- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16729600
törölt tag
Nálam bedilizett a 17track, tegnap megkaptam rendben az alert-es cuccot [link]. ma reggelre az összes többi is bepirosodott .Nincs semmilyen olyan bejegyzés, ami miatt szirénáznia kellene.
-
luck66
tag
Sziasztok
Nem tudja valaki,hogy hányszor tud vevővédelmet hosszabbítani az eladó! Mert vitát nyitottam, erre megint hosszabbított 1 hónapot.
-
#16729600
törölt tag
válasz Sinisi #17158 üzenetére
A többi visszaállt alapállapotba, de amit megkaptam az maradt alert továbbra is, gondolom ez nem is fog változni. Valami bug lehet, mérget nem szabad bevenni ezekre a keresőkre. Mondjuk ilyen jelenség még nem volt soha ezelőtt, pedig egy 'pár rendelésen már túl vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #17156 üzenetére
Ez nem talpraesettség, nem a ráírt érték alapján kerül vámeljárás alá, ez úgy 13 éve figyelmen kívül van hagyva, amióta az egységes Uniós vámszabályozást használjuk.
Másik a postai szabályok szerint olyan mértékű a kártérítési összeg elvesztés esetén a feladónak, amennyi az értéke és a feladási díj. Ha egy 50$ értékűnek 5 $-t ad meg, akkor bizony csak 5-öt fog kapni, eladóként nem tennék eleget ilyen kérésnek.[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
Ezt a biztosításos részét soha sem értettem meg rendesen a postánknál. Mert ha veszek plusz "szolgáltatáskén" értéknyilvánítást akkor ha elveszik... megkapom azt az összeget (még ha nem is valós az a pénzbeli érték) amiért fizettem... tehát így simán túl tudja biztosítani magát az ember...
"Teljes körű biztosítás – Az értéknyilvánítás küldeményének teljes körű biztosítását jelenti: amennyiben küldeményén összegszerűen feltünteti tartalmának (valós) pénzbeli értékét, a küldemény elveszése, megsemmisülése, sérülése vagy hiányossága esetén a feltüntetett összeg alapján kártérítést fizetünk Önnek."
Konkretizálva itt ezen a címszó alatt: LEVÉLPOSTAI KÜLDEMÉNYEKHEZ IGÉNYBE VEHETŐ SZOLGÁLTATÁSOK minél többet fizetek anál több lóvé jár ha...
-
Topikgazda
válasz Sinisi #17163 üzenetére
Én is ezt írtam, bár mivel egy külföldről érkező dologról van szó, amire válaszoltam, így akkor nem a Magyar Posta szabálya a mérvadó, mert ez csak a Magyar Postához tartozó küldeményekre vonatkozik.
Itt ez most lényegtelen. De hasonló a más nemzeti postáknál is a szabály.
Egyébként ha ajánlott a küldemény az is biztosított, de külföldi viszonylatban csak 30 DTS-ig (kb 12000 Ft) terjed a kártérítés afölötti érték esetén célszerű az értéknyilvánítás, ha abba az országba küldés esetén igényelhető.
A túlbiztosítás meg drágítja az egész eladást, mert akkor ez az összeg megy a kukába ha nem veszik el a csomag.[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
Ezt arra írom, hogy a vámosok meg tudják saccolni valami alapján, hogy mennyi az annyi valójában, még ha más is van ráírva értékként a csomagra. Gondolom mert érdekük.
A feladásnál ha fizet az ember akkor elfogadják a pénzét és nem firtatják, hogy valós-e az az értéknyilvánítás. Gondolom mert ez esetben nem érdek a valóságnak megfelelő érték megállapítása.
Nem tudom, hogy mi lenne akkor, hogy ha megfogják a vámon a csomagot, "megállapítják" a valós értéket (ami most legyen kevesebb mint amennyit nyiváníttattak neki feladáskor) és ezután veszik el a csomag. Ekkor is kifizetik a nyilvánított értéket?
-
Topikgazda
válasz Sinisi #17165 üzenetére
Ha valamire kiszabják az áfát vámeljárás keretében, az küldemény nem veszhet el, nem is szokott, jobban odafigyelnek rá.
