Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz zazenke #11019 üzenetére

    Véleményem szerint a vásárlásod előtt tudott volt a dolog, hogy a Kínából érkező termékekre a Magyar Állam felszámítja az Áfát, vámot és ez vámeljárási költséget von maga után. Erről az eladó nem tehet.
    Amit írsz azzal megszívatod.
    Ha nem veszed át egyáltalán nem biztos hogy visszaküldik, az sem biztos, hogy ingyen küldenék vissza.
    Hogy gondoltad a pénzed visszakapását?
    A refund jogszerűen nem járna, mert megérkezett és nincs vele probléma -mert ez nem derül ki az át nem vétel miatt- és te nem vetted át.
    Ha nincs nyomkövetés becsapod azzal az Ali-t és az eladót, hogy nem kaptad meg és mivel nincs garancia hogy visszaküldik ez veszteség és fekete pont lesz neki, amiről nem ő tehet.
    Ha van nyomkövetés és így tudja igazolni, hogy te nem vetted át, nem kapod vissza a pénzed, legalábbis pofátlanság lenne elvárni. De mondjuk az Aliexpress visszaadja, mert az eladó nem akar rossz minősítést, de nálam az lenne az első, hogy a magyar vásárlókat nem engedném vásárolni tőlem, de minimum téged zárnálak ki és jelezném, hogy szerintem ez a vásárló problémás.
    Ha ráfogjuk azt hogy nem kell neked, akkor meg vissza kellene küldened, de ezt csak az átvétel után lehetséges.
    Röviden ez az hozzáállás amit vázolsz nem korrekt. Sajnos nem fognak kirúgni az Aliexpressről, mert abból élnek, hogy vannak vásárlók.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák