- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#03969024
törölt tag
A motorolajon én is gondolkodom egy ideje... Nem tudom, hogy a Volvo hogyan találta ki az A5/B5 0w30 Castrolt a DPF-es D5-be. Egyrészt, a B5 leírásában szó sincs DPF-ről (a C-s olajak valók oda), másrészt, ez egy üzemanyagtakarékos, hosszú csereperiódusú olaj, melynek HTHS értéke 2,9-3,5 kell legyen. Más gyártók pedig azt mondják, a jobb kenés érdekében ez legyen 3,5, vagy felette. Az már csak hab a tortán, hogy az egyedüliként ajánlott Castrol olaj API besorolása SL/CF, ezt még a 90-es évek végén vezették be. Ja, és az ára ugye közel 4k/liter. Tudok olyan gyári munkagépolajat, amely SM/CJ-4 (ACEA E9-E7) besorolású, s felébe sem kerül. Igaz, 10W30-as.
Felmerül még az a kérdés, a mi éghajlatunkra minek 0W? Persze, megmagyarázzák a hidegenfutási kopással, de eléggé marketingszagú a dolog.