Inkább az lenne gondod, ha a ráírt magasabb összeggel állapítanák meg az áfa alapot, mert abba az összes szállítással összefüggő költség beleszámol, a magasabb biztosítási összeg is.[ Szerkesztve ]
-
PainKiller13
őstag
Úgy látszik megtalálták a 11.11-es konténereket, mivel ma beékezett a célországba a csomagom, amiről már lemondtam. RK545848550CN
-
tobias40
veterán
Pontosan hol és hogyan tudok újra pontozni (és meddig)egy vevőt a vita után?
Nem találok rá lehetőséget......... -
vestaxxx1
csendes újonc
Sziasztok! Rendeltem alin egy Feiyutech kamera stabilizátort 120.000 ft ért. Aiexpress Preimium kiszállítással kb 4 napja. Nem történt semmi. Rá írtam a wabshopra, hogy mi van, mire lehet számítani, mikorra küldik a terméket. Azt írták, hogy tegnap feladták DHL, már ma kaptam is sms-t a dhl-től, hogy kézbesítés várható 4 nap múlva.
Azt is írta üzenetben a webshop, hogy 33 $ jelentették be, hogy olcsóbb legyen a vám."I help you declare as low price as $33
could you help me Customs clearance if it check by the customs ?"Kérdés az, hogy hogy is működik ez? Nekem számlával kell bizonyítanom a tranzakciót? Akkor nem tudom azt mondani, hogy 30 $.
És hogy működik a vámolás a dhl-nél? Bármi információt, linket elfogadok ezzel kapcsolatban. -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz vestaxxx1 #17172 üzenetére
10 hsz-el feljebb.
A DHL 7300 Ft-ot fog kérni a vámeljárási költség fejében és el kell nekik küldeni a vételárról az igazolást.De itt a DHL szabálya, az oldalukon megtalálható. A Google-val kerestem.
Már most írom az 1-1 pont nem vásárolt termékre vonatkozik, ajándékról van szó[ Szerkesztve ]
-
McReay
aktív tag
Sziasztok!
Telefont mennyire biztonságos rendelni aliról illetve mennyi az esélye a vámolásnak?
Samsung Galaxy Note 8 --- Honda CBR 600 F4
-
szmyky
aktív tag
válasz McReay #17178 üzenetére
Szerintem onnan vedd, ahol tudsz paypalel fizetni...egyrész van fél év védelmed, mászrészt visszatéríti a paypal a visszaposta árát, ha vissza kell küldened(szintén fél évig).
Tehát egy webshop biztonságosabb!Ha sima postával kéred 95%, hogy bekérik a papírokat - tehát áfa lesz rá!
DHL, 100%, hogy áfa lesz rá![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz McReay #17178 üzenetére
Telefon vám és áfa fizetés 100% az esélye. Biztonság alatt nem tudom mit értesz, ha nem kapod meg visszakapod az árát. Ha gondod van vele akkor csak a saját költségedre történő visszaküldés esetén kapsz másikat vagy kapod meg az árát. Ez utóbbi esetben a kifizetett áfát és a vámeljárási költséget sem kapod vissza.
Ismerünk két eladót az AliExpressen aki EU-raktárból küldi egy kis felárral, akkor megtudsz spórolni az áfá-ból 10-15%-ot -mert akkor nem a magyar áfa lesz benne az árban- és a vámeljárási költséget. (Ez a Magyar Posta esetén 2500 Ft, a mostanában emlegetett DHL esetén 7300 Ft)
Figyelni kell azt is, ha Vodafone-s vagy hogy a megvett készülék tudja-e az ő 4G-jüket, ha azt is használod.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz South Velen #17180 üzenetére
Ez igaz, de ha ne adj vissza kell küldeni, akkor az 8-10ezer forintodba fog fájni!
Ha paypalel fizetsz egy webshopba, akkor ezt ki tudod védeni és van fél év védelmed is!Az alin ki garantálja, hogy foglalkozik veled a vásárlás leokézása után?
-
Norbi29
tag
Én ezt mind tudom és nyilván sok 100 dolcsis cuccra nem fognak ráírni pár dolcsit.
Sok olyan eladó van,akik már a termék leírásában jelzik,hogy ők bizony a vámok miatt kevesebbet fognak a csomagra írni.
pl 10 dolcsis ruhánál 1et írnak a csomagra.
Legutóbb nálam ..Kinéztem 30 dolcsis ruhát.előtte megkérdeztem.Válasz az volt,hogy ők bizony 4-5 dolcsit írnak rá. Vásároltam 2 darabot.Semmi gond nem volt.
