kapcsolni. Ha ilyen nincs, akkor használják még úgy, hogy a LED-del egy másik diódát vagy LED-et kötnek párhuzamosan. Így az egyik félhullám alatt világít, a másik félhullám a másik diódán keresztül folyik. Ezt az emberi szem nem tudja követni, de ez sem villódzás, csak az egymás melletti ledek felváltva világítanak és már nem igazán használják ezt a módszert.
Remélem ennyi off még belefér.[ Szerkesztve ]
-
OldManager
újonc
Sziasztok segítség kellene nem értem mit akar.
Több törölt termékemre is, ezt az üzenetet kaptam.
Me
2017-02-20 09:08
Hi, Why is my order has been canceled.
bill zhang
2017-02-21 06:33
Please don't worry
We are an emergency processing
bill zhang
2017-02-25 06:25
Because the post office staff reason, causing your tracking number to be closed.
Parcel can not be sent.
we are very sorry.
We will resend your parcel.
The correct tracking number, we will fill in the back of the note.
You will receive your parcel.
Please do not open the dispute.
If you have any questions, please contact our staff.
We will solve your problem.
Hope you can understand.
thank you for your cooperation.[ Szerkesztve ]
-
adamkk
csendes tag
válasz OldManager #17661 üzenetére
Tomoren annyi hogy a posta hibajabol nem tudta feladni a csomagodat. Orvosolni fogja, feladja, kapsz uj trackinget es meg lesz a csomag is.
Es persze a szokasos "Leccccccccccci ne nyiss vitat". -
cucimaciq
csendes tag
Igen tömören
-
Sinisi
senior tag
Mennyi idő van még hátra a védelmi időből?
-
Sinisi
senior tag
Na most, hogy ránéztem a rendeléseimre el is felejtettem, hogy rendeltem kettő csomagot ami még nem érkezett meg.
Tn.: 04495212511
Ilyennel még nem találkoztam: [Shenzhen] [Shenzhen] nemzetközi tömeges e-mail megmunkáló központ került tömítés (belső árutovábbítás)Tn.: 04519166460
Itt pedig úgy látom, hogy hacsak nem kamu akkor nem is indult el .Eddig nem volt smemmilyen problémám az alis csomagokkal, most pedig zsinróban a harmadikkal is...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sinisi #17666 üzenetére
Ezek egyszerű csomagazonosítók, nem különösebben kellene velük foglalkozni. Bármely bejegyzés itt nem befolyásolja a Mo-ra történő érkezést, és egyáltalán nem biztos, hogy pontos adatokat tartalmaz.
Nem igazán vonnék le ezek alapján bármilyen következtetést.
Január 1-én vásároltam, január 27-én kaptam meg. Semmi hasznos információ nincs a nyomkövetésnél. Még a január 7-i "felszállás" sem mond semmit, a 60 napban benne volt.A Google fordító meg kínairól fordít zagyvaságot.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
válasz OldManager #17664 üzenetére
Én azonnal vitát nyitnék és nem levelezgetnék az eladóval.Nehogy már a problémáknak a rákérdezésedre kelljen kiderülnie. Ha bármi gond van, neki kellett volna jelentkeznie. Elkapatjátok a kereskedőket, miattatok kapnak vérszemet, ezzel az állandó dumcsizgatással, amit kezdeményeztek velük.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
válasz Sinisi #17670 üzenetére
Keménynek kell lenni nincs mese. Én azért is [link] vitát fogok nyitni, ha nem jelenik meg keddig a helyi posta rendszerében, az én olvasatomban az elektronikus infó küldése nem azonos a tényleges feladással.Tessék csipkedni magukat jobban a tisztelt eladóknak, különben dispute és szép hosszú negatív értékelés jön, azt a hétszázát már nekik.
-
Topikgazda
válasz #16729600 #17671 üzenetére
Egy apró kiegészítő kérdés. A postai adatbázisba az eladó vagy a postás írja be az adatokat?
Ha keddig nem jelenik meg a helyi posta rendszerében, annak több oka lehet. Abból indulunk ki hogy van egy nyomkövetési szám.
1. Megrendelte a szállítást 23-án 18:10-kor,
a.) másnap beviszi a postára és átadja,
b.) másnaptól várja, hogy a kézbesítő átvegye tőle és majd vigye be a postára. Ez adott esetben 1 hét is lehet, ha nem a helyi posta az átvevő központ.
2. Átadta 24-én a postán, de nem írták még be az adatbázisba.
3. Az Osztrák posta nem frissíti a nemzetközi postai adatbázist valamilyen ok miatt.Természetesen az eladó felé indítunk mindent dispute-t, akkor is ha nem ő tehet a várakozásról. Majd biztos erre a postások összekapják magukat.
Ide nem értve azt az esetet, hogy lusta bevinni az eladó a csomagot a postára 24-28-ig és azért nincs látható információ, akkor hasznos a dispute mert összekapja magát és csak beviszi.
Ui: Hogy lehet hosszú egy negatív értékelés? Csak negatív jelzők egymás után? Nem adta fel időben-nél hosszabban, sem fejezi ki jobban azt, hogy nem adta fel időben.De dispute ha szállításra vált a vásárlás, akkor csak attól a dátumtól számított 10 nap múlva történhet. Akkor mi lenne a konkrét ok?
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Nézd engem nem érdekelnek az indokok meg a töltelék események, mentegetőzések. Ha azt írja, hogy útnak indítja 6 napon belül, ellenben csak 128 nap után szokta, akkor kéretik azt írnia. Én minden, a szabályozásban feltételektől való ( pláne szándékos ) eltérést csalásnak, inkorrekt hernyóságnak tudok csak betudni.Nincs kegyelem nálam, és igen , megy sok jelzős értékelés, ha valaki erre a 'szakmára adta a fejét, csinálja úgy, ahogy a nagykönyvben meg vagyon írva. Én a héten adtam el itt nálunk egy házat és megígértem az eladónak,. hogy még aznap feladom, ellenben a Hermes átvevőhely a falunkban műszaki okok miatt zárva volt aznap, elmentem a halál faszára a következő paket shopba, csak hogy tarthassam a megbeszélteket...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #17675 üzenetére
Utolsó mondatodban lévő szóhasználat itt a topikban nem megengedett, azt tartogasd másoknak.
Az elvárásaid egy kicsit messze vannak a valóságtól, tény az hogy vannak időtartamok, de az átlagos 60 napban nem igazán számít az elején 5-7 nap csúszás és tényleg maradjunk már a topik témájánál, ha kérhetlek.[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
-
Topikgazda
válasz #16729600 #17677 üzenetére
Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF)
10. Különösen tiltott a Felhasználói Tartalomban:
Bármely beavatkozás, mely hátrányosan változtatja meg a Szolgáltatás megjelenését, illetve akadályozza annak rendeltetésszerű használatát, zavarja a többi Felhasználót (például: mértéktelen hangulatjel használat, óriási méretű képek, kártékony programkódok, felesleges üres sorok, túlburjánzó díszítések és sorminták, folytonos nagybetűs írásmód, illetve a jóérzést zavaró, agresszív, kötekedő, hangulatkeltő, sértő, vulgáris, személyeskedő tartalom).Az nem kereskedelmi anomália ha te nem tudod kivárni a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Jó hogy beidézted, ezeket a feltételeket nem sérti ( hol személyeskedő, vagy a paket shop lokációjának a jelzője az jogalannyá avanzsált? Az off jellegre viszont nem hallottam, még nem írtál semmit, miért is off az alival kapcsolatos kereskedelmi fejleményekről írni? Tudod mi az igazán nagy baj? Hogy az elfogadhatatlant próbáljátok elfogadható gyakorlatnak beállítani és erre mentségeket keresni, pedig kereskedni csak egyféleképpen ( lenne ) érdemes. Becsületesen, a szabályokat betartva.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #17679 üzenetére
Akkor más a fogalmunk a vulgáris szavakról, A lelkületem meg nem topik téma, tehát személyeskedő.
A véleményem nem mindig kereskedelmi tapasztalat, akkor teszem off-ba amikor inkább véleméyn. De engedd meg nekem, hogy a saját hozzászólásom kategóriáját én döntsem már el.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #17681 üzenetére
Rendben, túl tárgyaltuk, de azt nem tartom elfogultságnak, ha egy értelmetlen tartalmú hozzászólás anomáliájára kívánom a figyelmet ráirányítani és az oktalan fenyegetődzést miatt pl: negatív értékelés felemlegetésé olyanért amelyet egy eladó nem mindig tud befolyásolni teszek megjegyzést.
Ez igaz: kereskedni csak egyféleképpen ( lenne ) érdemes. Becsületesen, a szabályokat betartva.
De ez is igaz: vásárolni csak egyféleképpen ( lenne ) érdemes. Becsületesen, a szabályokat betartva.[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Vásárolni azon kívül, hogy rendben fizetsz, hogyan lehet nem becsületesen? Vannak jó tapasztalatok is, de az egész topik szinte csak ( gondolom olvasod Te is ) a hamis TN ekről, az eltűnt, meg nem érkezett csomagokról, a tré csomagolásról és az ócska használhatatlan árukról, vitákról, pénz visszakövetelésekről szól. Tisztelet a becsületes kereskedőknek, mert vannak ők is szép számmal természetesen. Ha pedig az elektronikus infó küldésre gondolsz az semmit nem jelent. Kérhető 128 TN, amit soha nem ad át a szállítónak a kereskedő, az akkor számít csak elküldöttnek, ha bezsákolja a szállítási szolgáltató és a felügyelete alá kerül.
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz #16729600 #17679 üzenetére
Olyan igényeid vannak amit a kínából történő rendelés nem fed le. Ez nem baj, csak akkor el kell engedni a témát ahelyett hogy mindent te akarsz megszabni mindenkinek. Folyamatosan a hőbörgéseidet olvasni elég unalmas és fárasztó.
Vegyél mindent itthonról és a fogyvédnél kitombolhatod magad. De legalább kimaradunk belőle.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Roland8622
aktív tag
Üdv. Van egy Alis rendelésem aminél közel a 2hónap és ilyen email-el bombáznak:
képRáadásul úgy lett árusítva, hogy regisztrált posta van hozzá:
képEz valahogy nem fedi a valóságot, ez a szám semmire nem jó:
YT1636690005649830Az Aliról való rendelgetéshez nagy adag türelemre van szükség. Nem is irkáltam már ide jó ideje pont ezért. Viszont ilyennel még nem találkoztam eddig. A leghosszabb várakozási idő a 11.11-es rendeléseknél volt még, de az is viszonylag "normális" időben érkezett meg és ott volt mire fogni (karácsony túlterheltség, a hazai postai logisztika stb.)
Kivárjam hogy leteljen a 60 nap, akkor ad lehetőséget valamire kattintani, hogy hosszabbítani akarom a védelmet v. már most lehetne ilyet? Mert nem látok ilyen dolgot. Csak a Track Order és Confirm Goods Received van ill. Open Dispute.
A visszajelzéseket olvastam, vannak azért negatív bejegyzések és nem egy ember írt 2hónapot, szóval ezért is voltam türelmes eddig. Most sem vagyok ideges igazából, csak bosszant már a dolog.Meg van a dolog, elnézést. Hány napot írjak be?
[ Szerkesztve ]
Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
Sinisi
senior tag
Nem a vita kedvéért tenémm hozzá azt, hogy arra az esetre ami most nálam kettő rendelés tekintetében is igaz, miszerint a kamu TN miatt nem tudom, hogy nyissak-e dispute-ot (és rendeljemmeg mástól a termékeket) valamit tehetne az ali annak érdekében, hogy jobban rászorítsa az eladókat arra, hogy eleget tegyenek a vállalt kötelezettségeiknek. Pl. autómatikus, részleges pénvisszatérítés a vevő részére, ha tudja bizonyítani, hogy az eladó sumákolt.
Persze ettől várok, csak ugye így "jelentős" időveszteséget szenvedek ha esetleg nem fognak megérkezni a csomagok.
-
Topikgazda
válasz Roland8622 #17685 üzenetére
Ne várd meg, kicsi a valószínűsége annak hogy a hátralévő 2 nap alatt megérkezzen, bebiztosítod a pénzed visszakapását, ha később megjön, akkor majd rendezed az eladóval.