Olyan eladó is van,hogy ha kéri a vevő,ő bizony gift-ként adja fel.Ilyenkor mit tehet a vámos? semmit.
Egy amcsi eladóval talán nem lehetne eljátszani,de kínaival simán. -
ggggg5
csendes tag
Át akar verni az eladó?
1. csomagom nem jött meg 2 hónap alatt, tracking szerint a reptéren visszafordították
2. idő lejárta előtt 1 nappal vitát nyitottam
Buyer's Proposal (Preferred)
Proposal: Refund Only
Levélben arról írt hogy majd visszautal és ajándékot is küld csak úgy.3. Seller's Proposal
Proposal: No return & No refund
New proposal provided
Comments:
Friend, first we reject the dispute, then we will refund money to you and send you a new package as compensation, this is the normal process, thank you for your understand.Jól érzem hogy át akar verni vagy ez lenne a normál eljárás hogy "No return & No refund" ajánlatot elfogadom?
Tényleg csak az tesz bizonytalanná hogy jó az értékelései
https://www.aliexpress.com/store/2134161 -
Topikgazda
válasz Norbi29 #17183 üzenetére
Nem akarok már ezerszer leírt dolgot ismételni, de a gift is ugrott a szótárból 13 éve, ha mellette van az ajándékozási nyilatkozat és nem fizettél érte, akkor az a különbség, hogy 45 €-ig áfamentes, (45-150-ig Áfa) viszont ha meghaladja az ajándék értéke a 150 €-ot, akkor kötelező felszámolni 2,5% vámot, az egyébként vásárlással történt beszerzés esetén 0%-os vámtételű telefonra is és az még növeli az Áfa alapot.
Amiért fizetsz, az sohasem lesz gift-ként figyelembe véve[ Szerkesztve ]
-
ggggg5
csendes tag
Az ajánlata csak annyi amit vastaggal írtam. Visszautasítttam
Előtte levelezésben ígérgetett
1. Friend, we will confirm with the post office and then if the package refund to us, we will refund money to you and send you a new fisheye lens as a gift, hope you understand.
2. Friend, we will refund money to you and send you a new package as a gift. First we reject the dispute, and let the aliexpress refund money to you as soon as possible. This is the normal process, hope you understand.A vitát azzal indítottam hogy nem kaptam meg visszament a feladónak (vagy ilyesmi).
Trackingre alapoztam:
2016-12-16 02:51,【广州】安检退回
2016-12-16 02:51,The "Guangzhou" security checks returned -
-
ggggg5
csendes tag
-
vestaxxx1
csendes újonc
Ha rendelés folyamatát a Pay Succes-nél megszakitom. Tehát még nem kapcsolt át shipmentbe a rendszer. Akkor automatikusan visszakapom a pénzem?
-
Sinisi
senior tag
válasz gabee82.0 #17193 üzenetére
Szerintem próbáld meg úgy, hogy belépsz a boldba és bal szélen kicsit lejebb a Service Center ablakocskában találsz olyat, hogy:
Chat now!
Contact Now (talán itt tudsz neki üzenetet hagyni)Illetve ha van konkrét kiszemelt termék akkor a terméklapon szintén bal oldalon:
Contact Seller:
Contact NowContact Seller:
Itt lesz a neve az eladónakDe ez nem vásárló! hanem az eladó, szóval max ha írsz neki, hogy szeretnél xy-al értekezni akkor rajata kereszül közvetve (Ő ír neki, a vevő válaszát pedig bemásolja...)
Szerintem vásárlóval nem lehet, hiszen vele nem kerültél kapcsolatba...
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
Megjött a legutolsó november 11-i vásárlásom. 08.02.2017 03:13 Magyar Posta Belföldi feldolgozásra továbbítva Egy kicsit lassú volt
A 90. napon meg is kapom, pont vége a meghosszabbított vásárlói védelemnek 10-én.[ Szerkesztve ]
-
internetezoo
senior tag
11.11-i rendelés jött vkinek SunYou féle postával?
Február 20-án jár le vásárlói védelem, előtte 1 nappal nyomjak open disputet?[ Szerkesztve ]
-
r0by
addikt
válasz internetezoo #17199 üzenetére
Nekem volt egy olyan 11.11-i rendelésem. Még tavalay megjött, ha jól emlékszem 12.20 körül.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!