A legutolsó ilyen LP...... 79 napra jött meg nekem. 80 nap volt a vásárlói védelem kiterjesztve.[ Szerkesztve ]
-
Roland8622
aktív tag
válasz Roland8622 #17685 üzenetére
Szerkesztési idő áhhh
Ez az a rész ha jól értelmezem ugye?
kép, mert így meglehet nézniHuawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
Topikgazda
válasz Roland8622 #17688 üzenetére
Igen.Az Összefoglaló Gyors tippek-ben is benne: 2. Vásárlói védelem idejének növelése
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
Véleményt írtam, nem megszabni akarok senkinek semmit. Inkább Ti akarjátok nekem, mit szabad és mit nem írni ide. Hőbörgés? Az egész abból indult, hogy vita megnyitását javasoltam valakinek levelezgetés helyett. Az a baj, hogy relativizálgatjátok állandóan a gondokat, egyben legitimizáljátok is az ali egyes kereskedőinek a végtelenül inkorrekt kereskedői gyakorlatát. Milyen retorika már az, hogy a kínai rendelés nem fedi le a korrektséget és le kell szállni róla, (nem jelezni a problémákat ) nem kellene legalább törekedni a változásokra.? Ha neked unalmas olvasni engem, ne tedd, nem kötelező, ugorj át a bejegyzéseimen, egyszerű.
-
Roland8622
aktív tag
Köszönöm. Sajna hibaüzenet, nem engedi mert még hátra van 2nap
képAkkor marad a Dispute és megírom nekik, hogy false a TN, idő volt rá, hogy ideérjen és majd kiderül mit válaszolnak.Nem örülök neki, de ezek szerint meg kell lépni.
Na megint csak hülyeséget írtam félig meddig, mert az Összefoglaló részben írva van, hogy ezt csak a megadott idő után tehetem meg (mármint a hosszabbítást)
[ Szerkesztve ]
Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
őstag
válasz Roland8622 #17692 üzenetére
Ez nem hibaüzenet, te kértél idő-hosszabbítást ami el lett küldve, mostantól az eladónak két napja van megadni.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
A paket shop messzeségi jelzőjén kívül mi a bajod a bejegyzéssel.? Hogy kap negatív értékelést az eladó, ha határidőre ( kedd ) nem küldi el a cuccomat ? Már fentebb említetted, hogy ez " fenyegetés. Mit kellene tennem helyette? Írnom szép magyarázat kérő levélkét az eladónak, esetleg meghívni egy lepényevés / zsákbafutási versenyre és ott megdumcsizni vele, hogy miért nem teljesített? Ha nem lenne világos, leírom. A netes vásárlás ( elvileg ) egy "gondozásmentes cselekedet, árút kinéz, csenget, eladó a szabályoknak megfelelően küld, a végén a vevő megkap és örülve bontogat a kedvenc foteljában. Kár az ettől bármiben is eltérő gyakorlatot magyarázgatni és mentségeket keresni rá. Jah hát , ha szerkeszted, akkor nincs mire válaszolni valóban. Abbahagytam, de azért gondoljátok már át, amit át kell.
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
válasz Roland8622 #17695 üzenetére
Addig is ha a kellő infókat osztod meg, itt kb. mindig akad valaki aki próbál segíteni .
[ Szerkesztve ]
-
Makifeju
tag
Üdv Mindenkinek!
A gond a következő:
Nyert disputnál nem jön a pénz!
Január 24-én eldőlt alin hogy visszakapom egy termék árát,de azóta sem jött meg,pedig általában olyan 2 hét alatt vissza szokott jönni. Hasonló tapasztalat?Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
CarrGomm
aktív tag
Sziasztok!
Tavaly nov. 24-én rendeltem valamit, ami még nem jött meg. Tracking-nél az utolsó bejegyzés, hogy dec. 1-én felszállt a repcsi vele.
Kétszer volt már hosszabbítva a protection, 6 nap van hátra jelenleg. Az előző határidő lejárta előtt az eladó magától hosszabbított egy olyan üzenet kíséretében, hogy ne indítsak vitát, hanem írjak neki először, csak azt nem tudom minek? Másikat úgy se fog küldeni, max megint hosszabbít, de az már nevetséges lenne.
3 hónap eltelt, ezt már tuti nem kapom meg. Helyi postás azt mondta, hogy már egy hónapja nem látott tavaly feladott cuccot beérkezni.
Szerintetek?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Házimozi belépő szinten
- Mazda topik
- BMW topik
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Notebook hibák
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro Max 256GB